Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3964

Re: Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf Angelina » 3. feb 2016, 06:18

Jeg har været i TV en håndfuld gange... og ja, hvis der var noget der var relevant for mig, så kunne jeg sagtens finde på det igen (men ikke i nogen former for reality)
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 3. feb 2016, 07:31

Har faktisk engang været et del af et væddemål omkring at tilmelde sig til paradise hotel. Vi var en flok ingeniør studerende, der synes det kunne være sjovt at se om det kunne lykkedes. Ham der tabte endte faktisk med at komme et stykke af vejen, men det blev vurderet at han nok alligevel ikke helt ville passe ind i flokken :D
2
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 3. feb 2016, 12:38

Ikke realityshows, men gerne konkurrencer som Hvem vil være millionær?, Jeopardy, Kongerigets Klogeste, m.m. Primært for at vinde penge. Jeg synes heller ikke TV-aspektet er særligt spændende, og vil helst undgå det, men hvis jeg vandt en fed sum penge ville jeg da være drønligeglad med at være i TV.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 7. feb 2016, 14:35

Jeg meldte mig engang til et program om plastikkirurgi, hvor de ville følge nogen, der gerne ville have lavet noget om.
Jeg blev bedt om mange billeder af alle de områder, jeg gerne vil have renoveret, og de var især interesserede i mine ben. Dem turde jeg så ikke at få lavet dengang, så det blev ikke til noget.

Kunne jeg få hele skidtet gratis, ville jeg ikke have noget problem med at have kamera på.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8430
Kontakt:

Indlægaf Ado » 7. feb 2016, 14:41

Aldrig! Jeg ville være så bange for at blive udråbt til hende alle elsker at hade.
Jeg blev kontaktet af DR2 med et tilbud om at være med i Smagsdommerne. Det var fristende, men nej.

Jeg blev også inviteret til casting til Trinny og Susanna (eller hvad hun hedder). I tanken kunne det have været sjovt, men ikke tale om jeg skulle flmes i undertøj i et prøverum.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Film og TV"