Kvinder der har snydt sig til graviditet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Kender du til nogen der har snydt med præventionen for at blive gravid uden mandens vidende?

Ja, det har jeg selv gjort! (One night stand)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort! (fling/b-venner)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort!(fast forhold)
0
Ingen stemmer
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
0
Ingen stemmer
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
6
4%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
2
1%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
5
3%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
20
12%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
16
10%
Nej!
117
70%

Afgivne stemmer: 166
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf ShuruQ » 10. feb 2016, 00:44

Jeg kender en enkel hvor jeg med sikkerhed ved det.

Hun var gift og havde 3 børn i forvejen og ville gerne have et fjerde og sidste. Manden var en del ældre end hende, husker ikke præcist hvor meget, en 13-15 år og han mente bestemt han var for gammel og emnet var uddebatteret fra hans side men hun valgte så at snyde med p-pillerne.

Lige pt er jeg ikke på p-piller eller anden beskyttelse, tanken har strejfet mig kort, men min moral og etik er simpelthen for høj til det, det samme er min kærlighed til min mand og min respekt for at han skal have medbestemmelse, så når jeg nu engang ser ham så for han at vide hvordan landet ligger og jeg vil tilskynde vi bruger kondom mens jeg er på den her pause. Vi er gift og vi er sgu to om at bestemme noget så vigtigt. Synes det er svinsk at snyde, svinsk udover alle grænser.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9642

Indlægaf kidkomb » 10. feb 2016, 06:54

Angelina skrev:

Men hun må jo også være dummere end vådt bølgepap, altså helt ærligt, hvorfor i alverden fik hun ikke bare kunstig befrugtning, i stedet for at udsætte sig selv for risikoen for at få en masse kønssygdomme?

Altså en ting er at snyde sin partner, fordi det er PRÆCIS ham man ønsker et barn med (det er stadig sygt, slet ingen tvivl om det, men giver dog en eller anden form for (syg syg) mening) ... men at rende rundt og bolle med fremmede mænd man møder i nattelivet uden beskyttelse, når man gratis kan få fertilitetsbehandling hvis man ønsker det.

Er det ikke noget med at med kunstig befrugtning skal man indtage en del hormoner og det kan man godt få det ret skidt af? Og man skal jo også godkendes og sådan, det tager måske lang tid.

Edit: Det var IKKE et forsøg på at retfærdiggøre kvinderne! Det var bare de ting jeg kunne komme i tanke om måske var baggrunden for deres (ulideligt egoistiske og uintelligente) valg.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 10. feb 2016, 07:08

vibbsen skrev:Jeg kender ikke nogen kvinder som har snydt sig til en graviditet. [...]
Pixie88 skrev:Jeg kender to mænd, der begge blev narret. [...]
:D
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Indlægaf Marioneta » 10. feb 2016, 14:44

Jeg forsøger at få et donorbarn. Som udgangspunkt behøver man ikke hormoner ved insemination. Det er jo heller ikke nødvendigt ved almindelig befrugtning. I det offentlige er der nok noget ventetid, kunne jeg forestille mig. Jeg har et barn i forvejen, så jeg er gået på privatklinik, hvor man kommer til med det samme. Det virker til at være forholdsvis nemt. Dog har jeg nogle skæve hormontal, så måske det bliver sværere for mig, men er din fertilitet god, så er det til at have med at gøre.
0

Tilbage til "Forhold og sex"