Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 522
Likede indlæg: 6131

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 9. okt 2015, 17:10

Allmost_Famous skrev:Okay, så er det nok bare mig, der er mærkelig mht. billederne... :lol: :genert:

Jeg kan nu også huske, sidste gang jeg var i et akvarium (vist nok i Barcelona) ... mange af folkene stod og så ind i montrene gennem deres mobiltelefoner og digitalkameraer, fordi de skulle have det med hjem på billeder eller video :D

Man skulle jo tro, det gik lidt ud over den umiddelbare oplevelse.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 382
Likede indlæg: 2870

Indlægaf Urtekussen » 9. okt 2015, 17:20

Jeg har altid elsket børn, men efter jeg har fået mine egne, synes jeg andres er mere kedelige, dumme og grimme end mine :blush:

Det passer virkelig at enhver so hytter sine
4
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 887
Likede indlæg: 13650

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. okt 2015, 20:49

Hey, er der nogen, som gider give mig en intelligent forklaring på, hvad der er problemet med aflivningen af den der fynske løve?
En intelligent, blev der sagt.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13719

Indlægaf icelady » 9. okt 2015, 20:56

Hvad er det med den fynske løve?? Et nyt Marius-gate?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6112

Indlægaf Delfin » 9. okt 2015, 21:11

Odense zoo vil dissekere en løve i efterårsferien. De slemme slemme danskere igen.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 9. okt 2015, 21:25

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:Odense zoo vil dissekere en løve i efterårsferien. De slemme slemme danskere igen.

Jeg ville gerne være der. Så ond er jeg nemlig.

Gad vide om forargelsen var lige så stor, hvis det havde været et slagtedyr
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 9. okt 2015, 21:35

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:Odense zoo vil dissekere en løve i efterårsferien. De slemme slemme danskere igen.

Jeg ville gerne være der. Så ond er jeg nemlig.

Gad vide om forargelsen var lige så stor, hvis det havde været et slagtedyr

Så tror jeg ikke nogen havde blinket udover måske Linse Kessler :gruble:.

Det er en sær tendens og der er jo intet nyt i den slags, I Aarhus har man f igennem mange år, kun se forskellige dyr blive dissekeret på Naturhistoriske museum i skoleferierne. Forskellen er vel den samme.

Det er nok bare blevet mere kendt i takt med, at alle mener noget om alting på de sociale medier. Tidligere nåede den enkeltes eventuelle forargelse ikke så langt ud.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 522
Likede indlæg: 6131

Indlægaf dgd2007 » 9. okt 2015, 22:07

ShuruQ skrev:Så tror jeg ikke nogen havde blinket udover måske Linse Kessler :gruble:.

Det er en sær tendens og der er jo intet nyt i den slags, I Aarhus har man f igennem mange år, kun se forskellige dyr blive dissekeret på Naturhistoriske museum i skoleferierne. Forskellen er vel den samme.

Fru Kessler er da vist ellers selv blevet dissekeret jævnligt :genert:
4
Dragen
Kort karma: 11
Likede indlæg: 158

Indlægaf Dragen » 10. okt 2015, 07:06

Gad vide hvordan løve smager... :gruble:
0
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 58
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 745

Indlægaf ExCoastal » 10. okt 2015, 08:12

Shit jeg havde nær kørt dig ned.

Og du havde frækheden af at stå af din cykel og true mig?

Så da jeg stod ud af min bil, så følte du dug pludselig truet? Vidste du, at jeg som bilist ikke kan se dig? Selvom du har ræcerudstyr ud over det hele? De farver gør intet om aftenen min ven,

Få et lys på den cykel. Ellers er der en anden, det kører dig ned
1
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 375
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1974

Indlægaf Æske » 10. okt 2015, 08:53

Daine skrev:
Æske skrev:Jeg er stadig skuffet over, at jeg ikke har set min gode venindes datter endnu.

Det er da lidt underligt - er det ikke ved at være lidt siden hun fødte? Hvad siger hun, når du spørger om du må komme forbi?

Jeg ville også være skuffet, hvis jeg var dig :ae:

Jo, datteren var 14 dage gammel i torsdags. Jeg har ikke haft kontakt med min veninde siden onsdags i sidste uge fordi jeg ikke ville stå i den anden ende og være den desperate veninde, men jeg har flere gange givet udtryk for at jeg håbede vi snart sås og hun sagde at hun nok lige skulle give lyd, men har intet hørt.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 840
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7992

Indlægaf Dikus » 10. okt 2015, 11:21

Æske skrev:
Daine skrev:
Æske skrev:Jeg er stadig skuffet over, at jeg ikke har set min gode venindes datter endnu.

Det er da lidt underligt - er det ikke ved at være lidt siden hun fødte? Hvad siger hun, når du spørger om du må komme forbi?

Jo, datteren var 14 dage gammel i torsdags. Jeg har ikke haft kontakt med min veninde siden onsdags i sidste uge fordi jeg ikke ville stå i den anden ende og være den desperate veninde, men jeg har flere gange givet udtryk for at jeg håbede vi snart sås og hun sagde at hun nok lige skulle give lyd, men har intet hørt.

:ae: Køb en gave og trop op. Lad ikke en ny mors hjerneblødning ødelægge mere end godt er.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. okt 2015, 12:02

Hun kender selvfølgelig din veninde bedst. Men nogle gange kan det være nødvendigt at insistere på sin plads, hvis man ikke vil ende sur og bitter.

Jeg er sikkert præget af at være mig. Jeg er meget reserveret og isolerer mig let. Man skal nogle gange ignorere mine nejer og bede mig spænde hjelmen, hvis man vil blive i mit liv.

Jeg ville derfor blive glad for en veninde, der insisterede på at se min baby. Og blive mindet om, at hun også godt gad baby og at hun var ligeglad med, baby var alt jeg kunne overskue.

Dertil kommer at uanmeldte/kort ring og så besøg er så normale, så det er svært at få helt galt i byen. Og lige nu er det jo på vej dertil...
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. okt 2015, 12:02

Hun kender selvfølgelig din veninde bedst. Men nogle gange kan det være nødvendigt at insistere på sin plads, hvis man ikke vil ende sur og bitter.

Jeg er sikkert præget af at være mig. Jeg er meget reserveret og isolerer mig let. Man skal nogle gange ignorere mine nejer og bede mig spænde hjelmen, hvis man vil blive i mit liv.

Jeg ville derfor blive glad for en veninde, der insisterede på at se min baby. Og blive mindet om, at hun også godt gad baby og at hun var ligeglad med, baby var alt jeg kunne overskue.

Dertil kommer at uanmeldte/kort ring og så besøg er så normale, så det er svært at få helt galt i byen. Og lige nu er det jo på vej dertil...
0
Undtagelsen
Kort karma: 34
Likede indlæg: 399

Indlægaf Undtagelsen » 10. okt 2015, 13:12

Dikus skrev:
Æske skrev:
Daine skrev:

:ae: Køb en gave og trop op. Lad ikke en ny mors hjerneblødning ødelægge mere end godt er.

Herhjemme ville den løsning absolut ikke være faldet i god jord, så TS må overveje hvordan veninden kan tænkes at synes om det.
Med et lille nyfødt barn, splinterny rolle i verden, hormoner, der raser, temmelig sikkert mangel på søvn osv osv, så smuldrer dagene bare væk mellem fingrene og selvom en tæt veninde også er vigtig, så er baby + nærmeste familie bare endnu vigtigere

Hvis min nærmeste veninde ikke havde forståelse for det efter at jeg havde sagt at jeg ville give lyd fra mig, så ville jeg nok overveje at hun ikke var så "nærmeste" igen.
3

Tilbage til "Generelt"