Intim voksbehandling

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3603

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf Pandesteg » 22. jun 2016, 09:23

Vira skrev:Sugaring er fantastisk. Det gør nærmest ikke ondt men hårene bliver fjernet win-win :-D
Det er faktisk utroligt at det ikke mere udbredt

Ja det forstår jeg godt nok heller ikke!!!
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 186
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Hunkat » 14. maj 2017, 05:56

Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
JoyNips
Kort karma: 352
Likede indlæg: 4646

Indlægaf JoyNips » 14. maj 2017, 06:00

Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?

Jeg har brugt Karin her siden 2006, først i hendes gamle klinik og nu i hendes nye: http://www.karinkosmetolog.dk
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3603

Indlægaf Pandesteg » 14. maj 2017, 07:47

Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?

Beauty Avenue på Frederiksberg - de er dog ret dyre, men dygtige. Book hos Sonja eller Bella.

Hvis Amager er tættere på dig, så kan jeg også anbefale NoRush på Tycho Brahes Allé. Billigere end ovenstående, men heller ikke så meget wellness-fornemmelse over det. Men hun kan sit kram 100%.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 11
Likede indlæg: 65

Indlægaf MilleMercy » 14. maj 2017, 09:04

Christina hos Noir i Indre by er fantastisk sød og virkelig dygtig :love2:
0

Tilbage til "Skønhed"