Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 16. maj 2016, 18:48

Småstresser over, jeg lige om lidt skal hive børnene ud i bilen for at køre ind og hente manden ved bussen. Pisseirriterende, vi ikke har andre muligheder for at blive hentet.

Og så er jeg stresset. Sådan, på den rigtige måde. Av, det gjorde ondt at skrive. Og jeg kan slet ikke overskue konsekvenserne lige nu.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 16. maj 2016, 18:58

Ringer til min mor i stedet for at lave noget fornuftigt.
0
x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 19:37

klumphen skrev:Nu kom jeg lige til at overveje hvor besværligt det mon ville være at barbere mit hoved i et skakternet mønster... :gruble:

Du fik med andre ord sat dig selv mat ...? Tøhø! :wave2:
Senest rettet af ManicNinja 18. maj 2016, 08:47, rettet i alt 1 gang.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 16. maj 2016, 19:41

Jeg spiser aftensmad, drikker vin og ser The Shawshank Redemption. Alt er godt.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 16. maj 2016, 19:46

Pandesteg skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Ligger vågen nu på 3 time. Idiotiske får! :sur:

Ørepropper?

Drikker morgenkaffe og spiser yoghurt med müsli og blåbær plus druer. Er stadig lige forundret over at have fundet en müsli og en yoghurt, jeg gider æde. Morgenmad har ellers altid været helt sort snak for mig - med mindre det indebar nybagt brød og læssevis af smør ... :genert:

Jeg kan ikke sove med dem, de generer. Hvis det ikke var fordi jeg havde (har) hovedpine og kvalme, ville det heller ikke gøre så meget. Men den brægen her til morgen fik hovedet til at gøre endnu mere ondt. Og så bliver jeg lidt olm :genert:

Ikke for at blive ved med at tvære i det - men der findes et hav af forskellige ørepropper, og jeg har kun erfaret at det er de billige af dårlig kvalitet fer er ubehagelige. Jeg har nogle fra apoteket, som er gode til mine ører og de har ikke kostet alverden. Og så er det en tilvænningssag at lære at sove med ørepropper - jeg troede heller aldrig jeg ville kunne, men hvis man er desperat nok efter søvn, så kan man godt lære det! :kys: taler (desværre) af erfaring.

Jeg har prøvet lidt af hvert indenfor ørepropper (dog ikke fra apoteket :) ), men jeg synes de er ubehagelige at bruge, hvis jeg ligger på siden og dermed har et øre ned mod puden. Og så er jeg hundeangst for ikke at høre mit vækkeur, så jeg vågner hele tiden for at tjekke uret :genert:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 16. maj 2016, 19:48

Daine skrev:
Pandesteg skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Ligger vågen nu på 3 time. Idiotiske får! :sur:

Ørepropper?

Drikker morgenkaffe og spiser yoghurt med müsli og blåbær plus druer. Er stadig lige forundret over at have fundet en müsli og en yoghurt, jeg gider æde. Morgenmad har ellers altid været helt sort snak for mig - med mindre det indebar nybagt brød og læssevis af smør ... :genert:

Jeg kan ikke sove med dem, de generer. Hvis det ikke var fordi jeg havde (har) hovedpine og kvalme, ville det heller ikke gøre så meget. Men den brægen her til morgen fik hovedet til at gøre endnu mere ondt. Og så bliver jeg lidt olm :genert:

Ikke for at blive ved med at tvære i det - men der findes et hav af forskellige ørepropper, og jeg har kun erfaret at det er de billige af dårlig kvalitet fer er ubehagelige. Jeg har nogle fra apoteket, som er gode til mine ører og de har ikke kostet alverden. Og så er det en tilvænningssag at lære at sove med ørepropper - jeg troede heller aldrig jeg ville kunne, men hvis man er desperat nok efter søvn, så kan man godt lære det! :kys: taler (desværre) af erfaring.

Jeg har prøvet lidt af hvert indenfor ørepropper (dog ikke fra apoteket :) ), men jeg synes de er ubehagelige at bruge, hvis jeg ligger på siden og dermed har et øre ned mod puden. Og så er jeg hundeangst for ikke at høre mit vækkeur, så jeg vågner hele tiden for at tjekke uret :genert:

Enig, jeg synes også at ørepropper er super ubehagelige. Jeg kan kun have dem på i en times tid førend mine ører bliver ømme. (og det er ikke et spørgsmål om pris, jeg har prøvet alle de dyre slags :) )
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 16. maj 2016, 19:52

Men altså, jeg klarer jo nok lige brægen om morgenen nu og da (det er ikke hver morgen), jeg var(er) bare lidt småsyg og så skal der ikke så meget til at vælte læsset :blush:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 17. maj 2016, 05:14

Sidder, og er næste færdig, og klar til at cykle på arbejde, mangler bare lige at spise morgenmad. Gider bare ikke rigtig, og slet ikke på arbejde, selvom det kun er to dage i denne uge.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 05:56

Drikker te og spiser en ostemad. Skal ud af døren og på arbejde om små 15 min.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 17. maj 2016, 07:05

Har mandag-mandag på jobbet. Så holder lige 5 velfortjente minutter for at rase ned.
En leverandør har "angiveligt ikke" ændret varenummer på den specifikke vare. Men den har vi tidligere fået korrekt på det her nummer. Nu hedder den pludselig noget andet.
Dermed skal vi afvise varen i modtagelsen og dermed returnere, plus at de dælme også forlanger 10 % gebyr på den her hasteordre - som denne også er - som den nye levering bliver.
Desværre mener de kloge, at vi bare skal betale de 10% og få ordren ud af verden.
Jeg mener jo at vi skal finde sagerne hvor vi har fået bordet leveret korrekt og smække i hovedet på dem.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 17. maj 2016, 07:12

Kigger ud under dynen og overvejer om jeg er færdig med at sove.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 17. maj 2016, 10:43

Sidder i toget, på vej til mit livs første samtale i a-kassen. :panik:
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 08:48

Drikker kaffe. Forsøger at vågne inden aftenvagt. Nøøøj, jeg har været langt væk i nat ... :træt:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. maj 2016, 08:51

Sidder i venteværelset hos tandlægen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Thestral » 18. maj 2016, 08:54

Spiser bolcher og venter på at det bliver frokost
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"