Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2144

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 4. sep 2016, 14:23

Nogle gange er det altså ret træls at have en handicappet mor, som der altid skal tages hensyn til, når vi skal planlægge noget for hele familien så som ferier eller bare at gå ud og spise.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1711

Indlægaf Guilded_Lily » 4. sep 2016, 14:36

Min datter har været en pestilens hele weekenden!
0
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 4. sep 2016, 15:42

Log_Lady skrev:
Guilded_Lily skrev:Min datter har været en pestilens hele weekenden!

Nogle gange føles det næsten hårdere at holde weekend med ungerne, end at være på arbejde.

This. Undtagen ordet "næsten". :genert:
3
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 4. sep 2016, 15:50

Det er kikset at lege amatørfotograf når der skal tages billeder af et måltid fx. Uha, vi skal lige have det HELT rigtige lys og den HELT rigtig indstilling på kameraet ellers er det jo uspiseligt :rulle:

Samtidig så undrer jeg mig over at det kan være så svært at tage appetitlige madbilleder. Har en bekendt der konsekvent tager billeder af noget der ligner opkast eller på anden måde er noget man ikke har lyst til at smage. Fx Chili con carne med en klat lysebrun guacamole, men hvor det er taget så tæt på eller i en vinkel hvor man ikke tror sine egne øjne.
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 330

Indlægaf sortkaffe » 5. sep 2016, 17:17

at jeg nogen gange synes min kæreste er ...små dum. Som mindre klog.. nej det kan ikke forklares
- er bestemt ikke noget man siger! Tak for debatten :fløjt: :D
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8382
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2016, 17:23

Juki skrev:Det er kikset at lege amatørfotograf når der skal tages billeder af et måltid fx. Uha, vi skal lige have det HELT rigtige lys og den HELT rigtig indstilling på kameraet ellers er det jo uspiseligt :rulle:

Samtidig så undrer jeg mig over at det kan være så svært at tage appetitlige madbilleder. Har en bekendt der konsekvent tager billeder af noget der ligner opkast eller på anden måde er noget man ikke har lyst til at smage. Fx Chili con carne med en klat lysebrun guacamole, men hvor det er taget så tæt på eller i en vinkel hvor man ikke tror sine egne øjne.

Jeg elsker at tage billeder af det jeg bager. :D Men jeg kan sagtens følge dig. Nogle gange tager det altså overhånd. "Nu placerer jeg lige en skefuld citronfromage ovenpå denne betonklods, hvor der vokser vilde blomster i baggrunden".

Jeg så engang det klammeste madbillede. Det var taget ned i gryden, hvor der på kanterne var indtørret sovs og snask. Indholdet i gryden var det, som man vel kalder indianergryde: Kødsovs, majs og cocktailpølser, der væltede rundt i en tynd vandet sovs.
Det lignede mest af alt toiletkummen efter en gang Roskildesyge. :wacko:
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. sep 2016, 19:29

Jeg har ikke lyst til at møde min mors kæreste. Min far og mor gik fra hinanden for 2 år siden efter 35 år sammen og hun har mødt en sød og rar mand. Jeg gider bare ikke møde ham. Ikke endnu. Sådan noget må man ikke sige når man er i 30'erne og ikke et lille barn mere.
5
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11712

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 19:38

Jeg gider ikke rigtigt vennetjenester når der skal laves omfattende ting på fx huset.
Det lyder på papiret så godt med noget gratis hjælp, men så sniger der sig alligevel alt muligt ind, så er der benzinpenge, så skal der lejes en eller anden maskine eller bil for at klare projektet, så skal der købes pizzaer og drikkevarer, og alle materialer skal man jo stadig selv betale, og så ender det altid med at man intet andet kan foretage sig selv fordi man skal underholde eller nogen spørger om man ikke lige kan holde ved noget.
Og ikke nok med det, så står man bagefter i taknemmelighedsgæld, det føler jeg i hvert fald, og det betyder at næste gang nogen skal flytte eller have ordnet noget så skal jeg sørme IGEN bruge en dag ud af min kalender for at "betale tilbage".
Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.
18
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. sep 2016, 21:26

Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.

Jeg er også stor fan af tyende og daglejere.
7
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 5. sep 2016, 21:32

Det er altså klamt når folk bruger køkkenvasken som opvaskebalje. Altså fylder den med vand og sæbe uden at rengøre den først.

Det er også klamt når folk bruger opvaskebørsten til at gøre deres beskidte køkkenvask ren, uden at de gør børsten ren bagefter.
4
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2429

Indlægaf Bøtte » 5. sep 2016, 22:04

Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.

Hvor har du støvet dem op henne?

De sidste håndværkere jeg havde indenfor mine døre både generede og spildte min tid.
Og spiste deres medbragte madpakke i min stue,
som jeg så efterfølgende måtte rengøre.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 5. sep 2016, 22:35

lulu-p skrev:Hver gang jeg ser billeder af Isabel Friis Mikkelsen og Casper Christensen får jeg associationer til Skønheden og Udyret. Jeg tror bare ikke, at der gemmer sig en prins i udyret.

Jeg ved ikke hvorfor, for jeg har ikke problemer med aldersforskel overhovedet normalt, men jeg får det små-kvalmt af dem.
Der er bare et eller andet der er forkert.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 23:44

Advocatus-Diaboli skrev:

Mvh Den Utaknemmelige.

Jeg er også stor fan af tyende og daglejere.

Især dem som slår græs i bar overkrop (det er dog oftest mændene)
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 23:48

Bøtte skrev:

Mvh Den Utaknemmelige.

Hvor har du støvet dem op henne?

De sidste håndværkere jeg havde indenfor mine døre både generede og spildte min tid.
Og spiste deres medbragte madpakke i min stue,
som jeg så efterfølgende måtte rengøre.

Aj føj da. Nej så er der ikke meget sjov ved det. Jamen jeg har vist prøvet at holde mig til de små lokale håndværkere ud fra den teori at det ville være utroligt dumt af dem at lave lort i den hos en der bor lige midt i "deres område" fordi rygter spredes hurtigt herude :-D
4
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 30
Likede indlæg: 242

Indlægaf Prosperity74 » 6. sep 2016, 09:01

Jeg har så svært ved at tackle min datters ADHD. Det slider meget på min psyke :trist:
0

Tilbage til "Generelt"