Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 1. okt 2016, 11:01

Jeg synes ikke det er så vigtigt om der bliver talt pænt herinde.
3
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Modesty Blame
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1054

Indlægaf Modesty Blame » 2. okt 2016, 10:09

Ado skrev:
D.itsen skrev:
Ado skrev:Der har da ellers været rekordmange solskinstimer. :D

Halvanden times sol, så styrtregn, så blæst og så sol igen. Alt for få solskinstimer i streg. Det bliver en laaaang vinter, jeg er slet ikke ladet op, jeg har solceller

Hvor bor du henne? :D

http://vejr.tv2.dk/2016-09-27-ikke-kun- ... rig-rekord

Folk, der synes varme og sol er fedt, får aldrig nok. Egoister! Alle til hobe.
1
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 40
Likede indlæg: 749

Indlægaf BlueBunny » 2. okt 2016, 13:55

Jeg synes religion er overtro. Jeg håber og tror fremtiden vil kigge på nutidens religioner på samme måde som vi i dag kigger på oldtidens og nordiske guder, hekse og trolde.
7
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 2. okt 2016, 15:19

BlueBunny skrev:Jeg synes religion er overtro. Jeg håber og tror fremtiden vil kigge på nutidens religioner på samme måde som vi i dag kigger på oldtidens og nordiske guder, hekse og trolde.

Meget skægt ... jeg er ved at læse Xenofons beskrivelse af nogle græske lejesoldaters indblanding i en tronstrid i Perserriget omkring 400 f.Kr., hvor han også ind imllem spekulerer i, hvad Apolon eller andre græske guder mener om dette eller hint. Man har jo svært ved at kapere, om de virkelig mente, at der var sådan en parallelverden befolket af en flok intrigante halvmennesker med ekstra powers.
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1140

Indlægaf zembra1986 » 2. okt 2016, 15:41

Ikke alle mennesker kan hjælpes, hvad enten de ønsker hjælpen eller ej.
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 2. okt 2016, 15:51

Jeg glæder mig til at aflevere min datter i børnehaven i morgen.
4
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2169

Indlægaf Mulan » 2. okt 2016, 15:53

BlueBunny skrev:Jeg synes religion er overtro. Jeg håber og tror fremtiden vil kigge på nutidens religioner på samme måde som vi i dag kigger på oldtidens og nordiske guder, hekse og trolde.

Det tror jeg godt at man må sige. Jeg har i hvert fald hørt rigtig mange sige det. :)
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 2. okt 2016, 19:34

Nogen gange tror jeg at folk glemmer at det her altså bare er en debatside - ikke mere end det. Og drevet af frivillige mennesker.

:ninja:
29
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 433

Indlægaf Aspargsen » 3. okt 2016, 08:26

Hvis man endelig skal tro på noget så er de Nordiske Guder da en hel del bedre end hvad vi har i dag :)

Jesus, laver vand til vin og dør bagefter på korset
Mohammed ville i dag blive kaldt for en pædofil og ville sikkert komme i fængsel
Og Budha der helt klart burde få en aftale med en diatist
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 3. okt 2016, 08:37

Jeg synes den der "jeg træner af princip aldrig"-holdning er så lad. Får den jævnligt præsenteret, gerne med en variant over "godt, det ikke er mig, der træner så meget", hvis snakken falder på mine fitnessvaner.

Prædiker aldrig om vigtigheden af træning, men får sådan en lyst til at sige "let rumpen og prøv det af", når folk, der ikke selv træner, er efter min træning.
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 3. okt 2016, 08:52

Ballademager skrev:Jeg synes den der "jeg træner af princip aldrig"-holdning er så lad. Får den jævnligt præsenteret, gerne med en variant over "godt, det ikke er mig, der træner så meget", hvis snakken falder på mine fitnessvaner.

Prædiker aldrig om vigtigheden af træning, men får sådan en lyst til at sige "let rumpen og prøv det af", når folk, der ikke selv træner, er efter min træning.

Jeg forstår ikke det er et princip? :gruble:

Jeg kan forstå hvis man ikke gider, eller prioriterer andre ting, men at man af princip aldrig træner...?
4
Oveditlevsen
Kort karma: 21
Likede indlæg: 412

Indlægaf Oveditlevsen » 3. okt 2016, 08:59

catnip skrev:
Ballademager skrev:Jeg synes den der "jeg træner af princip aldrig"-holdning er så lad. Får den jævnligt præsenteret, gerne med en variant over "godt, det ikke er mig, der træner så meget", hvis snakken falder på mine fitnessvaner.

Jeg kan forstå hvis man ikke gider, eller prioriterer andre ting, men at man af princip aldrig træner...?

Skal "træner" ikke bare forstås som i træning i et fitnesscenter :gruble:
Derfor kan man godt dyrke anden motion
0
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 207

Indlægaf cola » 3. okt 2016, 09:18

Jeg træner aldrig, man kan måske kalde det princip, men det er ikke noget jeg gør. Jeg siger blot "jeg træner aldrig". Om jeg så er doven, det må være op til dem der kender mig, og ved at en fin lille kort gåtur ikke er overstået på 3 timer, med ujævnt bakket terræn, men træning det gør jeg aldrig.
Jeg går bare en lille tur.
Jeg gør ikke noget jeg ikke syntes er sjovt, og jeg kan ikke se det sjove i at træne, især ikke fordi mange af dem der træner knap kan bære 6 flasker cola i en arm uden at være flad bagefter.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 3. okt 2016, 09:32

Oveditlevsen skrev:
catnip skrev:

Ikke nødvendigvis i et fitnesscenter, men altså aktiviteter, hvor man får pulsen op, og som ligger ud over "almindelig" motion med gåture og transportcykling.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1057

Indlægaf KinderBueno » 3. okt 2016, 10:04

Ballademager skrev:
Oveditlevsen skrev:
catnip skrev:

Ikke nødvendigvis i et fitnesscenter, men altså aktiviteter, hvor man får pulsen op, og som ligger ud over "almindelig" motion med gåture og transportcykling.

I mine kredse er man mærkelig, hvis man ikke træner eller holder sig i gang, fysisk. Jeg går ikke i fitness-center, men jeg har det klart bedst, når jeg får rørt mig, f.eks. via cykling til og fra arbejde, løbeture og lange gåture (her i Australien er sidstnævnte især en fantastisk tidsrøver).

Når snakken falder på træning, plejer jeg at være sådan "bare det var mig"-agtig, fordi jeg sagtens forstår, at det er godt for én, og lækkert, når man har det som rutine. Det er bare aldrig blevet en vane for mig, og mit ræsonnement er lidt, at før jeg kan holde en stabil løberutine, synes jeg ikke, jeg "fortjener" et fitness-abonnement ...
0
hej hest, hestehest

Tilbage til "Generelt"