Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 20. jun 2016, 04:26

Spiser morgenmad og drikker en kop te. Hører lydbog.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 20. jun 2016, 19:58

Ligger og lytter til regnen. Jeg skal op KL 05 fordi jeg skal ud med en af vores chauffører i morgen. 06:30 skal jeg være på Århus havn.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2016, 20:32

Rakel skrev:
Pandesteg skrev:
Rakel skrev:
Rakel skrev:Kører i IC tog. Helt uden forsinkelser :love:

Og..... Så er vi lige 20 min forsinkede :deer:

Hvordan blev I det på 8 minutter? :gruble:

Jeg drikker Royal Shandy med grapefrugt og ser fodbold. Overvejer at hente mig et stykke browniecheesecake til :savl:

Jeps - togføreren meddelte, at der ville gå min 20 min før toget flyttede sig. Der gik så 28 - så slipper DSB også for rejsegarantien :deer:

Nej. Der skal stadig udbetales til Pendlere ...

Jeg vil se at krybe i seng. Trætheden begynder at indfinde sig, og dét er udmærket: Vækkeuret ringer om seks timer ... :træt:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 20. jun 2016, 20:42

Ser Family Guy på Netflix mens jeg gør mig klar til at geni seng
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 21. jun 2016, 04:43

Sidder i sofaen og læser op herinde. Burde gå i gang med at støvsuge og stryge tøj ... Jeg gør det liiiige om lidt.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 21. jun 2016, 07:20

ManicNinja skrev:
Rakel skrev:
Pandesteg skrev:
Rakel skrev:

Jeg drikker Royal Shandy med grapefrugt og ser fodbold. Overvejer at hente mig et stykke browniecheesecake til :savl:

Jeps - togføreren meddelte, at der ville gå min 20 min før toget flyttede sig. Der gik så 28 - så slipper DSB også for rejsegarantien :deer:

Jeg vil se at krybe i seng. Trætheden begynder at indfinde sig, og dét er udmærket: Vækkeuret ringer om seks timer ... :træt:

Muligt men det er jeg ikke.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 15:03

Rakel skrev:
ManicNinja skrev:
Rakel skrev:
Pandesteg skrev:
Rakel skrev:

Sikkert ikke. Blot for at sige, at DSB ikke "slipper" for at beregne på noget rejsetidsgaranti, hvis forsinkelsen er større end tre minutter. Fordi der p.t. er så mange forsinkelser, bliver det som regel også til udbetalinger for selv de her mindre forsinkelser.

Om det så lige er til dig, er noget andet. :P
Senest rettet af ManicNinja 21. jun 2016, 15:08, rettet i alt 2 gange.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 15:06

Ser tv-program om alternativ behandling og konventionelle lægers syn på det. Det er overraskende interessant. Havde jeg ikke troet, jeg ville synes. Men okay, Lasse Spang Olsens stemme har altid lidt samme effekt på mig, som Thomas Windings røst havde, da jeg var barn. Sådan "alt er godt, og ih, hvor vil jeg gerne høre alt, hvad manden siger"-agtigt. :love:
0
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 21. jun 2016, 15:31

ManicNinja skrev:
Rakel skrev:
ManicNinja skrev:
Rakel skrev:
Pandesteg skrev:
Rakel skrev:

Sikkert ikke. Blot for at sige, at DSB ikke "slipper" for at beregne på noget rejsetidsgaranti, hvis forsinkelsen er større end tre minutter. Fordi der p.t. er så mange forsinkelser, bliver det som regel også til udbetalinger for selv de her mindre forsinkelser.

Om det så lige er til dig, er noget andet. :P

Stort set alle tog, jeg tager er < 29min forsinkede og jeg pendler ikke.
Det må være noget DSB spekulerer i at spare penge på at undgå at betale, når det er + 30 min..
I øvrigt kan de ikke finde ud af det, når man bruger klippekort og er +60 min forsinket. Den ligger på 6. uge i deres kundeservice. Det er et l*rtefirma i min optik.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 15:53

^^ Mon ikke "spekulationen" går i at gøre alt for at indhente forsinkelsen, snarere end at undgå at udbetale? ;)

Efter mine bedste begreber er der ikke tale om, at Rejsetidsgarantien ikke kan "finde ud af" at behandle din sag. Ventetiden er "blot" ekstremt lang pga de mange sporarbejder og andre udfordringer, der har været og er = et voldsomt antal sager på meget kort tid. Men det er da selvfølgelig vildt irriterende med ventetid på refusion, kan jeg sagtens forstå.
0
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 21. jun 2016, 15:55

Har lige handlet ind, og nu ser jeg NCIS. :)
0
Maria86
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Indlægaf Maria86 » 21. jun 2016, 16:24

læser op på hvad der er sket på nettet de sidste 16 dage hvor jeg ikke har været på. overvejer om jeg skal rydde op efter sommerferien. altså der er bare noget særligt over at kunne se sit pas :preggo1: :sol: når ja jeg spiser
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 18:20

Går i seng. Er totalt zombieagtig. Den gode gamle historie om mig og dèt at stå op 04:30 :træt:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 21. jun 2016, 18:22

Venter på min yngste snothvalp får badet så vi kan læse og jeg kan komme i seng - åndssvage migræne er på vej!
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 22. jun 2016, 05:45

Har lige dryppet Remowax i ørerne, inden jeg skal til lægen og have dem skyllet kl 9. Så det har resulteret i midlertidig døvhed, fordi det har dannet propper i ørerne. Ih jeg hader den tilstand, men hellere have den i halvanden time, end at have den i et uvist stykke tid fordi jeg bader og dykker, og vandet så laver propper
0

Tilbage til "Generelt"