Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 342
Likede indlæg: 3371

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 13. nov 2016, 17:38

Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:
Oveditlevsen skrev:
Siger du uden at komme med en eneste begrundelse, jeg synes personlige tilkendegivelser er ok. Hvis man vil gå i rette med en fagjury må man byde ind med lidt mere end,"det er bare en påstand :D ", helt ærlig så er det jo bare et udtryk for at man trænger til et par større sko.

Okay. Du forstår det ikke. Og så tvivler jeg på det nytter noget at forklare dig det igen. Det ville ende med 4 siders indlæg om akkurat det samme. :D

Så skal vi ikke bare sige, at du holder dig til dit jantelovskort og så vælger jeg at have min mening om det?

Nej, du nægter at acceptere at denne metadebat har udgangspunkt i at en debattør lige skulle udlægge facts og så efterfølgende kalde det en personlig holdning.

De facts, jeg skrev i mit indlæg, var ikke min personlige holdning. Det var facts. Dem har jeg ikke selv fundet på.

At jeg ikke synes, hun var en værdig vinder af en ærespris PÅ BAGGRUND af førnævnte facts, dét kan du kalde personlig holdning.

Underlig drejning, debatten tog :gruble:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14565

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2016, 17:42

Jeg tilslutter mig at i dén række af æresprismodtagere hører hun ingen steder hjemme. Ingen steder!
9
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
computermus
Kort karma: 62
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1245

Indlægaf computermus » 13. nov 2016, 17:45

Var det måske en ide at lave en separat tråd hvor der kunne diskuteres Medina ?
Personligt er jeg ikke fan af Medina, men nu valgte de altså at give hende en ærespris og fred med det.
Idet hele taget er jeg ikke fan af DMA , jeg har set det en gang ved et rent tilfælde, og det kunne absolut ikke fange mig i mere en godt en halv time.
Jeg synes at det er helt fint at man fejre dansk musik og jeg håber for dem alle sammen at det har været en fed fest.
6
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 367
Likede indlæg: 5646

Indlægaf Joe » 13. nov 2016, 21:37

Jeg forstår ikke problemet. Prisuddelinger er generelt ret overvurderede.
7
you did not break me
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 447
Likede indlæg: 4187

Indlægaf Pandesteg » 14. nov 2016, 19:07

Jeg er så træt af de såkaldte "bonusbørn" i min familie. Bevares, det er søde børn - men bonussen består åbenbart i at det skal være pisseumuligt at finde en dag til julehygge med min fars side af familien, fordi "vi skal da finde en dag hvor alle børnene kan være med". Hvilket resulterer i, at vi nok kommer til at sidde den 27. November og udveksle gaver og sige god jul. Det er fanme en ommer! Hvis det stod til mig startede vi med at finde en dag tæt op mod jul, hvor alle os som rent faktisk er i familie kunne ses og hvis børnene kunne komme med, så fint. De dør ikke af at gå glip af julehygge med folk de alligevel kun ser 2-3 gange om året.
15
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 304
Likede indlæg: 4367

Indlægaf Moxy-lady » 14. nov 2016, 19:26

4 ulæste sider og så diskuteres der Medina?

(DMA og lignende award shows -især herhjemme- er bare en indspist dansk branche der sidder og gokker den af på hinanden og klapper hinanden på skuldrene. Det har meget lidt med talent og reelle salgstale at gøre. Det er min upopulære holdning) :D
4
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 913
Likede indlæg: 14793

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2016, 20:57

Jeg er kristen og modstander af julegudstjenester (eller andre former for gudstjenester) i skoletiden.
4
Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om.
Ukendt konspirationsteoretiker
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 151
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 1473

Indlægaf Tricolette » 14. nov 2016, 21:11

Jeg forstår ikke de mænd som er besat af asiatiske kvinder - synes det er lidt klamt, den måde det hele foregår.

Og det må jeg ikke sige - fordi vi sidder og ser TV2s program med vores ven, som er helt besat af philipinske kvinder.... :mellow:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 14. nov 2016, 21:57

Jeg gider faktisk ikke at min brors kæreste kommer med juleaften. Min mor og jeg kender hende overhovedet ikke og har kun mødt hende hurtigt i max 10 min hvor hun havde mest travlt med at se efter sin datter. Julen er stadig meget ømtålig for mig og i betragtning af hvordan jeg havde det sidste år, så håber jeg da at jeg kan holde masken når nu hun sidder der.

Egentlig synes jeg nok det var mere passende at vi havde mødt ende nogle gange før hun lige dukker op til jul
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
OberstNasig
Kort karma: 60
Likede indlæg: 661

Indlægaf OberstNasig » 15. nov 2016, 16:21

Da jeg var 17 år gammel, arbejdede jeg på et diskotek med en ældre fyr. Den dag idag er den mand i midten af 30´erne og arbejder fortsat som bartender på et provins-diskotek. Alle hans opdateringer omhandler sit arbejde og kampdruk. Naturligvis er profilbillederne også ham, der laver ansigter, imens han holder en fernet branca i hver hånd. Det synes jeg er ret taber-agtigt i den alder.
16
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1047
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11674
Kontakt:

Indlægaf Ado » 15. nov 2016, 16:37

Jeg er enig med obersten. Et par mænd i den overfladiske ende af min omgangskreds, kan heller ikke blive voksne. De er hhv. 44 og 50 år og hele deres liv går op i byture, druk, damer og deres iver efter at hænge ud med byens selvudnævnte spidser. Jeg finder dem ret utiltrækkende.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 281
Likede indlæg: 2660

Indlægaf lillebjoern » 15. nov 2016, 16:45

Jeg søgte 10 jobs for nylig, og blev indkaldt til 9 samtaler. Jeg er sgu stolt!
44
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 281
Likede indlæg: 2660

Indlægaf lillebjoern » 15. nov 2016, 20:22

Hold da op. Tak for opbakningen :lun:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1909

Indlægaf zembra1986 » 15. nov 2016, 22:49

lillebjoern skrev:Jeg søgte 10 jobs for nylig, og blev indkaldt til 9 samtaler. Jeg er sgu stolt!

Wow :8: deler du ud af din hemmelighed? :genert:

Jeg har søgt job siden slut juli og er ikke blevet kaldt til en eneste samtale :( det er virkelig demotiverende bare at få afslag på afslag.
0
fisken80
Kort karma: 139
Likede indlæg: 3973

Indlægaf fisken80 » 16. nov 2016, 06:47

2SHY skrev:Jeg gider faktisk ikke at min brors kæreste kommer med juleaften. Min mor og jeg kender hende overhovedet ikke og har kun mødt hende hurtigt i max 10 min hvor hun havde mest travlt med at se efter sin datter. Julen er stadig meget ømtålig for mig og i betragtning af hvordan jeg havde det sidste år, så håber jeg da at jeg kan holde masken når nu hun sidder der.

Egentlig synes jeg nok det var mere passende at vi havde mødt ende nogle gange før hun lige dukker op til jul

I forlængelse af det her: Jeg bliver 5 år, jaloux og pigesur over, at min mor skal til adventshygge hos sin kærestes familie lige netop den dag, hvor jeg ville have hende med til julemarked (vi har så fundet en løsning så hun kan nå begge dele, men stadig).

Jeg ER virkelig glad for, at min mor har fundet en kæreste. Min far døde for mere end 4 år siden og hun har savnet en at være sammen med de sidste par år. Men derfor kan jeg alligevel mærke et stik i hjertet over, at hun involverer sig i en anden familie (og igen, det er dybt fjollet af mig, for i virkeligheden er det jo virkelig dejligt, at kærestens familie er glad for min mor).
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Tilbage til "Generelt"