Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 313
Likede indlæg: 1503

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Thestral » 25. nov 2015, 14:10

Prøver at vågne efter en lur
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 946
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10123
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. nov 2015, 14:33

Slapper af. Har lige bagt omkring 700 pebernødder. :D Min hud dufter af pebernødder.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 132
Likede indlæg: 656

Indlægaf Avino » 25. nov 2015, 17:11

Sidder her på Debatten og råhygger mig.
Griner og glædes over de mange gode indlæg her :)
0
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 187

Indlægaf Tiger » 25. nov 2015, 17:15

Stener for vildt på sofaen efter en lang dag og overvejer, hvor tidligt man/jeg kan gå i seng i aften :lol:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Marott
Kort karma: 90
Likede indlæg: 439

Indlægaf Marott » 25. nov 2015, 17:18

Snacker af aftensmaden, der står klar på bordet til ungerne kommer hjem lige om lidt.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8849

Indlægaf Daine » 25. nov 2015, 17:23

Ser CSI New York og slapper af efter aftensmaden. Forsøger at få mit hovede til at slappe af :)
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 25. nov 2015, 19:39

Sidder og ser "Jagten - De nye pushere".

Og hold kæft hvor har jeg så meget respekt for Miki Mistrati.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 412
Likede indlæg: 3935

Indlægaf Sophaya » 26. nov 2015, 07:38

Hører "Sorry" og drikker cola light mens jeg prøver at hype mig selv op til, at det bliver en god dag. Det virker! Hvornår blev Justin Bieber en man gad høre? :blush2:
0
x
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9967

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 12:59

Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 26. nov 2015, 13:34

Whoosh skrev:Jeg drikker kaffe, og er netop blevet færdig med at sætte dej til hævning grydebrød og kardemommeboller.

Didas, her er opskriften.
Jeg er lige lidt doven og har bare taget et billede. :D

didas skrev:Tag
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 174
Likede indlæg: 1026

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 13:57

2SHY skrev:Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint

De er bare så fine! Hvor meget måtte du give for dem? Synes de har været lidt dyre, de steder jeg har set dem. Og hvad siger Sebastian til dem? Tænker lidt på om flakker-flammen er lidt for fristende for små nysgerrige kattepoter? :)
0
Brugeravatar
Daphne

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 13:58

Jeg kigger lidt i de bøger, jeg har lånt på biblioteket til min opgave = flittig :D
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 284
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2362

Indlægaf Pjeps » 26. nov 2015, 14:05

Jeg har lige lavet honningkager dejen, der skal stå og hvile et par uger.
0
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9967

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 14:13

Daphne skrev:
2SHY skrev:Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint

De er bare så fine! Hvor meget måtte du give for dem? Synes de har været lidt dyre, de steder jeg har set dem. Og hvad siger Sebastian til dem? Tænker lidt på om flakker-flammen er lidt for fristende for små nysgerrige kattepoter? :)

Ja de er så :lun: Jeg har faktisk sat dem under kradsetræet fordi der virker så mørkt der i hjørnet og så fordi jeg gerne vil have at han holder op med at bruge hjørnet til at kaste op i :rulle: Jeg ville egentlig gerne have en lukket lanterne til dem, men jeg har ikke fundet "the one" endnu. Eller... Jo det har jeg men den er pisse dyr :(

Jeg fandt dem i en butik der hedder konkurspriser.dk. De har også en hjemmeside men der kan jeg ikke se dem inde :gruble: Men de havde nemlig et sæt med 3 forskellige højder til 249 kr. Det er en mega god pris! De højeste koster normalt mindst 130 kr :8: Selv hvis man kigger online er det en pricy omgang.

Sebastian synes vist de er lidt farlige :lol: Han har sneget sig tættere og tættere på dem og kigget lidt men han har dog ikke forsøgt at daske til dem (endnu). Men der er noget duft i voksen kan jeg fornemme så måske synes han de hørmer for meget :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daphne

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 14:46

2SHY skrev:
Daphne skrev:

Ja de er så :lun: Jeg har faktisk sat dem under kradsetræet fordi der virker så mørkt der i hjørnet og så fordi jeg gerne vil have at han holder op med at bruge hjørnet til at kaste op i :rulle: Jeg ville egentlig gerne have en lukket lanterne til dem, men jeg har ikke fundet "the one" endnu. Eller... Jo det har jeg men den er pisse dyr :(

Jeg fandt dem i en butik der hedder konkurspriser.dk. De har også en hjemmeside men der kan jeg ikke se dem inde :gruble: Men de havde nemlig et sæt med 3 forskellige højder til 249 kr. Det er en mega god pris! De højeste koster normalt mindst 130 kr :8: Selv hvis man kigger online er det en pricy omgang.

Sebastian synes vist de er lidt farlige :lol: Han har sneget sig tættere og tættere på dem og kigget lidt men han har dog ikke forsøgt at daske til dem (endnu). Men der er noget duft i voksen kan jeg fornemme så måske synes han de hørmer for meget :lol:

Øj det var også billigt! Hehe - det bliver spændende, om han vil prøve at give dem en på frakken, eller om lugten holder ham på afstand :)
Tak for svar - må se om jeg skal et smut til Aalborg inden for nærmeste fremtid :)
1

Tilbage til "Generelt"