Spjaerten skrev:Som en sucker for engelske tv serier ser jeg DR. Thorne på DR app'en.
Den er god

Spjaerten skrev:Som en sucker for engelske tv serier ser jeg DR. Thorne på DR app'en.
Guilded_Lily skrev:Sidder og venter på knægtens legekammerat og hans mor. Jeg orker det ikke.
ManicNinja skrev:Bander over, at jeg er løbet helt og fuldstændigt aldeles tør for kaffe og glemte at købe i går. Hvis det skal være på den måde, køber jeg bare en dyrere og bedre end sædvanligt. Hrmf. Aj, hvor jeg ikke gider bevæge mig i supermarkedet. Lige vågnet. Megamorgengrim. Men altså: Vil jeg have kaffe, eller vil jeg have kaffe ikke?
DetSorteCirkus skrev:Ser Youtube-klip med "vilde" scener fra "Én gang strømer".
Den serie var totalt forbudt for børn, da jeg var lille, og derfor enormt spændende. Det er den desværre ikke nu, hvor jeg gerne må se den
ManicNinja skrev:DetSorteCirkus skrev:Ser Youtube-klip med "vilde" scener fra "Én gang strømer".
Den serie var totalt forbudt for børn, da jeg var lille, og derfor enormt spændende. Det er den desværre ikke nu, hvor jeg gerne må se den
Pudsigt. Jeg genså den for nogle måneder siden. Og elskede den. Men måske mere af nostalgiske grunde. Dét vedkender jeg mig ...
girl_beat skrev:Ligger i sofaen på altanen og r prøver at samle kræfter til at vaske tøj...