Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf Tibbler » 2. feb 2016, 21:49

Går du rundt med en tv-vært, lykkehjulsdeltager eller paradisehotelgæst i maven?

Er der et bestemt tvprogram, som du har deltaget i, eller kunne finde på at deltage i?

Jeg tror ikke, jeg kunne finde på at melde mig til noget - Jeg er ikke vild med tanken om, at så mange mennesker kan sidde og kigge på mig.

Havde jeg ønsket at komme i tv, så havde det været i et af konkurrenceprogrammerne i stil med jeopardy eller hvem vil være millionær.

Jeg kan også godt lide ideen omkring Big Brother konceptet; at være lukket inde med en gruppe mennesker i en periode. Så skulle det bare være uden tv; og ikke idag hvor jeg har mand og børn.
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Re: Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf Filipai » 2. feb 2016, 21:54

Ja, altså mig og min kæreste forsøgte jo at komme med i den nye sæson af nybyggerne. Jeg er virkeligt ikke vild med tanken om at komme på TV, men tanken om at vinde et hus var alligevel nok til at jeg ville gøre en undtagelse.
Jeg kunne også godt tænke mig at deltage i hvem ville være millionær, hvis jeg måtte deltage i et særprogram sammen med min farmor :D . Min kæreste foreslår tit jeopardy, men det er alligevel ikke nok jeg kan vinde til jeg gider på tv :P
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Wizzze » 2. feb 2016, 21:55

Har fået mange opfordringer over årene om at deltage i jeopardy, millionæren og lign. quiz programmer der går på viden, fordi jeg tæver alt og alle i TP :D Men jeg er for genert :genert: og det med at stille sig frem, er ikke mig. Selv om vi har overvejet Luksusfælden et par gange, tror vi kunne skabe godt forargelses tv :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 2. feb 2016, 21:58

Nej.

Jeg synes det er slemt nok at se mig selv på et billede, hvis jeg så skulle se (og høre :shock: ) mig selv gennem et helt tv-program, ville jeg grave mig ned i den nærmeste mødding.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Flora » 2. feb 2016, 21:59

Nej. Jeg ville ikke bryde mig om at være på tv.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6070

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 22:05

Jeg var med i noget dokumentar-værk på DR i år 2010. Det var dog ikke noget jeg meldte mig til, men hvor jeg blev spurgt om jeg ville være med, og jo det kunne jeg da godt.
Siden er jeg blev spurgt et par gange om jeg ville være med i noget andet, f.eks. POV - men der takkede jeg dog nej, da jeg ikke følte jeg havde tiden. Men jeg kunne godt finde på at medvirke i noget igen senere hvis jeg bliver spurgt på et tidspunkt der passer, og hvis programmet er passende i forhold til hvad jeg har lyst til at lægge person til. Men der skal i hvert fald være en mening med det.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 2. feb 2016, 22:27

Jeg har faktisk meldt mig til et program engang. Endda et realityshow. Jeg kan kun undskylde mig med at jeg var ung og gerne ville prøve cirka alt der kunne prøves. Gudskelov blev jeg ikke valgt ud.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Wizzze » 2. feb 2016, 22:43

Allmost_Famous skrev:Jeg kan slet ikke se hvordan jeg kunne være spændende nok til tv, hvis jeg endelig gad.

DUM - the success stories ??
Hvor du faktisk serverer rigtige grøntsager for poden :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10328

Indlægaf icelady » 2. feb 2016, 22:53

Nej.

Blev dog opsøgt af en journalist fra DR for mange år siden, fordi han ville lave en dokumentar om børn født med læbespalte og hvordan man som forælder håndterede det.

Det blev dog ikke til noget, da hans chefer mente det ikke var interessant nok.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 679
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5922

Indlægaf Dikus » 2. feb 2016, 22:54

Nej tak. Det ville være et levende mareridt.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 2. feb 2016, 23:07

Jo, måske?

Så skulle det nok være en dokumentar af en art :gruble: Aner dog ikke hvad den skulle handle om :lol:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 2. feb 2016, 23:12

Kvit eller dobbelt kunne jeg godt.

Politijagten, helst ikke.

Reality, nej tak.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5034

Indlægaf Aima » 2. feb 2016, 23:39

Som udgangspunkt nej, ikke på vilkår. Jeg bryder mig meget lidt om opmærksomhed fra mennesker, jeg ikke har nogen relevant relation til, og når jeg derudover forholder mig til, hvordan mennesker dømmer andre mennesker, er jeg fuldstændig overbevist om, at jeg slet-slet ikke er kold i røven nok til at lade mig vurdere af hr. og fru hakkebøf og hvem der ellers kunne finde tilfredsstillelse i at sidde og skabe sig en holdning om whatever de lige synes dér.

For det er jo dét, der sker, når man lader sig iscenesætte på den måde. Så snart man stiller sig frem, om det er i en dokumentar, i et realityshow, fordi man kan danse, synge eller spille skuespil eller fordi man bare har det lidt sjovt, kan vinde penge eller har en holdning til den seneste Star Wars-film, så risikerer man, folk tager stilling, også udover til det konkrete man kommer med. Jeg undres gang på gang over, hvad folk kan have en holdning til, for seriøst, intet er jo for småt eller uvedkommende. En grim frisure, en forkert udtale, en kjole, der ikke falder i alles smag eller måske bare dét faktum, at man gør sin ting anderledes, end hvad andre kan relatere personligt til.

Jeg siger virkeligt meget pænt nej tak.

Jeg har i øvrigt afvist kamerahold et par gange på mit lille sted, en gang har et kamerahold fulgt politiet på patrulje og andre gang har vi haft besøg af nogle realityfolk der havde kameramænd med. Det ville klart give stedet en vis eksponering, og den slags kan man ikke rigtigt få for meget af, men jeg har fravalgt det, dels for at beskytte mine gæster, men lige så meget for at beskytte mig selv mod potentiel ærgerlig fremstilling af mit hjertebarn på landsdækkende TV.

Undtagelsesvist kunne jeg overveje det, hvis det var vigtigt nok. Nogle journaliststuderende lavede for nogle år siden, som led i deres uddannelse, en doku om min bror, hans misbrug og død. Jeg medvirkede, fordi tanken om at få lov at fortælle hans historie helt uden filter tiltalte mig, derudover var jeg tryg ved journalisterne og desuden vidste jeg, at det færdige resultat med stor sandsynlighed kun skulle fremvises for en ret begrænset skare. Det gav mening og det var i øvrigt en fin oplevelse.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 2. feb 2016, 23:45

Nej.
Jeg vil ikke bryde mig om evt at blive udstillet på en måde jeg ikke selv har styr over hvordan bliver klippet/optaget.
Og quiz programmerne har jeg enten ikke viden nok til, eller jeg vil gå sort pga presset
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11771

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. feb 2016, 00:05

Nej!
Hvis jeg skal udlevere mig selv, så bliver det i bogform. Man har vel lidt klasse.
1
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Film og TV"