Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 927

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 16. maj 2016, 13:15

Daine skrev:Ligger vågen nu på 3 time. Idiotiske får! :sur:

Hvad er det for nogle får, du hele tiden skriver om? Dine? Naboens? (Du bor på landet, antager jeg?)
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 16. maj 2016, 13:30

Er ved at afkalke vaskemaskine. Bagefter skal jeg vaske badeforhæng.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Rikke » 16. maj 2016, 13:38

Spiser. Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg købe mig en graviditetstest i morgen :genert:
0
:whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 16. maj 2016, 13:39

IrmaPigen skrev:

Hvad er det for nogle får, du hele tiden skriver om? Dine? Naboens? (Du bor på landet, antager jeg?)

Nej, jeg bor midt i byen (ok, det er en lille by :D ), men huset (og mit soveværelse) vender ud mod et engområde med en å og et par søer. Og en landmand har de sidste par år lejet engene til hans får og lam. Og de er meget søde 'naboer', men ikke når de bræger kl 5 om morgenen! :lol:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2097

Indlægaf Pjeps » 16. maj 2016, 13:57

Sidder på altanen pakket ind i tæpper og overvejer at gå i seng igen.
0
:ninja:
Nephentes
Kort karma: 5
Likede indlæg: 24

Indlægaf Nephentes » 16. maj 2016, 14:25

Glæææder mig til at få fri snart,og så frydes jeg over at der var 3 par på besøg til åbent hus i den lejlighed vi har til salg.
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3694

Indlægaf Novella » 16. maj 2016, 15:33

Jeg har slået vejrmøller med min unge i en halv time. Nu falder mine arme af om lidt.

Og så syr jeg på en kjole til det næste bryllup. Den bliver fin <3
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 570
Likede indlæg: 5084

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 16:26

Lige siddet og gispet lidt, da der pludselig dumpede en mail ind med standardbesked om, at jeg havde brev i E-boks fra Region Hovedstaden. Skyndte mig at logge på: De celleprøver, der blev taget for en måned siden, er normale. Jowjow, jeg ved godt, at i modsat fald var jeg blevet ringet op. Men alligevel. Nåede sgu lige at få hjertebanken.

Nu er jeg igen bare almindeligt behageligt udaset efter løbe- og styrketræning og vil glæde mig til bad og mad. Kan pludselig mærke en stærk sult!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 16. maj 2016, 17:10

Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Ørepropper?

Drikker morgenkaffe og spiser yoghurt med müsli og blåbær plus druer. Er stadig lige forundret over at have fundet en müsli og en yoghurt, jeg gider æde. Morgenmad har ellers altid været helt sort snak for mig - med mindre det indebar nybagt brød og læssevis af smør ... :genert:

Jeg kan ikke sove med dem, de generer. Hvis det ikke var fordi jeg havde (har) hovedpine og kvalme, ville det heller ikke gøre så meget. Men den brægen her til morgen fik hovedet til at gøre endnu mere ondt. Og så bliver jeg lidt olm :genert:

Ikke for at blive ved med at tvære i det - men der findes et hav af forskellige ørepropper, og jeg har kun erfaret at det er de billige af dårlig kvalitet fer er ubehagelige. Jeg har nogle fra apoteket, som er gode til mine ører og de har ikke kostet alverden. Og så er det en tilvænningssag at lære at sove med ørepropper - jeg troede heller aldrig jeg ville kunne, men hvis man er desperat nok efter søvn, så kan man godt lære det! :kys: taler (desværre) af erfaring.
0
Heaven is a place on earth :jule:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 16. maj 2016, 17:41

Pandesteg skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Ørepropper?

Drikker morgenkaffe og spiser yoghurt med müsli og blåbær plus druer. Er stadig lige forundret over at have fundet en müsli og en yoghurt, jeg gider æde. Morgenmad har ellers altid været helt sort snak for mig - med mindre det indebar nybagt brød og læssevis af smør ... :genert:

Jeg kan ikke sove med dem, de generer. Hvis det ikke var fordi jeg havde (har) hovedpine og kvalme, ville det heller ikke gøre så meget. Men den brægen her til morgen fik hovedet til at gøre endnu mere ondt. Og så bliver jeg lidt olm :genert:

Ikke for at blive ved med at tvære i det - men der findes et hav af forskellige ørepropper, og jeg har kun erfaret at det er de billige af dårlig kvalitet fer er ubehagelige. Jeg har nogle fra apoteket, som er gode til mine ører og de har ikke kostet alverden. Og så er det en tilvænningssag at lære at sove med ørepropper - jeg troede heller aldrig jeg ville kunne, men hvis man er desperat nok efter søvn, så kan man godt lære det! :kys: taler (desværre) af erfaring.

Det er altså ikke nødvendigvis bare en tilvænningsag at bruge ørepropper. Mine ører kan decideret ikke tåle ørepropper.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 16. maj 2016, 17:48

IrmaPigen skrev:
Pandesteg skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Ørepropper?

Det er altså ikke nødvendigvis bare en tilvænningsag at bruge ørepropper. Mine ører kan decideret ikke tåle ørepropper.

Åh.... skal man nu også komme med debatdisclaimer herovre :stoned: nej hvis man ikke kan tåle ørepropper så skal man ikke bruge dem. Obviously.

: smileyderkikkeropogsmiler :
1
Heaven is a place on earth :jule:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 16. maj 2016, 17:57

Keder mig.
0
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. maj 2016, 18:02

Er ved at finde en eller anden serie jeg kan se til aftensmaden.
0
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. maj 2016, 18:11

Nu kom jeg lige til at overveje hvor besværligt det mon ville være at barbere mit hoved i et skakternet mønster... :gruble:
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Rikke » 16. maj 2016, 18:25

Jeg har lige været i kiosken for at købe snolder. Om lidt reder jeg min seng og smider mig under dynen med slikpose og The Shawshank Redemption :)
6
:whip:

Tilbage til "Generelt"