Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Re: MODERATION

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. sep 2016, 17:48

decibell skrev:Der ser ud til at herske en opfattelse af, at bare fordi trådens emne garanterer næsten 100 % for forargelse, så er det også forventeligt og acceptabelt i denne tråd at benytte et sprog og en tone, der ikke overholder debattens retningslinjer.

Det er IKKE tilfældet.

I denne tråd, som alle andre steder på debatten, bedes I rette jer efter retningslinjerne, også selv om det er nok så meget i "trådens ånd". Hvis det ikke er muligt at tilkendegive jeres meninger og holdninger på en ordentlig måde, fordi trådens emner sætter sindene i kog, anbefaler vi, at I holder jer helt væk fra tråden.

Gælder det så også jer moderatorer, eller er det gratis for jer at bede alle mænd (og en del af kvinderne) om at klappe i om menstruation? Er det en del af debattens acceptable retningslinjer, sprog og tone?

Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation. Det skal kvinder, der aldrig har oplevet voldsomme smerter og styrtblødninger også.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4130

Re: MODERATION

Indlægaf decibell » 27. sep 2016, 18:19

Advocatus-Diaboli skrev:
decibell skrev:Der ser ud til at herske en opfattelse af, at bare fordi trådens emne garanterer næsten 100 % for forargelse, så er det også forventeligt og acceptabelt i denne tråd at benytte et sprog og en tone, der ikke overholder debattens retningslinjer.

Det er IKKE tilfældet.

I denne tråd, som alle andre steder på debatten, bedes I rette jer efter retningslinjerne, også selv om det er nok så meget i "trådens ånd". Hvis det ikke er muligt at tilkendegive jeres meninger og holdninger på en ordentlig måde, fordi trådens emner sætter sindene i kog, anbefaler vi, at I holder jer helt væk fra tråden.

Gælder det så også jer moderatorer, eller er det gratis for jer at bede alle mænd (og en del af kvinderne) om at klappe i om menstruation? Er det en del af debattens acceptable retningslinjer, sprog og tone?

Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation. Det skal kvinder, der aldrig har oplevet voldsomme smerter og styrtblødninger også.

Det gælder alle. Det indlæg, du nævner, er hverken personligt rettet mod nogle debattører eller skrevet i et grimt sprog, som fx "lukke røven", der om noget lyder værre (*). Det er et generelt rettet indlæg i en kontroversiel tråd, hvor man har holdninger, der ikke er populære. Det accepterer vi skam, for ellers havde denne tråd ikke fået lov at leve. Det er, når sproget bliver grimt/angribende og tonen personlig/hånlig/nedgørende, at det bryder mod retningslinjerne. Det er der nu blevet skrevet en ligeledes generel henstilling om i tråden uden at fremhæve specifikke indlæg eller komme med eksempler.

Hvis du yderligere ønsker at diskutere moderationen af denne tråd eller overordnet på debatten, må vi bede dig gøre det i de dertil indrettede tråde.

(*) men heller ikke medførte moderation.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4424

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rosa Espinosa » 27. sep 2016, 18:20

De lysestager fra Kähler bliver nævnt hvert år, men jeg ser julenips. Og det er ikke for at bruge "for den rene er alt bla bla bla", det er bare ikke sexlegetøj som jeg første ser. Det er jo træer.

Billede
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 27. sep 2016, 18:40

Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 27. sep 2016, 18:44

Sjo skrev:Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.

Det skal man passe på med at skrive herinde. Jeg blev slagtet for det.
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 27. sep 2016, 18:50

Allmost_Famous skrev:
Sjo skrev:Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.

Det skal man passe på med at skrive herinde. Jeg blev slagtet for det.

Det lever jeg med. I det mindste skriver jeg så i den korrekte tråd. Jeg ved også godt, at jeg bare kan skride, lugten i bageriet og alt det der gylle.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2063

Indlægaf Tibbler » 27. sep 2016, 19:02

En lille del af mig håber, at Trump vinde præsidentvalget. Bare for at se, hvad der så kommer til at ske :genert:
4
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3792

Indlægaf Delfin » 27. sep 2016, 19:29

Hvad for et sprog og hvilken tone :forvirret:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 430

Indlægaf Aspargsen » 27. sep 2016, 19:33

Delfin skrev:Hvad for et sprog og hvilken tone :forvirret:

Finsk og H
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 27. sep 2016, 21:34

....jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 27. sep 2016, 21:58

LadyFox skrev:
catnip skrev:Jeg tror jeg giver manden sådan et julebuttplug til jul...som hævn for den SheWee han gav mig sidste år. Hævnen er sød, lige som juletiden *indsæt selv hændergnidende smiley*

:devil:

Do it! :pompom: :pompom: :pompom: :rock:

Ja...så kan intetanende pakke op foran hele familien, ligesom jeg gjorde sidste år. Og så skal jeg bare sidde i sofaen og køre en hel skål konfekt ind mens spændingen opbygges. Kæft, hvor jeg glæder mig til jul i år!
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9606

Indlægaf kidkomb » 28. sep 2016, 00:49

Når man får en moderator-advarsel for et "luk røven"-indlæg, så tænker jeg at man måske burde se på det "Flet fissen"-røde kort jeg fik af vedkommende....
17
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 873

Indlægaf Lull » 28. sep 2016, 05:24

HappyQ skrev:Hvor var det egentlig der var opstillet en meget stor udgave af en af de buttplugs. :gruble:

Paris :D

paris.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1902

Indlægaf Purple Haze » 28. sep 2016, 05:33

kidkomb skrev:Når man får en moderator-advarsel for et "luk røven"-indlæg, så tænker jeg at man måske burde se på det "Flet fissen"-røde kort jeg fik af vedkommende....

Men har du anmeldt det?
Tænker at du ikke bør brokke dig over at der ikke bliver set på det, hvis du ikke klager over det.

I en åben tråd kan alle jo se indlæg og mene de bør afføde en advarsel.
I kort skal man gøre noget for at der bliver givet en advarsel, hvis den skal gives.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1902

Indlægaf Purple Haze » 28. sep 2016, 05:35

Gider i øvrigt ikke se på folks patter/brystvorter når jeg skal spise. Så synes det er helt fint at reasturanter og cafeer har et amme-område.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"