Flødeboller

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Re: Flødeboller

Indlægaf Little_Woman » 8. feb 2016, 06:10

Irmas hjemmelavede - elsker dem!

I den billigere ende, skylder man sig selv at prøve Aldis - 22 kr for 12 styk, med lys chokolade og tæt, blødt skum. Dé er guf!!
0
Nu med fugl
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Pandesteg » 8. feb 2016, 07:12

Little_Woman skrev:Irmas hjemmelavede - elsker dem!

I den billigere ende, skylder man sig selv at prøve Aldis - 22 kr for 12 styk, med lys chokolade og tæt, blødt skum. Dé er guf!!

Dem har jeg prøvet - synes de smager virkelig syntetisk og ja, tysk-agtige (og jeg er ellers stor fan af Aldi, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide tyske ting :D). Skummet har en helt anden smag (synes jeg) end flødeboller ellers, det skal man lige være obs på.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 40
Likede indlæg: 749

Indlægaf BlueBunny » 8. feb 2016, 10:04

I onsdags måtte jeg ind til Føtex og købe flødeboller, fordi jeg pga DENNE tråd har haft de vildeste crawing. Jeg købte fire fra bageren - der var tilbud og så var der til de andre når de kom hjem. Det endte med at jeg spiste tre. Og fik det helt skidt :/ Men de kan anbefales, og det bliver ikke sidste gang jeg køber dem :D

Jeg kan godt lide hvis en flødebolle har en god marcipanbund, klæbrig fed men alligevel luftig skum og et knasende lag mørk chokolade.
Jeg er ikke så kyndig så har ikke en favorit. Jeg vil gerne betale ekstra for den gode kvalitet. Jeg synes 10-12 kr er maks stk-pris og så skal den være lækker.
1

Tilbage til "Mad og drikke"