Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3680

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 05:13

HappyPaww skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.

Ej men det er jo et udtryk for min eklektiske, vintage, retro, loppemarkeds, tilfældige, shabby chic -stil! Jeg har selv set det i Alt for Damerne og det signalerer bare sådan en skøn hyggelig stemning :deer:

Der betyder, at mindst to af stolene er franske, af metal og malet mintgrønne og et helvede at sidde på. Og en af stolene er en Marokkopude, som man altid falder ned fra. Og der er en samling af zinkkrukker med noget lavendel og rosmarin i et hjørne og/eller vindueskarmen.
6
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 1. sep 2016, 05:24

Kunne den der eklektiske stil ikke pege i retning af, at beboeren er fattig studerende? :genert:
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3680

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 07:05

Allmost_Famous skrev:Kunne den der eklektiske stil ikke pege i retning af, at beboeren er fattig studerende? :genert:

Ork jo :D Studenter er lovligt undskyldt. Vi har vist allesammen boet i en IKEA-goes-loppefund-goes-genbrugsbutik-plus-knaldtilbud-fra-Netto-blanding. Den der bevidste usammenhængende shabbystil holder bare typisk ved hos 45-årige, langhårede, blonde livsstilskvinder med noget blog, sydfranske urtesalte, en børnetøjs-webshop og en personlig stil med et miks af rosa pelsveste og haremsbukser.

Disclaimer: Jeg har mere end en rem af huden. Med tallerkener fra Notre Dame og... arhem... IKEA og loppefund. Samt langt blondt hår og en markant brille. Jeg skulle sandelig nødig snakke.
10
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3809

Indlægaf Delfin » 1. sep 2016, 18:39

Er det det, vi kaldte skrab-sammen i gamle dage, for så har jeg vidst en snert af det :lol:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 430

Indlægaf Aspargsen » 1. sep 2016, 18:52

Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.

Jeg syntes det er dejlig når folk har forskellige glas, så ved jeg det er mit det grønne og man slipper for folk der går og spørger om det der er deres glas
Senest rettet af Aspargsen 2. sep 2016, 07:13, rettet i alt 1 gang.
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 1. sep 2016, 21:15

Jeg synes folk der kun har stel, virker kedelige. 12 ens kopper, tallerkener, bestik osv er der ikke noget interessant ved.... sagde jeg med 12 ens dybe-, flade og frokosttallerkener :-D
Synes det er super Nice når folk har alle mulige finurlige ting i køkkenskabene :genert:
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 2. sep 2016, 07:14

Christianitterne er i gang med at fjerne boderne i Pusher Street,

Når de er i gang, bør de fortsætte med at rydde hele Christiania for bygninger.
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1051

Indlægaf KinderBueno » 2. sep 2016, 08:09

Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev::panik: Da jeg var ung og promiskuøs for et par år siden.

Så dyrkede jeg sex med tilfældige mænd - uden kondom :panik:

Og jeg er hverken død eller syg.
Og den ene gang jeg har raget en kønssygdom til mig var med en fast kæreste, der viste sig ikke at være specielt ærlig.

Synes folk generelt er hysteriske.

Pjat med dig. Klamydia er meget udbredt, og kan have nogle ret ærgerlige konsekvenser.
Desuden vil jeg vædde på, at du er smittet med HPV (kondylomer). Det kan give livmoderhalskræft.
Det er altså ikke bare for sjov, at man anbefaler at bruge kondom.

Du vil ligefrem vædde på det?

Ja, det er i hvert fald meget mere sandsynligt at hun har det, end at hun ikke har. Specielt hvis kondom har været nedprioriteret, og hun har haft mange partnere. :)

Så jeg ville nok vædde på, at hun er smittet ja. Ikke at det er nogen skam altså, men det er da værd at tænke over, siden sygdommen jo kan udvikle sig malignt hvis man er uheldig. :)

http://www.netdoktor.dk/centre/cancer/hpv.htm

Måske liiiige rigeligt groft at trække kondylomkortet på hende...
2
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 2. sep 2016, 08:22

KinderBueno skrev:
Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:

Og den ene gang jeg har raget en kønssygdom til mig var med en fast kæreste, der viste sig ikke at være specielt ærlig.

Pjat med dig. Klamydia er meget udbredt, og kan have nogle ret ærgerlige konsekvenser.
Desuden vil jeg vædde på, at du er smittet med HPV (kondylomer). Det kan give livmoderhalskræft.

Ja, det er i hvert fald meget mere sandsynligt at hun har det, end at hun ikke har. Specielt hvis kondom har været nedprioriteret, og hun har haft mange partnere. :)

Så jeg ville nok vædde på, at hun er smittet ja. Ikke at det er nogen skam altså, men det er da værd at tænke over, siden sygdommen jo kan udvikle sig malignt hvis man er uheldig. :)

Well nu kaldte jeg jo de andre hysteriske, så det går nok lige op.

Men altså, synes stadig at debatten er fyldt med en flok hellige belærende og fordømmende folk på lige det plan.
Og det må man ikke sige - hvilket er grunden til at jeg nævner det i denne tråd.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 2. sep 2016, 08:24

KinderBueno skrev:
Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:

Og det er ikke så slemt igen.

Havde egentlig forventet - så du er ude på at slå dine partnere og alle deres partnere og deres fertilitet ihjel! :nerve:

Som er set før. Men det kan selvfølgelig nås endnu.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3809

Indlægaf Delfin » 2. sep 2016, 18:13

Bur ham endelig inde længe nok til, at han er visket ud af glemslens barmhjertige tåger

http://lokalavisen.dk/yahya-hassan-nu-f ... 29976/1113
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 19:02

landsbytossen skrev:Christianitterne er i gang med at fjerne boderne i Pusher Street,

Vil du have dem til at slå deres egne huse omkuld? Det tror jeg altså ikke, de har lyst til.

Bonusspørgsmål (play stupid games, win stupid prizes): Har du et horn i siden på Naver-kulturen, og tør man spørge til det?
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 2. sep 2016, 19:23

vUlpeS skrev:
landsbytossen skrev:Christianitterne er i gang med at fjerne boderne i Pusher Street,

Vil du have dem til at slå deres egne huse omkuld? Det tror jeg altså ikke, de har lyst til.

Bonusspørgsmål (play stupid games, win stupid prizes): Har du et horn i siden på Naver-kulturen, og tør man spørge til det?

Ja, jeg vil have Christiania ryddet. Hvordan og hvem, der gør det, er jeg ligeglad med.

Jeg ved ikke, hvad navere har med Christiania at gøre. Christianitternes rønner er vel ikke bygget af dygtige og fagligt stolte håndværkere.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
computermus
Kort karma: 41
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 893

Indlægaf computermus » 2. sep 2016, 19:41

Delfin skrev:Bur ham endelig inde længe nok til, at han er visket ud af glemslens barmhjertige tåger

http://lokalavisen.dk/yahya-hassan-nu-f ... 29976/1113

Ja, det ville være rart hvis man kunne slippe for at høre om hertugen. Her for et par år siden, var selveste hertugen her i byen, med stort politiopbud.
Min veninde og hendes ældste søn var taget til Kulturstationen, for at høre ham.
Min veninde sagde bagefter at de gik efter 30.min eller så, da hende og sønnen blev enige om at det var da det værste de havde givet penge for.
0
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 19:42

landsbytossen skrev:
vUlpeS skrev:

Ja, jeg vil have Christiania ryddet. Hvordan og hvem, der gør det, er jeg ligeglad med.

Jeg ved ikke, hvad navere har med Christiania at gøre. Christianitternes rønner er vel ikke bygget af dygtige og fagligt stolte håndværkere.

Jo, det er der faktisk en del af dem, der er. Naverne tager meget ofte ophold derude efter den vanlige aftale.
De (husene) står selvfølgelig lidt i baggrunden, når kameraerne konsekvent er rettet mod pusher-street. Lidt på samme måde som alle de mennesker, som bor derude, og vel at mærke ikke beskæftiger sig med kriminalitet, men blot ikke passer ind i familien Danmark, gør.
Ryd CA, og disse mennesker bliver akut hjemløse, og så har du dét problem at løse.

Du har ret til din mening, men jeg tror ærligt talt ikke, at du har tænkt konsekvenserne ind i det.
5
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.

Tilbage til "Generelt"