Lovliggør voldtægt og i vil se færre voldtægter

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5738

Re: Lovliggør voldtægt og i vil se færre voldtægter

Indlægaf Animi » 4. feb 2016, 18:24

Billede
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2104

Indlægaf eks-Maupassant » 4. feb 2016, 21:59

Jeg tror infinite double beskriver ham her meget godt :)
1
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 229

Indlægaf gro71 » 5. feb 2016, 10:17

Anonymous har heldigvis stoppet idioten igen - nu har han i hvert fald aflyst alle planlagte møder:

http://www.bt.dk/udland/anonymous-erkla ... n-har-de-r
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3313

Indlægaf Hunkat » 5. feb 2016, 10:22

gro71 skrev:Anonymous har heldigvis stoppet idioten igen - nu har han i hvert fald aflyst alle planlagte møder:

http://www.bt.dk/udland/anonymous-erkla ... n-har-de-r

Det er sjovt hvordan selvtægt kun er en god ide indtil det går ud over en selv...

Jeg synes ikke hans familie skal blandes ind i det, det har ikke noget med dem at gøre. At hans navn og nummer er offentligt kan jeg ikke have meget medlidenhed med.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 5. feb 2016, 10:24

Øhh,, what? :ticks:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. feb 2016, 11:04

thomassneum skrev:Øhh,, what? :ticks:

Heldigvis den reaktion de fleste har.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 14:38

Altså. Ret beset er han vel bare enig med muslimske kulturer, hvor kvinden beskytter sig mod den slags og ikke gpr uledsaget rundt.

Charming.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6010

Indlægaf LadyFox » 5. feb 2016, 17:09

"Return of Kings er en mandegruppe for hvide, heteroseksuelle mænd, som vil have de traditionelle kønsroller tilbage, og som mener, at en kvindes status i høj grad afhænger af hendes 'evne til at få børn og af hendes udseende', mens en mands status afhænger af hans 'intellekt, ressourcer og karakter'."

Sååå burde mandegruppen da starte med at få deres eget på det rene.
5
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 5. feb 2016, 18:22

Dikus skrev:Altså. Ret beset er han vel bare enig med muslimske kulturer, hvor kvinden beskytter sig mod den slags og ikke gpr uledsaget rundt.

Charming.

Wauw. Bare wauw :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 19:31

ShuruQ skrev:
Dikus skrev:Altså. Ret beset er han vel bare enig med muslimske kulturer, hvor kvinden beskytter sig mod den slags og ikke gpr uledsaget rundt.

Charming.

Du er simpelthen nødt til at læse sætningen og forstå, den ikke stopper ved muslimske kulturer og derfor omhandler en delmængde. Hvis du ikke anerkende dens eksistens, vil jeg anbefale dig at orientere dig omkring samfundsforhold rundt omkring i verden.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 5. feb 2016, 19:44

Dikus skrev:
ShuruQ skrev:

Charming.

Du er simpelthen nødt til at læse sætningen og forstå, den ikke stopper ved muslimske kulturer og derfor omhandler en delmængde. Hvis du ikke anerkende dens eksistens, vil jeg anbefale dig at orientere dig omkring samfundsforhold rundt omkring i verden.

Jeg er udemærket klar over det er en delmændge, jeg er ligeledes orienteret om verden omkring mig, jeg synes det er over grænsen at insinuere andet.

Men udover det så synes jeg din indledende sætning er utroligt malplaceret, uagtet hvordan en delmængde opfører sig. Skal vi endelig derud, er der også segmenter fx i det danske natteliv der heller ikke helt ved hvordan man bør opføre sig.

Men nu var det ikke segmenter i nogle muslimske kulturer det her oplæg omhandlede så hvorfor du føler behov for at blande det ind i det hverken kan eller skal jeg gøre mig klog på.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 19:52

ShuruQ skrev:
Dikus skrev:
ShuruQ skrev:

Charming.

Jeg er udemærket klar over det er en delmændge, jeg er ligeledes orienteret om verden omkring mig, jeg synes det er over grænsen at insinuere andet.

Men udover det så synes jeg din indledende sætning er utroligt malplaceret, uagtet hvordan en delmængde opfører sig. Skal vi endelig derud, er der også segmenter fx i det danske natteliv der heller ikke helt ved hvordan man bør opføre sig.

Men nu var det ikke segmenter i nogle muslimske kulturer det her oplæg omhandlede så hvorfor du føler behov for at blande det ind i det hverken kan eller skal jeg gøre mig klog på.

Fordi det ikke er så uendeligt sært og uforståeligt, der også findes folk, der mener den slags, selvom de ikke er muslimer. Fordi jeg anerkender, at det er en udbredt holdning, der også kan rodfæste sig her.
0
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 227

Indlægaf Sjg » 6. feb 2016, 16:41

Wizzze skrev:"for det der ikke var andet end en voldtægt i en baggård. " :rulle: :nej: :tie:

Aaarrrhhhhmmmmeennnnn for helvede :træt3: :ticks: :evil:

Mon han stadig ville mene det sammen hvis han selv blev udsat for et overgreb i en baggård? :gruble:

Aaarh, der står nu altså "for det, der var alt andet end en voldtægt i en baggård".
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1153
Likede indlæg: 6756

Indlægaf Wizzze » 6. feb 2016, 17:45

Sjg skrev:
Wizzze skrev:"for det der ikke var andet end en voldtægt i en baggård. " :rulle: :nej: :tie:

Aaarrrhhhhmmmmeennnnn for helvede :træt3: :ticks: :evil:

Mon han stadig ville mene det sammen hvis han selv blev udsat for et overgreb i en baggård? :gruble:

Aaarh, der står nu altså "for det, der var alt andet end en voldtægt i en baggård".

Ikke da jeg læste artiklen, den er blevet opdateret senere da journalisten åbenbart ikke kunne finde ud af at gengive et korrekt citat :stoned:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 6. feb 2016, 18:27

Det er ikke voldtægt, det er "seksuel nødværge"

http://ekstrabladet.dk/nyheder/asylanso ... al/5940867
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Generelt"