Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 448

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 3. okt 2016, 12:12

Ballademager skrev:Jeg synes den der "jeg træner af princip aldrig"-holdning er så lad. Får den jævnligt præsenteret, gerne med en variant over "godt, det ikke er mig, der træner så meget", hvis snakken falder på mine fitnessvaner.

Prædiker aldrig om vigtigheden af træning, men får sådan en lyst til at sige "let rumpen og prøv det af", når folk, der ikke selv træner, er efter min træning.

Jeg plejer af sige af - Kondi er noget man drikker -
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Indlægaf Anilara » 3. okt 2016, 16:49

Jeg har lige købt billetter med Ryanair (igen).
3
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 3. okt 2016, 17:55

Aspargsen skrev:
BlueBunny skrev:Jeg synes religion er overtro. Jeg håber og tror fremtiden vil kigge på nutidens religioner på samme måde som vi i dag kigger på oldtidens og nordiske guder, hekse og trolde.

Hvis man endelig skal tro på noget så er de Nordiske Guder da en hel del bedre end hvad vi har i dag :)

Jesus, laver vand til vin og dør bagefter på korset
Mohammed ville i dag blive kaldt for en pædofil og ville sikkert komme i fængsel
Og Budha der helt klart burde få en aftale med en diatist

Ja, okay, en mor, der får alle levende ting i hele verden til at sværge, at de ikke vil skade hendes søn. Eller en mand, der kan forvandle sig til en fugl med en fugleham. Eller en orm, der kan nå hele vejen rundt om jorden.

Suk.
3
Buffy
Kort karma: 22
Likede indlæg: 288

Indlægaf Buffy » 3. okt 2016, 21:53

Modesty Blame skrev:
Aspargsen skrev:
BlueBunny skrev:Jeg synes religion er overtro. Jeg håber og tror fremtiden vil kigge på nutidens religioner på samme måde som vi i dag kigger på oldtidens og nordiske guder, hekse og trolde.

Hvis man endelig skal tro på noget så er de Nordiske Guder da en hel del bedre end hvad vi har i dag :)

Jesus, laver vand til vin og dør bagefter på korset
Mohammed ville i dag blive kaldt for en pædofil og ville sikkert komme i fængsel
Og Budha der helt klart burde få en aftale med en diatist

Ja, okay, en mor, der får alle levende ting i hele verden til at sværge, at de ikke vil skade hendes søn. Eller en mand, der kan forvandle sig til en fugl med en fugleham. Eller en orm, der kan nå hele vejen rundt om jorden.

Suk.

Men i det mindste stod de ved deres fejl, modsat den kristne gud der er altskabende, altædende og altfarvnde og alligevel tillader sygdomme, krige, vold osv. Det gode ved de nordiske, romerske og græske guder er at de var menneskelige og finde af de samme fejl.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1852

Indlægaf Sangius » 3. okt 2016, 22:49

Aspargsen skrev:
Ballademager skrev:Jeg synes den der "jeg træner af princip aldrig"-holdning er så lad. Får den jævnligt præsenteret, gerne med en variant over "godt, det ikke er mig, der træner så meget", hvis snakken falder på mine fitnessvaner.

Prædiker aldrig om vigtigheden af træning, men får sådan en lyst til at sige "let rumpen og prøv det af", når folk, der ikke selv træner, er efter min træning.

Ja, den eneste sport jeg dyrker, det er rittersport.
3
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 356
Likede indlæg: 3534

Indlægaf Ballademager » 4. okt 2016, 04:52

Sangius skrev:
Aspargsen skrev:

Det er lige præcis den her attitude, jeg hentyder til :D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9720

Indlægaf kidkomb » 4. okt 2016, 21:52

Jeg var pisse god på arbejdet i dag!
Jeg måtte træde til og udfylde en (mere ansvarsfuld) position jeg ikke er vant til og jeg klarede det temmelig meget bedre end mange af dem, der til daglig gør det.
Booyaa! :genert:
28
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 79
Likede indlæg: 441

Indlægaf Falstria » 4. okt 2016, 22:00

Ballademager skrev:
Sangius skrev:
Aspargsen skrev:

Jeg har trapper hele vejen op til toilettet og ned igen.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 448

Indlægaf Aspargsen » 5. okt 2016, 07:24

Falstria skrev:
Ballademager skrev:
Sangius skrev:
Aspargsen skrev:

Jeg har trapper hele vejen op til toilettet og ned igen.

:8:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 5. okt 2016, 07:45

kidkomb skrev:Jeg var pisse god på arbejdet i dag!
Jeg måtte træde til og udfylde en (mere ansvarsfuld) position jeg ikke er vant til og jeg klarede det temmelig meget bedre end mange af dem, der til daglig gør det.

Kid, vi er stolte af dig! :worship:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9720

Indlægaf kidkomb » 5. okt 2016, 10:16

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Jeg var pisse god på arbejdet i dag!

Kid, vi er stolte af dig! :worship:

Årh, hvor er I søde alle sammen, tak :dåne:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 5. okt 2016, 12:22

Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes at næsten alle mennesker er klamme at røre ved. Jeg kan til nøds give et hurtigt knus men så er grænsen også nået. Jeg har desværre måttet låne min ekstradyne til en lille dreng der var sløj. Han brugte den i måske 2 timer, og nu har jeg lyst til at brænde den. Jeg vil dog lige prøve om en grundig tur i vaskemaskinen kan gøre det men jeg er bestemt ikke sikker :(

Hvordan klamme? Sådan klistrede eller bakteriefyldte eller?
Jeg ville dog også have lyst til at brænde en dyne, som et barn havde lånt. Børn er klistrede og ulækre.

Jeg spørger også :gruble: Hvorfor er alle mennesker ulækre ?
Hvordan kan børn være klistrede og ulækre ? Det kan de- selvfølgeligt- hvis ikke de har været i bad, i flere dage.
Men at brænde en dyne- er det ikke lidt i overkanten.
Må dog indrømme- hvis jeg havde haft et fremmed barn i min seng/ dyne, ville jeg måske nok bare vaske den.
Indrømmet. Jeg ville heller ikke bare "kramme" alle mennesker, men så vil jeg bare holde mig fra dem.

Det er lidt sjovt, at læse folks aversioner. Fordi vi jo alle har vores grænser. :)
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. okt 2016, 12:32

De der amerikanske beaty pageants for børn burde gøres ulovlige. I praksis burde det være ok, hvis det ikke var så overdrevet som det er, men sådan er virkeligheden jo ikke. Der burde være en nedre aldersgrænse på 16 år, resten burde lukkes. Jeg synes simpelthen til det er decideret ulækkert den måde det fungerer på :tie:.
Senest rettet af ShuruQ 5. okt 2016, 12:34, rettet i alt 1 gang.
8
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. okt 2016, 12:32

Avino skrev:
Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes at næsten alle mennesker er klamme at røre ved. Jeg kan til nøds give et hurtigt knus men så er grænsen også nået. Jeg har desværre måttet låne min ekstradyne til en lille dreng der var sløj. Han brugte den i måske 2 timer, og nu har jeg lyst til at brænde den. Jeg vil dog lige prøve om en grundig tur i vaskemaskinen kan gøre det men jeg er bestemt ikke sikker :(

Jeg ville dog også have lyst til at brænde en dyne, som et barn havde lånt. Børn er klistrede og ulækre.

Hvordan kan børn være klistrede og ulækre ? Det kan de- selvfølgeligt- hvis ikke de har været i bad, i flere dage.
Må dog indrømme- hvis jeg havde haft et fremmed barn i min seng/ dyne, ville jeg måske nok bare vaske den.
Indrømmet. Jeg ville heller ikke bare "kramme" alle mennesker, men så vil jeg bare holde mig fra dem.

Det er lidt sjovt, at læse folks aversioner. Fordi vi jo alle har vores grænser. :)

Jeg tænker ikke at de har bakterier eller at de er klistrede :-D Men jeg har svært ved at sætte ord på det, jeg bryder mig bare ikke om andres kropslugt, følelsen af deres tøj og hud og hår, lyden når de trækker vejret eller synker osv osv. jeg vil bare helst ikke have noget med det at gøre. Men så længe jeg ikke er "kramme-tæt" på dem kan jeg sagtens abstrahere fra det :)
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 5. okt 2016, 15:27

Dirtylittledevil skrev:
Avino skrev:
Viskelæder skrev:

Jeg tænker ikke at de har bakterier eller at de er klistrede :-D Men jeg har svært ved at sætte ord på det, jeg bryder mig bare ikke om andres kropslugt, følelsen af deres tøj og hud og hår, lyden når de trækker vejret eller synker osv osv. jeg vil bare helst ikke have noget med det at gøre. Men så længe jeg ikke er "kramme-tæt" på dem kan jeg sagtens abstrahere fra det :)

Jeg kan godt genkende det lidt :) Hvad så i forhold med en mand?
0

Tilbage til "Generelt"