Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 463
Likede indlæg: 3470

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 4. apr 2016, 19:31

Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8995

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 19:36

Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Here you go :)

http://www.spangsbergchokolade.dk/fabriksudsalg/

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Og lige når man kommer ind ad døren er der smagsprøver på flødebollerne :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 463
Likede indlæg: 3470

Indlægaf Kommodedyret » 4. apr 2016, 19:43

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Merci :kys:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8995

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 19:44

Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:

Velbekomme :) Jeg kan afsløre at en kasse med 20 flødeboller står til 85 kr hvis jeg husker ret :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 759
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7415

Indlægaf Daine » 4. apr 2016, 19:47

Sidder og venter på toget. Det er en virkelig skøn og mild aften, selvom der har været et par hidsige byger :)
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 362
Likede indlæg: 4241

Indlægaf Novella » 4. apr 2016, 20:28

Laver strategioplæg til min virksomheds seminar senere på ugen :træt2: Jeg må nok hellere komme i seng snart, så jeg kan præstere i morgen. Denne her uge trækker tænder ud.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 617
Likede indlæg: 5289

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 11:06

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:

Velbekomme :) Jeg kan afsløre at en kasse med 20 flødeboller står til 85 kr hvis jeg husker ret :slem:

Tror, du har ret. Det er vist sådan én, kollegerne plejer at komme slæbende med. :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2827

Indlægaf Pandesteg » 5. apr 2016, 11:10

Sidder og stener på arbejdet. Har tons at lave, men mit hoved er tungt og træt i dag. Håber 2 timers træning efter arbejde kan råde bod på min sløve tilstand.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 11:16

Drikker en kop hjemmelavet cappuccino og forsøger lige så stille at vågne, mens DAB'en spiller jazz.

Tænker, at det er godt, jeg har aflyst dagens aftale om middag med en veninde. Ved simpelthen ikke, hvornår jeg har været så flad. Siden søndag midnat har jeg sovet omkring 22 timer. :panik: :stoned: Og derudover intet foretaget mig i vågen tilstand ud over at surfe og se serier. Var kun lige ovre at handle et par ting i går. Jeg har vel trængt ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 19:09

Skåler med mig selv i et helt fantastisk glas cava. Troede, det skulle blive endnu en lad ugidelig dag ligesom i går. Prøvede at acceptere, at opvasken tårnede sig op i køkkenet, badeværelset lignede et gedemarked i myldretiden, og at det syntes nemmere at bestige bjerget af vasketøj end rent faktisk at vaske det...

Men jeg blev mere og mere indebrændt, som dagen gik. Og da jeg så kom hjem efter en bibliotekstur her til aften, kan det nok være, Fanden tog ved mig: Så nu er køkkenet rent og pænt, badeværelset skuret, fire maskiner vasketøj står og snurrer og er lige straks færdige, der er båret glas og flasker i containeren, vandet planter, og jeg har ryddet op i skabene i badeværelset og tørret støv af oven på dem. Jeg renser sikkert også ovnen om lidt.

Jeg har lukkevagt i morgen, så når tøjet er hængt op, har jeg tid at nyde et par glas cava mere og spise varmrøget peberlaks på godt brød, se en serie eller læse videre i nogle af alle de fede-fede bøger, der var kommet til mig på biblioteket. Aaaah. :love: :dance:
4
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3824

Indlægaf Sophaya » 5. apr 2016, 19:17

Panikker :panik:
0
x
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 09:13

Sophaya skrev:Panikker :panik:

Pga ham gutten på studiet?
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3824

Indlægaf Sophaya » 6. apr 2016, 10:32

ManicNinja skrev:

Hahah, ja :lol:
0
x
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 13:48

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:

Hahah, ja :lol:

Øh. Er det ikke ham, der bør panikke, eftersom det er ham, der har børn og kæreste/kone og er faldet for en anden?

Du kan vel bare fortælle ham, du ikke er interesseret i ham (slet ikke når han er afsat) og så holde lidt afstand nogen tid, indtil han har fået banket sine forårsfornemmelser på plads?

Forgive me. Jeg ser slet ikke problemet eller nogen grund til panik. Ikke for dig, i hvert fald.:)
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1507

Indlægaf Filipai » 6. apr 2016, 13:54

Har lige sat de sidste 2 vaske over, og nu skal jeg til at folde vasketøj sammen, rede seng og lige klare en støvsugning. Så bliver kæresten så glad når han kommer hjem, selvom det var hans tur :P
0

Tilbage til "Generelt"