Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6877

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 29. apr 2016, 04:45

Ligger i sengen og overvejer at stå op. Jeg har åbenbart fået nyt mæh'ende vækkeur, nu mangler jeg bare lige at lære at indstille dem til IKKE at begynde kl 5. Eller alternativt gå væk fra engen foran mit soveværelse :rulle:

Møgfår.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1721

Indlægaf Guilded_Lily » 29. apr 2016, 04:55

Daine skrev:Ligger i sengen og overvejer at stå op. Jeg har åbenbart fået nyt mæh'ende vækkeur, nu mangler jeg bare lige at lære at indstille dem til IKKE at begynde kl 5. Eller alternativt gå væk fra engen foran mit soveværelse :rulle:

Møgfår.

Lam og får ser søde ud, men nej. Det er det samme med køer - og høns (okay, de ser så ikke søde ud!)

____

Jeg spiser morgenmad og nyder, at det

1) er fredag
2) sidste dag i en projektuge
3) er weekend, når 14 fremlæggelser er overstået

ooooog

4) jeg har ferie hele næste uge :banan: :banan: :banan: :banan:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Studsgaard » 29. apr 2016, 19:30

Ser DK4 :gammel:
Hvor er de skønne de børn, og hvor er det rørende hende der begyndte at kommunikere via musik :love2:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 11:10

Hiver løbesko og sports-BH på: Vil på løbebåndet og så skal der vist styrketrænes bagefter. Kommer til at være så øm de næste par dage ... Men glæder mig alligevel :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10286

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. apr 2016, 11:31

Spiser trippel-omelet med ost og andet godt.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2505

Indlægaf Pandesteg » 30. apr 2016, 11:51

Spiser frokost (kyllinge/grøntsagsspyd med hummus og feta) og sludrer lidt med manden, som ligger nede på gulvet og træner :-D
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4457

Indlægaf Rosa Espinosa » 30. apr 2016, 12:04

Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 12:11

Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(

Eftersigende er det værre at sætte forbud op for sig selv når det gælder mad. Det er i hvert fald noget jeg kan mærke på mig selv. Hvis jeg beslutter mig for eller får at vide at jeg ikke må spise f.eks. chips, så er det nærmest det eneste jeg tænker på. Og så går jeg måske også lidt i trods mode og tænker "Det skal jeg sgu nok selv bestemme!" :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 12:22

Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(

Underbevidstheden hører ikke ordet 'ikke', har jeg ladet mig fortælle. Ved ikke, om det passer. Men synes faktisk, det giver meget god mening. Det er derfor man som passagerer i en bil, der skrider ud, bør råbe: "Vejen, vejen, vejen!" til føreren og ikke "ikke vejtræet!" ...

Måske du kunne fortælle dig selv om alt det lækre, du gerne må/vil/kan spise for at flytte fokus?
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Indlægaf girl_beat » 30. apr 2016, 13:00

Leger pude for min mand, der er faldet i søvn liggende op ad mig :lun:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4457

Indlægaf Rosa Espinosa » 30. apr 2016, 14:01

2SHY skrev:

Eftersigende er det værre at sætte forbud op for sig selv når det gælder mad. Det er i hvert fald noget jeg kan mærke på mig selv. Hvis jeg beslutter mig for eller får at vide at jeg ikke må spise f.eks. chips, så er det nærmest det eneste jeg tænker på. Og så går jeg måske også lidt i trods mode og tænker "Det skal jeg sgu nok selv bestemme!" :genert:

ManicNinja skrev:

Underbevidstheden hører ikke ordet 'ikke', har jeg ladet mig fortælle. Ved ikke, om det passer. Men synes faktisk, det giver meget god mening. Det er derfor man som passagerer i en bil, der skrider ud, bør råbe: "Vejen, vejen, vejen!" til føreren og ikke "ikke vejtræet!" ...

Måske du kunne fortælle dig selv om alt det lækre, du gerne må/vil/kan spise for at flytte fokus?

Jeg ved det godt, men hvis jeg siger til mig selv, at jeg gerne må få kage, også selv om jeg ikke behøver det. Ja, så vil jeg stadig have kage. Man kan simpelthen ikke vinde når det kommer til kage.
Men holdte mig i skindet. Købte chips i stedet for :P
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 14:05

Haha - mente nu ikke, at du skulle sige til dig selv, du gerne måtte få kage :D Men lyder, som om du fandt din egen løsning :lol:
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1721

Indlægaf Guilded_Lily » 30. apr 2016, 14:29

Lytter til "Fonk! Det er lørdag"på P4 og ærgrer mig en smule over, min første feriedag er foregået på sofaen pga. en latterlig hovedpine, der bare ikke vil slippe.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 14:48

Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:

ManicNinja skrev:

Jeg ved det godt, men hvis jeg siger til mig selv, at jeg gerne må få kage, også selv om jeg ikke behøver det. Ja, så vil jeg stadig have kage. Man kan simpelthen ikke vinde når det kommer til kage.
Men holdte mig i skindet. Købte chips i stedet for :P

Jeg har også lyst til chips :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 30. apr 2016, 14:48

Spiser ris-a-la-mande med kirsebærsovs :savl:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"