Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 13. okt 2016, 09:25

Torn skrev:Jeg har lyst til at sige til min kollega, at vi ikke kan dele kontor, fordi hun lugter. Af røg. Jeg er nødt til at gå på toilet, hver gang hun kommer ind efter at have trukket "frisk luft". De første 5 minutter efter hendes smøg kan jeg ikke holde ud at være i rum med hende.

Rygere lugter, også selvom de kun ryger udenfor og tager jakken af i et andet rum. De lugter, men det ville være vildt uhøflig at sige, så jeg siger det her i stedet.

Hah, jeg skriver bachelorprojekt med en ryger, og hver gang vi mødes på studiet for at skrive, har jeg booket lokale på 4. sal, hvilket er helt gennemtænkt:
1) hun gider færre gange at skulle gå ned for at ryge
2) hun når at lugte mindre når hun skal hele vejen herop igen. :lol:
21
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 261

Indlægaf Vinaia » 13. okt 2016, 12:13

FruDulle skrev:
Oveditlevsen skrev:Man må åbenbart ikke sige at en lyserød hjerteformet kage med champagnesmag ikke er maskulin :stoned:

Det må man gerne, men det vare bare ikke præmissen.

Jeg undrer mig over, at sex har noget med polterabend at gøre. Jeg mener, man er vel ikke sammen med sin udkårne på sin polterabend? Utroskab? :gruble:
3
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 417

Indlægaf Oveditlevsen » 13. okt 2016, 12:17

Vinaia skrev:Jeg undrer mig over, at sex har noget med polterabend at gøre. Jeg mener, man er vel ikke sammen med sin udkårne på sin polterabend? Utroskab? :gruble:

Jo, det er obligatorisk :-p
1
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 79
Likede indlæg: 441

Indlægaf Falstria » 13. okt 2016, 18:49

Allmost_Famous skrev:
Oveditlevsen skrev:
Men det var en lyserød kage formet som et hjerte omend der var hentydninger til sex, hvordan kan det give en shitstorm? Det er jo ikke maskulint :forvirret:

Det er en smagssag hvorvidt, det er maskulint eller ej. En anden deltager lavede f.eks en kage med rød glace, kandiserede citrusfrugter, og Eiffeltårne på. Jeg kan ikke se, at det nødvendigvis skulle være mere maskulint end folk, der dyrker sex på en lyserød kage.

Det er det, der er lidt drilsk ved, at man bedømmer folk ud fra et hjemmelavet koncept.

Den kage fik jo selv en af DK's største flødedrenge, Timm Vladimir, til at virke som en testosteron bombe.

Det er en smagssag og der er ikke meget tvivl om at det absolut ikke var en vinderkage, ingen ville forbinde den med hverken mandehørm eller polterabend for mænd blot ved synet af den eller en liste over ingredienserne, det var de andre mænds bud så heller ikke dog havde ham med tallerkenen fat i noget med en bryllupstradition (som vi så ikke rigtig bruger her i landet).

Det var den rigtige vinder der blev kåret, om det så også var den rigtige der blev smidt ud... Aner det ikke, jeg følger ikke med, det var kun fordi der herinde ugen før var blevet reklameret for mandetemaet at jeg overhovedet kiggede med.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 40
Likede indlæg: 750

Indlægaf BlueBunny » 14. okt 2016, 14:46

Jeg gider ikke arbejde i min ferie (og det må jeg ikke sige for min chef :/ )
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6869

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 15:39

BlueBunny skrev:Jeg gider ikke arbejde i min ferie (og det må jeg ikke sige for min chef :/ )

Hvorfor skulle du dog også det? Så falder ordet "ferie" jo lidt til jorden, træls chef du har!
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 14. okt 2016, 16:34

Jeg støder sikkert en masse, men det her er baseret på egne oplevelser og følelser :gogo:

MEN jeg får simpelthen lange patter af vores folkeskolelærere. For satan, hvor er de svære at samarbejde med - og værst af alt så er de simpelthen så glade for at tage æren for tingene selv. Jeg har så mange gange stået og været helt paf over "ja JEG har jo bla bla bla med MIN klasse", JEG har jo skrevet en god underretning" - hvor jeg så har skrevet 85% af den :gisp:

Vi har haft motionsdag i dag, sammen! Mig som pædagog og min såkaldte teamlærer. Vi ender med at vinde en titel med VORES klasse, vi har begge gjort en god indsats med ungerne i dag. Hun skriver en besked til forældrene, hvor hun skriver hvor gode de er, hvordan de skal hygge med præmien i timere og underskriver med SIG SELV! Jeg underskriver altid med "klassens voksne" eller "personalet i X"

Jeg er pisse dygtig til mit arbejde, men for helvede, hvor min grænse er nået. Nogle fagpersoner kender ikke til ordet SAM-arbejde, og når det kommer til min branche, burde de kraftsatme ikke være der, hvis de ikke kan finde ud af det.
Grundet det her, som har påvirket mig negativ alt for længe, så leder jeg efter nyt job. Hvilket er pisse ærgerligt, fordi jeg er god til lige netop dette job :trist:

AH, god weekend :D :gogo:
14
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 03:01

At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(
1
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 10
Likede indlæg: 232

Indlægaf Skorstenen » 15. okt 2016, 07:49

Jeg gider ikke rigtigt at se på andres folks "guld", som børn åbenbart betegnes konsekvent som nu om dage. Hele mit newsfeed er snart fyldt med diverse "guld". For mig, totalt ligegyldigt guld der jagter pokemon, falder i søvn midt i maden, er syg, taber tænder, rider på hest.
Jeg er jo venner med forældrene, jeg vil meget hellere se DEM jagte pokemon, falde i søvn midt i maden, tabe tænder, falde af heste.
7
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 261

Indlægaf Vinaia » 15. okt 2016, 07:52

Skorstenen skrev:Jeg gider ikke rigtigt at se på andres folks "guld", som børn åbenbart betegnes konsekvent som nu om dage. Hele mit newsfeed er snart fyldt med diverse "guld". For mig, totalt ligegyldigt guld der jagter pokemon, falder i søvn midt i maden, er syg, taber tænder, rider på hest.
Jeg er jo venner med forældrene, jeg vil meget hellere se DEM jagte pokemon, falde i søvn midt i maden, tabe tænder, falde af heste.

Der er også nogen på min Facebook jeg gerne vil se falde af heste. :fløjt:
4
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10309

Indlægaf icelady » 15. okt 2016, 08:05

OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(

Altså..nu ved jeg ikke om jeg får på puklen, men min erfaring er, at kvinde er kvinde værst. Kvinder er bare de værste mokker, der findes.

At du har et udseende over gennemsnittet er jo sådan det er; du er jo langtfra kun dit udseende. Jeg kender dig kun herinde fra, men udfra dine skrevne ord virker du som en, der har så meget mere at byde på end kun udseendet. :)

Personligt tror jeg det skyldes at de bliver usikre. "Når hun er så smuk, så er jeg jo at sammenligne med en vissen tidsel...og hvem vil dog være ven med en vissen tidsel." Altså, lavt selvværd. Og måske minder du dem om, hvordan de selv har set ud engang. Igen; misundelse.

Æv, hvor må det være træls for dig at skulle kæmpe på den måde. :ae:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 15. okt 2016, 09:06

Jeg har hørt de forbandede Killer Clowns er kommet til Danmark. Dem, der klæder sig ud på den måde, udelukkende for at skræmme andre mennesker, bør observeres tæt af fagfolk inden for psykiatrien, for der er noget helt galt med dem - og det mener jeg uden at overdrive.

Jeg har PTSD, og der skal derfor intet til at forskrække mig. En uventet lyd er nok - uanset volumen. Jeg bliver ikke bare lidt forskrækket. Jeg har en fysisk reaktion, og det er virkelig ubehageligt. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg vil have det, hvis en eller anden kraftidiot iført klovnemaske springer ud foran mig. Jeg håber, og det her må man ikke sige, for det er ret taberagtigt, men jeg håber, at han får så mange slag, at han aldrig gør noget så åndssvagt, ødelæggende og dybt egoistisk nogensinde igen.

Jeg går ellers ikke ind for vold, men jeg tror virkelig, det er det eneste, den type afstumpede mennesker har respekt for.
8
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2016, 10:12

malou_43 skrev:Jeg støder sikkert en masse, men det her er baseret på egne oplevelser og følelser :gogo:

MEN jeg får simpelthen lange patter af vores folkeskolelærere. For satan, hvor er de svære at samarbejde med - og værst af alt så er de simpelthen så glade for at tage æren for tingene selv. Jeg har så mange gange stået og været helt paf over "ja JEG har jo bla bla bla med MIN klasse", JEG har jo skrevet en god underretning" - hvor jeg så har skrevet 85% af den :gisp:

Vi har haft motionsdag i dag, sammen! Mig som pædagog og min såkaldte teamlærer. Vi ender med at vinde en titel med VORES klasse, vi har begge gjort en god indsats med ungerne i dag. Hun skriver en besked til forældrene, hvor hun skriver hvor gode de er, hvordan de skal hygge med præmien i timere og underskriver med SIG SELV! Jeg underskriver altid med "klassens voksne" eller "personalet i X"

Jeg er pisse dygtig til mit arbejde, men for helvede, hvor min grænse er nået. Nogle fagpersoner kender ikke til ordet SAM-arbejde, og når det kommer til min branche, burde de kraftsatme ikke være der, hvis de ikke kan finde ud af det.
Grundet det her, som har påvirket mig negativ alt for længe, så leder jeg efter nyt job. Hvilket er pisse ærgerligt, fordi jeg er god til lige netop dette job :trist:

AH, god weekend :D :gogo:

Det er lidt pudsigt, for her er det faktisk vores skolepædagog, der nægter at samarbejde. Vi skal i fællesskab tilrettelægge hendes USU-timer, så de rent faktisk bliver understøttende, og så vi kan være fælles om forberedelsen (som hun altså har timer til. Det har vi ikke), men hun vil kun lave det, hun selv gider, og det har bare slet ingen relevans for nogen af fagene.
Så jeg får lange patter af DEN skolepædagog. Ikke alle de andre, der gerne vil samarbejde med os.

(Det her er ikke tænkt som et "lærere-mod-pædagoger"-indlæg. Bare en undren over manglende samarbejdsvilje fra nogen mennesker).
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1852

Indlægaf Sangius » 15. okt 2016, 11:24

OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(

Hvordan ved du egentlig det er derfor? :gruble:
Jeg studerede sammen med en pige som virkelig var super flot, men samtidig bare en personlighed jeg ikke kunne udstå. Gad vide om hun så har troet, at jeg ikke kunne lide hende, blot fordi hun så godt ud? :lol:
Senest rettet af Sangius 15. okt 2016, 11:41, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9720

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2016, 11:30

Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"