Hund i lejlighed hvor??

Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Re: Hund i lejlighed hvor??

Indlægaf Anilara » 3. feb 2016, 12:36

I den ejerforening jeg bor i er et kæledyr tilladt. Ellers havde jeg heller ikke købt lejligheden.
Jeg forstår udmærket at mange private udlejere ikke tør tage chancen med dyr, men det er ærgerligt, at det skal være SÅ svært for dyreejere, at finde et sted at bo i større byer.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3426

Indlægaf HappyPaww » 3. feb 2016, 12:37

Det er mit indtryk at mange nyere lejeboliger har ok til husdyr (1-2) - nok fordi de nye ejendomme er bedre lydisolerede mm. Vi lejer gennem 3B/KAB i København, og der er ok mange afdelinger med husdyrhold. Der er selvfølgelig lang ventetid, men det kan lade sig gøre.
0
GoGetter
Kort karma: 24
Likede indlæg: 142

Indlægaf GoGetter » 3. feb 2016, 13:58

HappyPaww skrev:Det er mit indtryk at mange nyere lejeboliger har ok til husdyr (1-2) - nok fordi de nye ejendomme er bedre lydisolerede mm. Vi lejer gennem 3B/KAB i København, og der er ok mange afdelinger med husdyrhold. Der er selvfølgelig lang ventetid, men det kan lade sig gøre.

Det er også mit indtryk, at man må have dyr de fleste steder. På nær Lejerbo, de tillader det ikke i nybyggeri, før afdelingen er oppe at køre og afdelingsmødet evt. beslutter at husdyr er ok.
0

Tilbage til "Kæledyr"