Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Neenah » 29. sep 2015, 11:11

Akehurst2 skrev:
ShuruQ skrev:Gider du forklarer din sikkert også stereoodeoppustede hjerne at du skal holde dig væk. For helvede altså. Savner en god blokeringsmulighed her.

Jeg ved godt, tråden er til det, man ikke må sige, men jeg synes alligevel ikke, sure stikpiller til unavngivne debattører hører hjemme her.

Jeg tvivler på ShuruQ henviste til en debattør :)
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 11:13

Akehurst2 skrev:
ShuruQ skrev:Gider du forklarer din sikkert også stereoodeoppustede hjerne at du skal holde dig væk. For helvede altså. Savner en god blokeringsmulighed her.

Jeg ved godt, tråden er til det, man ikke må sige, men jeg synes alligevel ikke, sure stikpiller til unavngivne debattører hører hjemme her.

Det er ikke debatrelateret Ake, ellers har du bestemt ret :).
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4572

Indlægaf Akehurst2 » 29. sep 2015, 11:15

ShuruQ skrev:
Akehurst2 skrev:

Ah - så var det bare det med "Savner en god blokeringsmulighed her", der forvirrede mig :)
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 11:17

Akehurst2 skrev:
ShuruQ skrev:
Akehurst2 skrev:

Ah - så var det bare det med "Savner en god blokeringsmulighed her", der forvirrede mig :)

Ja, og det jeg kan godt forstå efter at have genlæste min formulering. Jeg retter lige i den for at undgå yderlig forvirring :).
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 11:28

Leggins klæder ingen, om man er tyk, tynd eller midtimellem. INGEN!

Og når de tilmed er så stramme i skridtet de forårsager cameltoe er den sgu helt gal :tie:.

Leggins og cameltoe på samme tidspunkt :shock:.

Prøv nu og kig i spejlet.

Jeg ved godt det ikke rager mig hvordan andre klæder sig, men hvor jeg synes det er grimt :genert:.
Senest rettet af ShuruQ 29. sep 2015, 12:29, rettet i alt 2 gange.
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2015, 12:13

Neenah skrev:
Akehurst2 skrev:

Se! Vi mangler altså "Hvad vil du sige til en unavngiven debattør?" aka Svinertråden. Så har vi ligesom én samlet paranoia-kilde i stedet for at den breder sig til andre tråde...

Men dét må man helt sikkert ikke sige. Herinde. :D
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 12:26

ManicNinja skrev:
Neenah skrev:
Akehurst2 skrev:

Se! Vi mangler altså "Hvad vil du sige til en unavngiven debattør?" aka Svinertråden. Så har vi ligesom én samlet paranoia-kilde i stedet for at den breder sig til andre tråde...

Men dét må man helt sikkert ikke sige. Herinde. :D

Men kan nok ikke undgås alligevel, for mit indlæg der, ville jeg jo stadig smide fx her i og med det ikke er debatrelateret :).
1
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 29. sep 2015, 13:31

Jeg kan godt blive jævnt træt af hjemløse, som er med S-Toget hver eneste dag, når jeg er på vej hjem (og nogle gange også på vej ud.) Problemet er at de er så søde og høflige, at de i høj grad taler til min dårlige samvittighed. Men det ville blive en anseelig post i mit budget, hvis jeg skulle "undvære nogle småpenge til en hjemløs" to gange om dagen.
4
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 29. sep 2015, 14:29

Nogle af mine venner, et par, bor bare ekstremt klamt. Det er så slemt, at jeg ikke har lyst til at spise af deres service. Det er bare så synd, for de er virkelig gode mennesker.
0
x
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 29. sep 2015, 14:33

Jahon skrev:Jeg kan godt blive jævnt træt af hjemløse, som er med S-Toget hver eneste dag, når jeg er på vej hjem (og nogle gange også på vej ud.) Problemet er at de er så søde og høflige, at de i høj grad taler til min dårlige samvittighed. Men det ville blive en anseelig post i mit budget, hvis jeg skulle "undvære nogle småpenge til en hjemløs" to gange om dagen.

Det synes jeg faktisk er en gyldig grund til at lade være med at give. Det svarer lidt til når diverse velgørenhedsorganisationer ringer og siger "det koster KUN 50 kr. om måneden. Det kan du vel få råd til?". Og så sidder man der med dårlig samvittighed over at sige nej, for selvfølgelig kan man det. Men hvis man giver 50 kr. til dem alle sammen løber det jo op. Mange bække små og alt det der.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 15:01

Jeg er glad for vi her til lands har ytringsfrihed ellers ville jeg heller ikke kunne skrive som jeg gør nu, men det kan irriterer mig noget så FUCKING meget når folk går amok over slettede kommentarer og henviser til ytringsfrihed ... bevarres, den gælder for alle også dem du ikke deler holdning med, men at henvise til ytringsfriheden når kommentarerne der er fjernet er direkte trusler er idioti på højt plan.

Og så kan blive så træt af ordet YTRINGSFRIHED.
2
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 29. sep 2015, 15:06

ShuruQ skrev:Jeg er glad for vi her til lands har ytringsfrihed ellers ville jeg heller ikke kunne skrive som jeg gør nu, men det kan irriterer mig noget så FUCKING meget når folk går amok over slettede kommentarer og henviser til ytringsfrihed ... bevarres, den gælder for alle også dem du ikke deler holdning med, men at henvise til ytringsfriheden når kommentarerne der er fjernet er direkte trusler er idioti på højt plan.

Og så kan blive så træt af ordet YTRINGSFRIHED.

Der er en ret udbredt og uheldig tendens til, at det bliver opfattet som "ytringspligt" og/eller "retten til at være en idiot" :-(
4
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 29. sep 2015, 16:13

Syg Abe skrev:Der er en ret udbredt og uheldig tendens til, at det bliver opfattet som "ytringspligt" og/eller "retten til at være en idiot" :-(
DU skal sgu ikke anfægte min RET til at være idiot. NÅ!
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 30. sep 2015, 19:17

Jeg er helt ufatteligt træt af alt der har at gøre med Muhammad tegningerne. 10 år hvor de er poppet op med jævne mellemrum på den ene eller den anden måde. Hvorfor bliver de ved? De skulle aldrig have været trykt i første omgang.

Må man sige det? :gruble:
4
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 30. sep 2015, 20:13

Flora skrev:Jeg er helt ufatteligt træt af alt der har at gøre med Muhammad tegningerne. 10 år hvor de er poppet op med jævne mellemrum på den ene eller den anden måde. Hvorfor bliver de ved? De skulle aldrig have været trykt i første omgang.

Må man sige det? :gruble:

Det synes jeg godt, man må. Jeg er i hvert fald enig.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"