Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 303
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1655

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Æske » 1. okt 2015, 11:15

Jabi skrev:
Æske skrev:
kidkomb skrev:Jeg er altså lidt lettet over alt det brune øjne halløj. Jeg følte mig virkelig mærkelig :D

Jeg føler mig bare mærkelig over at have brune øjne nu :genert:
Har du det?? :forvirret: :genert:

Øh, ja :genert:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 149
Likede indlæg: 1787

Indlægaf dykkersild » 1. okt 2015, 12:23

Allmost_Famous skrev:Som indehaver af et sæt temmelig mørkebrune øjne, føler jeg mig lidt som en freak lige nu :genert:

Hjælper det, hvis jeg siger, at brune øjne er såååå pæne og langt at foretrække for "mudderfarvet" øjne.

Som den flinke dame på pas-kontoret sagde til mig; skal vi så sige alle farver bortset fra brun - øh ja det kan vi da godt med mindre man kan skrive mudder :o)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1092
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10094

Indlægaf Fru Sunshine » 1. okt 2015, 12:31

Jeg må hellere korrigere: Det er mørkebrune, grænsende til sorte, øjne på mænd, der skræmmer mig.

Og jeg ved stadig, hvorfor. Man kan ikke vurdere, hvad der sker i den farve øjne, og dermed ikke forudse om det længe ventede raseriudbrud er på vej, eller om det bliver trukket ud.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 265
Likede indlæg: 1317

Indlægaf Thestral » 1. okt 2015, 12:49

Æske skrev:
Jabi skrev:
Æske skrev:
kidkomb skrev:Jeg er altså lidt lettet over alt det brune øjne halløj. Jeg følte mig virkelig mærkelig :D

Jeg føler mig bare mærkelig over at have brune øjne nu :genert:
Har du det?? :forvirret: :genert:

Øh, ja :genert:
Det har jeg aldrig lagt mærke til. Troede de var sådan lidt brun/grønne :lol: :lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4199

Indlægaf dgd2007 » 1. okt 2015, 13:06

Æske skrev:Jeg føler mig bare mærkelig over at have brune øjne nu :genert:

Senest rettet af dgd2007 1. okt 2015, 15:33, rettet i alt 2 gange.
0
Karkluden
Kort karma: 250
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2490

Indlægaf Karkluden » 1. okt 2015, 15:26

Altså jeg vil også gerne skyde ind, at jeg ikke render, og er bange for folk med brune øjne generelt - fx kan jeg vældig godt lide Æske, der har brune øjne :lol:
Det er kun, når jeg tvinges helt tæt på, som hvis man skulle kysse med en med brune øjne eller førnævnte bekendte, der ynder at tage ekstreme closeups af sit barns øjne. Så længe folk er i "almindelig afstand", har jeg intet forhold til deres øjne.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 489
Likede indlæg: 3584

Indlægaf Kommodedyret » 1. okt 2015, 16:10

Gud hvor er jeg træt af at ingen i min familie har nogen anerkendelse til overs for at jeg har fuldført min kandidatuddannelse. De kunne ikke være mere ligeglade.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 122
Likede indlæg: 554

Indlægaf Avino » 1. okt 2015, 17:00

Kommodedyret skrev:Gud hvor er jeg træt af at ingen i min familie har nogen anerkendelse til overs for at jeg har fuldført min kandidatuddannelse. De kunne ikke være mere ligeglade.

ØV da. Hvad fanden er det da for noget :/
Så vil jeg gerne sige TILLYKKE til dig :)
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 303
Likede indlæg: 5115

Indlægaf Flora » 1. okt 2015, 17:18

Kvittevisse skrev:
Kommodedyret skrev:Gud hvor er jeg træt af at ingen i min familie har nogen anerkendelse til overs for at jeg har fuldført min kandidatuddannelse. De kunne ikke være mere ligeglade.

ØV da. Hvad fanden er det da for noget :/

Ja, det er sgu da for dårligt.

Stort tillykke med at du har fuldført din kandidat, Kommodedyr :blomst:

Det er godt gået :pompom: :clap: :pompom:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 489
Likede indlæg: 3584

Indlægaf Kommodedyret » 1. okt 2015, 18:54

Kvittevisse skrev: ØV da. Hvad fanden er det da for noget :/

Flora skrev:Ja, det er sgu da for dårligt.

Stort tillykke med at du har fuldført din kandidat, Kommodedyr :blomst:

Det er godt gået :pompom: :clap: :pompom:

Tak skal I have :genert:
I er søde :kys:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 729
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6611

Indlægaf Dikus » 1. okt 2015, 18:57

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

TILLYKKE!!!

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
5
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 1. okt 2015, 19:08

Dikus skrev::banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

TILLYKKE!!!

Er det meget slemt når det første jeg tænkte var Josephine Baker da jeg så det indlæg :blush:?
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9321

Indlægaf 2SHY » 1. okt 2015, 19:28

:blomst: :sol: :pompom: Stort tillykke herfra også! :banan: :worship: :klap:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 729
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6611

Indlægaf Dikus » 1. okt 2015, 19:32

Jeg synes sgi også min familie er nogle røve med ører nogle gange. Da jeg blev færdig med min kandidat, var min mor sød og lykønskede mig. Og gik straks i gang med at spørge til, hvornår jeg fik en rigtig uddannelse :cool: Men hun VAR sød.

(Min mor og far er skilt.) Min far og hustru strakte sig ikke engang til et tillykke.

Til gengæld har de holdt stor fest, da mine brødre blev tømrer og mekaniker - for man holder jo svendegilder.

Men man siger ikke tillykke til andre, oder?

Det er maaaaange år siden nu. Og jeg er stadig halv-bitter.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 1. okt 2015, 19:36

HOLD KÆFT jeg synes det er respektløst.

Jeg har lige set Kontant om kræftramte kvinder. Ham der den ene, de interviewede der var ude og sejle omkring han ikke var enig i at kvinderne burde have besked om den store forsinkelse der var på screeningerne at folk da ikke gad have brev fra Region Hovedstaden om dit og dat i tide og utide. DIT OG DAT? Måske folk gerne vil have breve om den slags forsinkelser når det kan have indvirkning på liv eller død. Sidste uge var det "Patienten der fik nok", var det Torben Mogensen fra Hvidovre Hospital der var ude og sejle i søforklaringer.

Det er utroligt så meget bræk der kan lukkes ud når fremstående (indenfor deres fag) mennesker bliver konfronteret med andres kritik. Jeg kan i princippet godt forstå de stiller op til udtalelser, alle vil vel gerne forsvare sig selv. Men når det ender i de der lidet flatterende forsøg på at vaske sine hænder noget så eftertrykkeligt at man fejer alt væk, så synes jeg faktisk det var mere respektfuldt at de holdte deres kæft i stedet for at stå og skyde skarpt på fx patienter der faktisk er blevet røvrendt. Det er decideret ulækkert.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"