Daine skrev:Pandesteg skrev:Daine skrev:ManicNinja skrev:Daine skrev:Ligger vågen nu på 3 time. Idiotiske får!
Ørepropper?
Drikker morgenkaffe og spiser yoghurt med müsli og blåbær plus druer. Er stadig lige forundret over at have fundet en müsli og en yoghurt, jeg gider æde. Morgenmad har ellers altid været helt sort snak for mig - med mindre det indebar nybagt brød og læssevis af smør ...
Jeg kan ikke sove med dem, de generer. Hvis det ikke var fordi jeg havde (har) hovedpine og kvalme, ville det heller ikke gøre så meget. Men den brægen her til morgen fik hovedet til at gøre endnu mere ondt. Og så bliver jeg lidt olm
Ikke for at blive ved med at tvære i det - men der findes et hav af forskellige ørepropper, og jeg har kun erfaret at det er de billige af dårlig kvalitet fer er ubehagelige. Jeg har nogle fra apoteket, som er gode til mine ører og de har ikke kostet alverden. Og så er det en tilvænningssag at lære at sove med ørepropper - jeg troede heller aldrig jeg ville kunne, men hvis man er desperat nok efter søvn, så kan man godt lære det!taler (desværre) af erfaring.
Jeg har prøvet lidt af hvert indenfor ørepropper (dog ikke fra apoteket), men jeg synes de er ubehagelige at bruge, hvis jeg ligger på siden og dermed har et øre ned mod puden. Og så er jeg hundeangst for ikke at høre mit vækkeur, så jeg vågner hele tiden for at tjekke uret
Enig, jeg synes også at ørepropper er super ubehagelige. Jeg kan kun have dem på i en times tid førend mine ører bliver ømme. (og det er ikke et spørgsmål om pris, jeg har prøvet alle de dyre slags