Hvad kalder du din kæreste/flirt/ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2965

Re: Hvad kalder du din kæreste/flirt/ægtefælle

Indlægaf JoyNips » 4. feb 2016, 14:13

KinderBueno skrev:
Men det er spøjst, for jeg er virkelig ikke vild med, når han kalder mig mit navn. "Hvad skal vi spise i aften, Ditte?" - PRØVLIÅLAVÆRMED AT LYDE SOM OM VI IKKE KENDER HINANDEN! Så det gør han ikke så ofte :genert: Med mindre han kalder på mig, så er det ok.

Det er sjovt, jeg har det lige omvendt. Altså ikke lige med "Ditte", det ville være virkelig mærkeligt hvis han kaldte mig dét :stoned: men mit navn i hans mund... :lun: Det er bare så fint og personligt.
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4479

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. feb 2016, 14:13

Er lettere at svare på hvad jeg ikke kalder ham. Herhjemme kaldes han både skat, rumraket, gamle havørred, skumskid, gamle bessefar, Brian, honningkat, honningmelon, hestefyr, mr. big spender, hr. skildpadde osv.
Kalder ham stort set aldrig hans rigtige navn, for det hader han når man er i et forhold. Så beder han også selv om de andre navne synes jeg.
5
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2412

Re: Hvad kalder du din kæreste/flirt/ægtefælle?

Indlægaf Joe » 4. feb 2016, 14:16

Jeg kalder ham stort set kun Mus. Med kort u, ikke langt. Eller Musse. Når jeg kommer hjem, siger jeg altid "Hej Mus."
Det skægge er så, at blandt størstedelen af hans venner går han nærmest kun under et andet navn fra dyreriget. Der er også lidt noget dyrisk over ham, bestemt.

Jeg reagerer så på navnet Pot. Når han er glad, siger han "Pot pot pot." Når jeg har glemt at skylle opvask af, lagt min hårtørrer på spisebordet, eller lignende, hedder det "Poooot".
Jeg hedder kun Johanne i hans bog, når vi er blandt andre mennesker. Andre gange hedder jeg Sugarmama, mest når han omtaler mig.
Senest rettet af Joe 4. feb 2016, 14:33, rettet i alt 1 gang.
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Indlægaf kidkomb » 4. feb 2016, 14:33

Hæh, jeg er med kinderbueno, jeg kan virkelig heller ikke fordrage når han kalder mig mit rigtige navn :lol:

Jeg tror ikke vi egentlig tiltaler hinanden med navne ret ofte... Hverken kæle- eller rigtige.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 4. feb 2016, 14:52

Min eksmand kaldte jeg kun ved navn. Han kaldte mig Dikus, elskling eller mit navn. Nu nøjes han med Dikus og mit navn :D

Min kæreste kalder jeg ved navn eller Fant. Han forsøger at bruge mit navn og undgå skat. I sine forsøg på at finde andre navne til mig, har han været lidt omkring. "Min egen" er vist mest rodfæstet, men passer ham ikke helt. Han må jo ind i kampen, hvis han nægter at bruge mit navn.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2089

Indlægaf Tibbler » 4. feb 2016, 14:59

Hvis jeg skal kalde på ham, eller fange hans opmærksomhed, og generelt i samtale, så er det hans fornavn.

Hvis jeg skal sige hej, så er det tit "Hey skat" - Men jeg bruger kun skat i den sammenhæng, ville aldrig kalde på ham sådan; "Skaaaat..." Det synes jeg lyder så tåbeligt :D

Hvis han er flabet eller urimelig, så er det "Nar!" eller "Idiot!"; sagt med et smil eller ud mellem sammenbidte tænder alt efter humør :D
1
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 4. feb 2016, 15:13

LaScrooge skrev:Mande-babe
Arm candy
Trophy-kæreste
[Fornavn]skat
Min egen
Min dejlige
Lækre fyr
Flotte fyr
Magiske-[Fornavn] - hans fornavn starter med M
Magnetiske-[Fornavn]

Jeg prøver så vidt muligt at styre udenom det tuttenuttede. Jeg har det mest sådan, at enhver situation gerne skal kunne udvikle sig i retning af kinky sex og det kan den ikke, hvis jeg lige har kaldt ham Putte. :D

Vi kalder hinanden musse, og kan uden problemer have kinky sex sekundet efter det ord er sagt :lol:

Her er det musse og skat.. Begge veje..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
LaScrooge
Kort karma: 323
Likede indlæg: 2571

Indlægaf LaScrooge » 4. feb 2016, 15:49

Karkluden skrev:Vi kalder hinanden musse, og kan uden problemer have kinky sex sekundet efter det ord er sagt :lol:

Her er det musse og skat.. Begge veje..

Haha, jamen godt at det virker for nogen :D
0
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 4. feb 2016, 15:51

Tibbler skrev:Hvis jeg skal kalde på ham, eller fange hans opmærksomhed, og generelt i samtale, så er det hans fornavn.

Hvis jeg skal sige hej, så er det tit "Hey skat" - Men jeg bruger kun skat i den sammenhæng, ville aldrig kalde på ham sådan; "Skaaaat..." Det synes jeg lyder så tåbeligt :D

Hvis han er flabet eller urimelig, så er det "Nar!" eller "Idiot!"; sagt med et smil eller ud mellem sammenbidte tænder alt efter humør :D

Det lyder som her :D
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1166
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Wizzze » 4. feb 2016, 16:09

Jeg reagerer på alt fra Skat til idiot :lol: Men siger hun Christian så er den gal :shock:

Jeg bruger nok mest skat, møffegøj eller truntegris :blush:
Men overkommandoen, skomonster eller fars lille prinsesse (den HADER hun, så den skal bruges med omtanke :devil: ) er også i brug.
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 4. feb 2016, 16:47

Mundtligt:
- Navn
- Kælenavns-variant over navnet
- Skat

På skrift:
- Filejs
- Musling
- Søde
- Bolledyr
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 992

Indlægaf Anne Droid » 4. feb 2016, 17:07

Mundtlig tiltale:
Mest hans navn.
Du der med den gode røv
Unge mand

Skriftlig tale:
Dejlige
Ham der/dig der med den gode røv

Omtale:
Ham der den anden (var noget min søn sagde om ham i starten af forholdet, så sådan bliver han omtalt herhjemme)
Ham den gamle af mine unge mænd
Ugens udvalgte
1
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 52

Indlægaf MilleMercy » 4. feb 2016, 19:48

Vi er nye kærester, så nye, at jeg ikke heeelt officielt har taget kæresteordet i min mund endnu :D

Jeg kalder ham mest baby, handsome, flotteX (udskift X med hans forbogstav), lækreX og videre i den dur.

Han kalder mig mest baby, babe og babes, men også lækreX (igen, udskift X med forbogstav, vi starter i øvrigt begge med samme bogstav), smukkeX, schatzen, numseprinsesse (han er mest forelsket i min røv, tror jeg :lol:) og andre ting, han lige finder på, men ovenstående er nok de mest brugte.
0
Atinas206
Kort karma: 12
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Indlægaf Atinas206 » 4. feb 2016, 20:09

Pruttie
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1450

Indlægaf Badesandalen » 4. feb 2016, 20:14

Jeg er glad for at se at jeg ikke er den eneste der kalder sin samlever lidt underlige ting fra tid til anden. :lol:

Jeg vil ikke skrive alle de ting jeg kalder ham, for listen er uendelig, men aldrig skat, sveske eller snuske. :badr:
Men altså... [fornavn], hr [efternavn], fulde navn, mr Licious, prut, ost, pus og basse er de mest brugte. Jeg kalder ham også en meget sjælden gang i mellem Imzadi, hvilket han hedder på min mobil, hvor der dog er en asterisk foran så han er øverst.

Han kalder mig kone, fru [efternavn], mrs Licious, Babe-a-Licious, basse, kaffe-engel eller rulle.

Når vi er ude i samfundet blandt de normale er det dog fornavne.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Forhold og sex"