Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 6. sep 2016, 18:28

sigge skrev:Nogle gange er det altså ret træls at have en handicappet mor, som der altid skal tages hensyn til, når vi skal planlægge noget for hele familien så som ferier eller bare at gå ud og spise.

Eller en mor med kroniske smerter, der minimum 3 gange om dagen nævner, at hun bare er så stolt af at hendes smerter intet fylder. Og de fylder bare fucking alting, og hun taler om dem konstant, og de spænder ben for alting, og hun bliver ærligt talt en pestilens af dem af og til. Og hvis vi andre tillader os at nævne vores kroniske lidelser (sådan noget bruger de fleste nemlig desværre i vores familie), så får vi lige foredraget om, at nu fylder vi altså bare det hele og vi burde lære af hende. Åh hold nu kæft. (Jeg elsker min mor, og den her svada er skrevet efter en weekend med hende og næste weekend i sigte også :lol:). Det ér synd med smerter, handicaps osv, men det er sgu alligevel nedern indimellem for os andre...
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 6. sep 2016, 19:41

Jeg har svært ved at forstå, at det ikke er en psykisk sygdom at mene, at man er et andet køn, end det man kan se mellem sine ben. Hvis jeg siger, at jeg er Napoleon, så vil der være bred enighed om, at der er noget galt med min virkelighedsopfattelse.
12
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3433

Indlægaf dgd2007 » 6. sep 2016, 21:10

Modesty Blame skrev:Jeg har svært ved at forstå, at det ikke er en psykisk sygdom at mene, at man er et andet køn, end det man kan se mellem sine ben. Hvis jeg siger, at jeg er Napoleon, så vil der være bred enighed om, at der er noget galt med min virkelighedsopfattelse.

Det må man jo ikke sige ... og så gør du det alligevel? :shock: :)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5750

Indlægaf Animi » 6. sep 2016, 21:24

Modesty Blame skrev:Jeg har svært ved at forstå, at det ikke er en psykisk sygdom at mene, at man er et andet køn, end det man kan se mellem sine ben. Hvis jeg siger, at jeg er Napoleon, så vil der være bred enighed om, at der er noget galt med min virkelighedsopfattelse.

Det er jo bare sådan, at kønnet også sidder i hjernen og ikke kun rent fysisk mellem benene. Så at der kan ske en fejl i fosterudviklingen, så de kønnet de to steder udvikles forskelligt er ligeså logisk for mig, som når der opstår en fejl og man bliver født med tre ben, i stedet for to.
Så synes ikke man kan sammenligne det med vrangforstillinger om at man tror man er Napoleon eller Hitler eller noget helt tredje, da det jo ikke er ting som mennesket rent faktisk kan udvikle, i modsætning til kønnet.
16
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. sep 2016, 21:37

Gud fri mig vel. Endnu en latrinær-troll med en underudviklet IQ og en endnu mere underudviklet humor :rulle:.

Det der "åbne forum", jeg synes det er en dum idé :stoned:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 6. sep 2016, 21:57

ShuruQ skrev:Gud fri mig vel. Endnu en latrinær-troll med en underudviklet IQ og en endnu mere underudviklet humor :rulle:.

Jeg synes, det er fint nok med åbent forum. Det er jo ikke trolletråde allesammen.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. sep 2016, 22:03

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:Gud fri mig vel. Endnu en latrinær-troll med en underudviklet IQ og en endnu mere underudviklet humor :rulle:.

Jeg synes, det er fint nok med åbent forum. Det er jo ikke trolletråde allesammen.

Nej, men der må hjertens gerne være trolletråde også, men et højnet niveau i trollerolleland ville være rart. Jeg savner en gedigen god troll, hvad enten det er i åbent forum eller lukket eller hvor det nu er :-D.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 6. sep 2016, 22:06

ShuruQ skrev:
Nej, men der må hjertens gerne være trolletråde også, men et højnet niveau i trollerolleland ville være rart. Jeg savner en gedigen god troll, hvad enten det er i åbent forum eller lukket eller hvor det nu er :-D.

Det gør jeg også. Det eneste sjove, der kan vrides ud af trolle for tiden, er et par svar hist og pist
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9681

Indlægaf kidkomb » 6. sep 2016, 23:40

Forklaringen er vist nok fysiologisk (ligesom homoseksualitet ofte er en gen-mutation har jeg ladet mig fortælle), hvorfor det altså ikke kan være en psykisk sygdom, men derimod en gen-defekt.
Jeg ved sgu ikke hvor meget pænere det lyder dog :lol:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 446

Indlægaf Aspargsen » 7. sep 2016, 00:33

Det er en Psykisk Sygdom
http://apps.who.int/classifications/icd ... /en#/F64.1
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2321

Indlægaf Studsgaard » 7. sep 2016, 21:06

Jeg vil ønske at mellemsten er syg på fredag så han ikke kan komme med til fødselsdag.
Jeg har virkelig ikke lyst til han skal med til en 11 års fødselsdag hvor alle drengene fræser rundt på havetraktorer (uden opsyn) og jeg har ikke lyst til at forbyde ham at tage med til en god vens fødselsdag.
Senest rettet af Studsgaard 7. sep 2016, 21:21, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 7. sep 2016, 21:14

Delfin skrev:
ShuruQ skrev:

Det gør jeg også. Det eneste sjove, der kan vrides ud af trolle for tiden, er et par svar hist og pist

Jeg savner Bakmo og barnevogne i linje 4A.
5
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 8. sep 2016, 06:22

Jeg glæder mig lidt til en dag uden konflikter - datteren er sendt på koloni til i morgen.
1
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 8. sep 2016, 10:34

at hvis min fornemmelse er rigtig, så forstår jeg godt hvorfor kæresten er gået fra en blogger. Omend at det ikke er gjort på en pæn måde og det aldrig kan forsvares og man bare burde sige stop inden man laver ballade, så forstår jeg det godt. Jeg synes også at hun er træls
EDIT- jeg havde jo så ikke ret ;)
Senest rettet af FruDulle 16. sep 2016, 04:27, rettet i alt 1 gang.
0
Whatever
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2016, 10:48

FruDulle skrev:at hvis min fornemmelse er rigtig, så forstår jeg godt hvorfor kæresten er gået fra en blogger. Omend at det ikke er gjort på en pæn måde og det aldrig kan forsvares og man bare burde sige stop inden man laver ballade, så forstår jeg det godt. Jeg synes også at hun er træls

Vil du afslører hvem? :)
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"