Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 40
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 1703

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ondemand » 13. dec 2016, 10:14

Jeg undrer mig meget over, at hun kan leve af at arbejde på et bordel .. medmindre hun gør rent og passer telefonen :genert:

http://www.bt.dk/krimi/s-dan-g-r-det-bonnie-i-dag-hun-arbejder-p-bordellet-s-vi-kan-f-mad-p-bordet
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
HappyPaww
Kort karma: 321
Likede indlæg: 5845

Indlægaf HappyPaww » 13. dec 2016, 11:54

Ondemand skrev:Jeg undrer mig meget over, at hun kan leve af at arbejde på et bordel .. medmindre hun gør rent og passer telefonen :genert:

http://www.bt.dk/krimi/s-dan-g-r-det-bonnie-i-dag-hun-arbejder-p-bordellet-s-vi-kan-f-mad-p-bordet

Mænd der går til prostitueret er vist generelt ikke så kræsne. Og hun er vel billig :tie:
0
Lykke
Kort karma: 110
Likede indlæg: 2056

Indlægaf Lykke » 13. dec 2016, 15:30

Sophies-mor skrev:Totalt ringe og kønsstereotypt gaveudvalg i Go'morgen Danmark i dag. Plus at mor - selvfølgelig - får den ringeste og markant billigste gave.
Det gør mødre vildt glade :sarkasme:

Hvad var gaverne?
Synes tit de træder helt ved siden af med mange ting i det program. Men nu har jeg ikke TV2 længere. Det er nok egentligt meget godt for mit blodtryk ;)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 369
Likede indlæg: 2656

Indlægaf Sophies-mor » 13. dec 2016, 15:54

Lykke skrev:
Sophies-mor skrev:Totalt ringe og kønsstereotypt gaveudvalg i Go'morgen Danmark i dag. Plus at mor - selvfølgelig - får den ringeste og markant billigste gave.
Det gør mødre vildt glade :sarkasme:

Hvad var gaverne?
Synes tit de træder helt ved siden af med mange ting i det program. Men nu har jeg ikke TV2 længere. Det er nok egentligt meget godt for mit blodtryk ;)

Barbie på segway 1000 kr til pigen .
3d printer til 3.500 kr til drengen.
Nespressos nye kaffemonster til 1800 til far
En My heritage slægtsforsknings kit, få testet dit dna til 500 kr til mor.

Du gik ikke glip af noget.
5
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1199
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11215

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2016, 17:13

En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 244
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7461

Indlægaf Hunkat » 13. dec 2016, 17:22

2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan

I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1199
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11215

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2016, 17:28

Hunkat skrev:
2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan

I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:

Det er da virkelig sært hvis de taler om skilsmisse :stoned: Det forstår jeg ikke noget af :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 244
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7461

Indlægaf Hunkat » 13. dec 2016, 17:38

2SHY skrev:
Hunkat skrev:

I feel you.

Det er da virkelig sært hvis de taler om skilsmisse :stoned: Det forstår jeg ikke noget af :gruble:

Det er der ingen der gør.

Ej jeg tror bare pointen er at nogle mennesker godt lige måtte se ud over deres egne behov bare den ene aften om året og tænke på om de er godt selskab for resten af familien (hint: det er de som regel ikke).
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Sophies-mor
Likede indlæg: 2656

Indlægaf Sophies-mor » 14. dec 2016, 06:40

Hunkat skrev:
2SHY skrev:
Hunkat skrev:

I feel you.

Det er der ingen der gør.

Ej jeg tror bare pointen er at nogle mennesker godt lige måtte se ud over deres egne behov bare den ene aften om året og tænke på om de er godt selskab for resten af familien (hint: det er de som regel ikke).

Har de børn sammen?
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 481
Likede indlæg: 4598

Indlægaf Sophaya » 14. dec 2016, 08:29

vUlpeS skrev:
HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin

Hvis man fører dagbog på internettet, er der noget galt med éen. Narcissismen stråler ud af hende hér. Halvklamt.

Det er også svært at tage den slags whine-fest seriøst, når hun i samme hug skriver at hun har fløjet 25+ gange i år. Hvilket i sig selv er et sjovt tal, men fred være med det. Det skriger bare ikke ligefrem "fattig", som hun ellers giver udtryk for at være.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Likede indlæg: 10782

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. dec 2016, 09:06

vUlpeS skrev:Italienere er noget af det mest utålelige, der findes på denne planet.

Ha! Præcis. Jeg har dog svært ved at sætte ord på det.

Forkælede, tyndhudede og med en vis portion arrogance, måske (uden at være franskmænd selvfølgelig).
0
Peace!
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 583

Indlægaf Oveditlevsen » 14. dec 2016, 09:07

vUlpeS skrev:Italienere er noget af det mest utålelige, der findes på denne planet.

Det er Europas svar på jyder.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 414
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2248

Indlægaf Æske » 14. dec 2016, 09:08

Fyrst Eberhard skrev:

Ha! Præcis. Jeg har dog svært ved at sætte ord på det.

Forkælede, tyndhudede og med en vis portion arrogance, måske (uden at være franskmænd selvfølgelig).

Jeg forhøjer med indere og kinesere.
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 161
Likede indlæg: 2545

Indlægaf hotlips » 14. dec 2016, 09:20

vUlpeS skrev:
Sophaya skrev:
vUlpeS skrev:
HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin

Hvis man fører dagbog på internettet, er der noget galt med éen. Narcissismen stråler ud af hende hér. Halvklamt.

Det er også svært at tage den slags whine-fest seriøst, når hun i samme hug skriver at hun har fløjet 25+ gange i år. Hvilket i sig selv er et sjovt tal, men fred være med det. Det skriger bare ikke ligefrem "fattig", som hun ellers giver udtryk for at være.

Ifølge min lille regnemaskine er det oftere end en gang hver 14. dag. De fleste charterferier varer vel mellem en og to uger, så man må da beundre hendes energi; det er vildt nok, at hun overhovedet har tid til at passe sin drøje tjans med at skrive dagbog. :lol:

Uden at kende den dame så tænker jeg nu at hvis man flyver så ofte så er det enten forretninger eller småture på få dage. Jeg har aldrig hørt om folk der bare tager på charterferie ekstra tit.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1043
Likede indlæg: 8369

Indlægaf ManicNinja » 14. dec 2016, 09:24

^^ Men nu ER det her jo tråden for alt det, man ikke må sige ... :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"