Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9730

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 09:12

dgd2007 skrev:
Æble skrev:Jeg synes at den "krig" der er mellem Københavnere og provinsen altid startes af provinsen og lugter mistænkelig meget af mindreværd. Provinsen har så travlt med hvor forfærdeligt Kbh og københavnere er og hvor glade de er for at bo i Nørre Svinningbøv. Fint, men så lad os andre være glade for København uden det behøver være krig. Man bor vel i de fleste tilfælde der hvor man helst vil bo, så den der krig giver ingen mening.

Enig - men mht. afstande er alle danskere vist lidt forkælede. Jeg hørte lige forleden to amerikanere tale sammen, og den enes familie boede der og der. "Nå, men det er jo ret tæt på, så!" "Ja-ja, det tager kun 7 timers kørsel, hvis man tager den uden stop!" :fløjt:

Præcis. Amerikanere kører glad og gerne 3-4 timer for at drikke kaffe.
Jeg har også oplevet svenskere, der synes at 5 timers kørsel er "a walk in the park".
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 421

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 09:20

Menstruation er ikke en gyldig undskyldning for at holde fri eller kræve særlige hensyn.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 27. sep 2016, 09:24

Oveditlevsen skrev:Menstruation er ikke en gyldig undskyldning for at holde fri eller kræve særlige hensyn.

Ikke i sig selv, men der findes dem der under deres menstruation er så plaget af smerter de knap kan bevæge sig, hvorfor det i et sådant tilfælde vil være smerterne der gør en uarbejdsdygtig og ikke selve det man bløder for jeg er da enig i at man ikke lige scorer 4 månedlige fridage bare fordi man bløder, men nogle af følgevirkninger kan gøre det for nogle.
Senest rettet af ShuruQ 27. sep 2016, 16:00, rettet i alt 1 gang.
21
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3574

Indlægaf Lemonella » 27. sep 2016, 09:59

Oveditlevsen skrev:Menstruation er ikke en gyldig undskyldning for at holde fri eller kræve særlige hensyn.

Jeg kan høre på dig, at du ikke har haft mange smertefulde oplevelser med menstruationer i dit liv.
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9730

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 10:16

Luk røven.

(Helt i trådens ånd)
10
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Oveditlevsen

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 10:18

kidkomb skrev:

Luk røven.

(Helt i trådens ånd)

:ad!:

De har åbenbart brugt den dårlige undskyldning et par gange :D

(Helt i trådens ånd)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Animi » 27. sep 2016, 10:24

Nogen følgeting ved menstruation gør ret dog ret legalt at holde en sygedag.
Jeg havde en overgang hvor jeg ved min menstruation fik ekstrem meget smerte der gav kvalme og gjorde at jeg kastede op i to dage.
Dér blev jeg hjemme. Ikke fordi jeg blødte, men fordi det gjorde at jeg kastede op.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3574

Indlægaf Lemonella » 27. sep 2016, 10:35

Oveditlevsen skrev:
kidkomb skrev:

Luk røven.

(Helt i trådens ånd)

:ad!:

De har åbenbart brugt den dårlige undskyldning et par gange :D

(Helt i trådens ånd)

Den slags udtalelser fra mænd, viser jo med alt tydelighed, at nogen af dem, er temmelig begrænsede i deres hjernekapasitet.
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Oveditlevsen

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 10:36

Lemonella skrev:
Den slags udtalelser fra mænd, viser jo med alt tydelighed, at nogen af dem, er temmelig begrænsede i deres hjernekapasitet.

Selvom det er dig/jer der ikke rigtigt har forstået pointen med denne tråd? :lol2: :/ :kram:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9254

Indlægaf Fru Sunshine » 27. sep 2016, 10:41

Mænd skal tie stille om menstruation. Det skal kvinder, der aldrig har oplevet voldsomme smerter og styrtblødninger også.

redigeret af moderator
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 10:46

Mænd der ikke kender til kvinder, der bliver nødt til at melde sig syge pg.a. menstruation - er mænd som ikke omgås særlig mange kvinder/ikke har haft kærester/veninder.

Dem er der heldigvis meget få af i Danmark.

Helt i trådens ånd...
5
Oveditlevsen

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 10:59

Behovet for brugen af forbehold på denne debat om nogle emner forbløffer mig(især i denne tråd) , i stedet for at stille opklarende spørgsmål vælges forargelsen og offerrollen.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5148

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. sep 2016, 11:10

Min kæreste ligger as we speak derhjemme og håber på at dø, fordi hendes menstruation altid udløser migræneanfald der resulterer i hyppig opkast, manglende appetit og en hovedpine man ikke troede fandtes. Så medmindre dit indlæg er et kejtet forsøg på at Trolle, eller er et udtryk for, at du stadig har til gode at leve sammen en kvinde, får det dig ærlig talt, i mine øjne, til at fremstå som lidt af en pik. Og det klæ'r dig dårligt.

Sagt i al venskabelighed.
33
Peace!
Oveditlevsen

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 11:18

Fyrst Eberhard skrev:Min kæreste ligger as we speak derhjemme og håber på at dø, fordi hendes menstruation altid udløser migræneanfald der resulterer i hyppig opkast, manglende appetit og en hovedpine man ikke troede fandtes. Så medmindre dit indlæg er et kejtet forsøg på at Trolle, eller er et udtryk for, at du stadig har til gode at leve sammen en kvinde, får det dig ærlig talt, i mine øjne, til at fremstå som lidt af en pik. Og det klæ'r dig dårligt.

Ja, BUSTED, jeg må gå til bekendelse mit indlæg var henvendt ene og alene til din kæreste..
Jeg er ikke stødt på dig før her på debatten, men selvfølgelig tænkte jeg Fyrstens kæreste SKAL hånes muahahahahahahah...

Aids og sur mælk tager jeg også gerne på min kappe :stoned:
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5148

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. sep 2016, 11:21

Oveditlevsen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Min kæreste ligger as we speak derhjemme og håber på at dø, fordi hendes menstruation altid udløser migræneanfald der resulterer i hyppig opkast, manglende appetit og en hovedpine man ikke troede fandtes. Så medmindre dit indlæg er et kejtet forsøg på at Trolle, eller er et udtryk for, at du stadig har til gode at leve sammen en kvinde, får det dig ærlig talt, i mine øjne, til at fremstå som lidt af en pik. Og det klæ'r dig dårligt.

Ja, BUSTED, jeg må gå til bekendelse mit indlæg var henvendt ene og alene til din kæreste..
Jeg er ikke stødt på dig før her på debatten, men selvfølgelig tænkte jeg Fyrstens kæreste SKAL hånes muahahahahahahah...

Aids og sur mælk tager jeg også gerne på min kappe :stoned:

Ja, det er nemlig pointen.
0
Peace!

Tilbage til "Generelt"