Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1318
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 15770
Kontakt:

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ado » 13. jun 2018, 16:29

Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2247
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21601

Indlægaf kidkomb » 13. jun 2018, 16:31

Ado skrev:Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.

Har du pisset PET af for nylig? :devil:
3
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1318
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 15770
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. jun 2018, 17:40

kidkomb skrev:
Ado skrev:Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.

Har du pisset PET af for nylig? :devil:

:ninja:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 395
Likede indlæg: 8324

Indlægaf sigge » 14. jun 2018, 12:17

Bring er ikke altid bedre end PostNord. Jeg har bestilt en gave til min søster, som de har valgt at aflevere i en PakkeShop mere end 4 km fra hendes adresse, selvom der ligger en få 100 m fra hende, hvor hun plejer at få leveret. Men så får hun da en lille cykeltur ud af det.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 199
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3081

Indlægaf Kattefjæs » 14. jun 2018, 12:46

Hold nu fast hvor er jeg taknemmelig for Royal Mail, Amazon, Yodel, Parcelforce, UPS, DPD, GLS og alle de andre som kommer på samme tid HVER dag, alle ugens dage. :lol:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1275
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21199

Indlægaf LadyFox » 14. jun 2018, 13:23

Dirtylittledevil skrev:Jeg hørte et program om trusselsbreve, hvor det blev nævnt at de der gammeldags trusselsbreve hvor bogstaverne er klippet ud af en avis og sendt anonymt med posten, stadig er en ting der lever i bedste velgående.
Så hvor al anden brevpost forsvinder, ender det med at de sidste postbude bare render rundt og omdeler trusselsbreve :lol:

Ej, tænk hvis man når at blive gode venner igen før at ens trusselsbrev når frem :shock: :lol:
7
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 15:52

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg hørte et program om trusselsbreve, hvor det blev nævnt at de der gammeldags trusselsbreve hvor bogstaverne er klippet ud af en avis og sendt anonymt med posten, stadig er en ting der lever i bedste velgående.
Så hvor al anden brevpost forsvinder, ender det med at de sidste postbude bare render rundt og omdeler trusselsbreve :lol:

Ej, tænk hvis man når at blive gode venner igen før at ens trusselsbrev når frem :shock: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Tak for grinet!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Kort karma: 26
Likede indlæg: 202

Indlægaf Pawnee_Waffle » 14. jun 2018, 20:30

Jeg har i dag modtaget en pakke, sendt fra den lokale optiker der ligger 1½ kilometer væk fra mit hjem. Pakken er sendt d.17 maj. Det var alligevel noget at en tur :lol:
4
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1260
Likede indlæg: 4715

Indlægaf Spjaerten » 14. jun 2018, 20:33

Pawnee_Waffle skrev:Jeg har i dag modtaget en pakke, sendt fra den lokale optiker der ligger 1½ kilometer væk fra mit hjem. Pakken er sendt d.17 maj. Det var alligevel noget at en tur :lol:

Snail mail i ordets ægte betydning :lol:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 237
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Muuh » 16. jun 2018, 08:03

I går morges modtog jeg en sms fra PostNord om at der var en pakke på vej til mig, som ville blive leveret fredag den 15.6.18

Så hele dagen gik jeg spændt og ventede på at min pakke skulle komme, men den dukkede aldrig op :sur:

Hvorfor faen sender de en sms om at de vil levere noget, når de så ikke gør det.
Jeg har tjekket om de evt skulle have lagt den et sted, men har de ikke og har heller ikke modtaget en sms om at den er afleveret, så er spændt på hvornår den dukker op
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1379
Likede indlæg: 24928

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. jun 2018, 08:07

I går ved middagstid fandt jeg en afhntningsseddel fra PD i min postkasse. De havde nemlig været forbi samme dag uden at træffe mig.
Jeg havde været hjemme hele formiddagen.
0
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 178
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3039

Indlægaf Ellin » 16. jun 2018, 09:33

Pakke bestilt fra Zalando sidste weekend.
Afsendt onsdag kl 8.00 og jeg får track&trace nr
Ingen registreringer på t&t undervejs
Pakke er i pakkeboks fredag middag.

Jeg kan så godt som aldrig tracke pakker undervejs, oplysningerne ifht pakkens vej, dukker oftest først op når jeg har modtaget pakken. :stoned:

Ifht indleveringssedler så efterspørger jeg det hver gang jeg returnerer pakker. F.eks skulle jeg returnere en nespressomaskine (værdi 1200kr). Spørger om jeg kan få en kvittering på indlevering, inden jeg sætter den ind i pakkeburet. Svar; “den slags gør vi ikke i.”
De der pakkebure (Føtex postbutik) står bare åbne og frit tilgængelige for enhver, der går forbi, så jeg har altså ikke lyst til at smide mine pakker deri uden kvittering.
Endte med postdamen lavede et stempel på er stykke papir, som hun så lagde ved siden af returlabelen på min pakke og så tog jeg billeder af det. Suk. Det er så dumt.

Når jeg returnerer via pakkeboks (hvilket denne pakke var for stor til) er det da simpelt, at jeg taster mit nr/mail og får en kvittering på indlevering der. Hvor svært kan det være?
1
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 88
Likede indlæg: 969

Indlægaf Skinkehunden » 16. jun 2018, 15:11

De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

Og pt. har den registreret et pakkenummer fra HM til mig - jeg venter bare ikke på nogen pakke fra HM :forvirret:

Må jo se om der faktisk dukker en pakke op med mit navn på og så må den jo returneres :)
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
klaus
Kort karma: 15
Likede indlæg: 128

Indlægaf klaus » 16. jun 2018, 15:53

Gerbilwoman skrev:De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

Og pt. har den registreret et pakkenummer fra HM til mig - jeg venter bare ikke på nogen pakke fra HM :forvirret:

Må jo se om der faktisk dukker en pakke op med mit navn på og så må den jo returneres :)

App'en har også registreret 2 pakker fra h&m hos mig uden at jeg har noget på vej. :gruble:
0
:genert: Prinsesse :genert:
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1766

Indlægaf Zonta » 18. jun 2018, 19:53

klaus skrev:
Gerbilwoman skrev:De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

App'en har også registreret 2 pakker fra h&m hos mig uden at jeg har noget på vej. :gruble:

Der er store problemer på lageret hos h&m lige for tiden, så der kan sagtens være gået kuk i nogle systemer. Jeg har én pakke på vej, men har fået to pakkenumre :stoned:
0

Tilbage til "Livets forhold"