Hvad kalder du din kæreste/flirt/ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Hvad kalder du din kæreste/flirt/ægtefælle

Indlægaf Pityt » 4. feb 2016, 20:16

For det meste kalder vi hinanden "baby" både i tale og på skrift. Jeg kan godt finde på at kalde ham "skat", men vi bruger stort set aldrig hinandens navne.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 4. feb 2016, 20:32

Skat/skatter
Hans navn
Gamle gris :D

Vi har et vennepar hvor de kalder hinanden for "mor" og "far" ligesom sådan et gammet ægtepar. Jeg henholdsvis er ved at dø af grin og gå til over det. For dem startede det vist som en joke, men så sidder det fast nu...
Jeg kan slet ikke forestille mig at kalde min mand "far" i andre sammenhænge, end hvor jeg omtaler ham overfor en af børnen. Prøv lige at sexe med en du lige har kaldt "far" eller "mor" :puke:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 4. feb 2016, 20:50

Studsgaard skrev:Vi har et vennepar hvor de kalder hinanden for "mor" og "far" ligesom sådan et gammet ægtepar.

Det gjorde min svigerfar også da han stadig var gift med min svigermor. Og hendes forældre kalder hende søster. :stoned:
Senest rettet af Badesandalen 4. feb 2016, 20:51, rettet i alt 1 gang.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. feb 2016, 20:56

Min mand kalder mig Shuruq (som en af få).

Ellers skat, baby, min dejlige kone. Og habibi. Den sidste irriterer mig og i starten sagde jeg "habibTi, jeg er ikke nogen mand", det hjalp ikke, så nu smiler jeg lidt over han siger habibi i stedet for habibti :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 4. feb 2016, 22:00

Rosa Espinosa skrev:Er lettere at svare på hvad jeg ikke kalder ham. Herhjemme kaldes han både skat, rumraket, gamle havørred, skumskid, gamle bessefar, Brian, honningkat, honningmelon, hestefyr, mr. big spender, hr. skildpadde osv.
Kalder ham stort set aldrig hans rigtige navn, for det hader han når man er i et forhold. Så beder han også selv om de andre navne synes jeg.

Undskyld, men... "skumskid" og "hestefyr"?

Jeg får nogle meget eksplicitte billeder på min nethinde :blush: Forklaring, please :-D
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. feb 2016, 22:49

bluetof1 skrev:
Rosa Espinosa skrev:Er lettere at svare på hvad jeg ikke kalder ham. Herhjemme kaldes han både skat, rumraket, gamle havørred, skumskid, gamle bessefar, Brian, honningkat, honningmelon, hestefyr, mr. big spender, hr. skildpadde osv.
Kalder ham stort set aldrig hans rigtige navn, for det hader han når man er i et forhold. Så beder han også selv om de andre navne synes jeg.

Jeg får nogle meget eksplicitte billeder på min nethinde :blush: Forklaring, please :-D

Jamen, der er faktisk ikke nogen historier bag nogen af navnene. Eller jo, ved Brian, men ellers ikke. Alle de ting jeg kalder ham er ord som ligger godt i munden, eller som er sjove at udtale. Hvis man siger skumskid på godt jysk, skåmski', så kan man mærke når man siger det, hvor godt et ord det egentlig er.

I er velkomne til at bruge nogle af navnene. Kan ikke love at de alle vækker glæde, men halvdelen af det sjove ved at bruge dem, er ens partners irritation. Sådan er et parforhold :lun:
4
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 4. feb 2016, 22:53

Rosa Espinosa skrev:
bluetof1 skrev:

Jamen, der er faktisk ikke nogen historier bag nogen af navnene. Eller jo, ved Brian, men ellers ikke. Alle de ting jeg kalder ham er ord som ligger godt i munden, eller som er sjove at udtale. Hvis man siger skumskid på godt jysk, skåmski', så kan man mærke når man siger det, hvor godt et ord det egentlig er.

I er velkomne til at bruge nogle af navnene. Kan ikke love at de alle vækker glæde, men halvdelen af det sjove ved at bruge dem, er ens partners irritation. Sådan er et parforhold :lun:

:lol:

Tak for svar :D
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Patience
Kort karma: 7
Likede indlæg: 95

Indlægaf Patience » 4. feb 2016, 22:57

Skat, elskede eller elskling er de mest brugte.
Hvis jeg skal gøre ham rigtig glad, skal jeg kalde ham "min ondskabs hersker" og hvis jeg skal drille kalder jeg ham Tulle eller skattepus - men det er næsten for ondt.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2477
Kontakt:

Indlægaf Annione » 5. feb 2016, 04:38

Rosa Espinosa skrev:

Jeg har allerede taget skumskid i brug. Det er jo fantastisk!

Jeg går pt. under navnet Bobbis. Eller Bobadillo. Så jeg mener at Skumskid er helt passende :lun:
4
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Novella » 5. feb 2016, 06:25

Efternavn! (kommando)... gerne efterfulgt af "din dovne mand", "dit dovne svin" eller lignende :blush: - hvis vi skal ud at købe ind, gå en tur eller lignende. Det er i øvrigt gensidigt.
1
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 08:29

Mand eller musling er det jeg bruger mest.
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1824

Indlægaf Anilara » 5. feb 2016, 09:14

Jeg kalder ham kun ved navn, og en enkelt gang i mellem skat. Jeg synes "søde" kælenavne lyder så kikset.

Han kalder mig alt fra skat, trold, troldemus, bandit, banditkæreste osv... Jeg lader ham sige det. Synes ikke det er en kamp som er værd at tage op :)
Har dog sagt, at han bare ALDRIG skal kalde mig babe/baby.!!! Jeg skal ikke forbindes med et spædbarn eller en gris, nogensinde!
0
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 5. feb 2016, 09:29

MIn mand er hollænder, så vi taler hollandsk og engelsk - jeg kalder ham mest schatje (det kalder han også mig), og ellers sweetie, sweets, liefje, liefie eller Maus (mouse), som er et traditionelt kælenavn for hans navn. I Holland kaldes næsten alle ved kælenavn/forkortelse - Lyd (Lydia), Cas (Casper), Jet (Jetteke), Hed (Hedwig), Niek (Annick), Rina (Karina), Addy (Adriane), Leo (Leonard), Wim (Willem), Died (Diederick) etc. etc. :)
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5890

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 13:24

Ind til videre har jeg kun sagt Fant højt. I dag skrev jeg en besked til kæresten ala godmorgen Fant, hvor jeg fik et tak og et hjerte retur.
Staklen er nede iver ikke at måtte kalde mig skat, og vi mest bruger rigtige navne.

Lader til, jeg må tage mig sammen og overgive mig til kælenavne, siden det betyder så meget for ham.

Jeg ville faktisk hellere indgå i grænseoverskridende, sær fetish for at glæde ham.
0
Siamo
Kort karma: 3
Likede indlæg: 84

Indlægaf Siamo » 5. feb 2016, 13:28

Det er lidt forskelligt, men primært babe, hun hun, honey, sexy ass, long legs, smukke og long legs.
0

Tilbage til "Forhold og sex"