Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf TurtleSpeed » 30. aug 2015, 01:41

Spiser chokolade og drikker baileys.

Min kusine har lige sagt jeg skal komme over (de bor på den anden side af gaden). Men jeg stener lige jo. Og overvejer at se en film. Og den baileys drikker jo ikke sig selv.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 720
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 30. aug 2015, 06:50

Arbejder :rulle: Kommer til at elske mine "frisøndage" det næste år tid.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 30. aug 2015, 08:23

Holder ved en rasteplads et sted i Jylland. Er på vej hjem fra Mariager til Kbh. Glæder mig virkelig til at lande derhjemme efter noget der minder om 4 timers søvn :træt:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2015, 09:30

Daine skrev:Arbejder :rulle: Kommer til at elske mine "frisøndage" det næste år tid.

Var det ikke også dig, der stod til mere i løn fra september, @Daine? Lyder sgu da som alle tiders kombi - mere i løn og flere frisøndage! :dance: Bliver nysgerrig: Skifter du helt job og arbejdsplads og alt muligt - og hvorfor er det kun for et år?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2015, 09:39

Igen i dag sovet rocker mange timer - yay! Lige gjort rygøvelser (for at afslappe lænden - min ryg kan godt mærke, jeg er begyndt at styrketræne mavemusklerne...) Nu drikker jeg mokka med mælkeskum og vil smøre mig en en af de lækre boller, jeg købte i går, med ost og hindbær/rabarber/vanilje-marmelade.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 30. aug 2015, 10:18

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Arbejder :rulle: Kommer til at elske mine "frisøndage" det næste år tid.

Var det ikke også dig, der stod til mere i løn fra september, @Daine? Lyder sgu da som alle tiders kombi - mere i løn og flere frisøndage! :dance: Bliver nysgerrig: Skifter du helt job og arbejdsplads og alt muligt - og hvorfor er det kun for et år?

Jo det var (er) mig, jeg overtager rollen som chefbarselsvikar officielt fra 1/9, men uofficielt fra i fredags, hvor min chef gik på barsel. Det er også derfor, jeg sidder og arbejder nu - og sandsynligvis kommer til hver søndag. Dog er der flere ting, jeg skal lave her i starten, der kun er "engangsting" og som så bare skal køre fremover (blanketter til ugeplaner, oplæringsplaner mv.), så håber ikke jeg skal bruge 4 timer hver søndag på arbejde :P.
Det er kun et år, så kommer chefen retur og så skal jeg tilbage og være 'mig' igen :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 30. aug 2015, 10:39

Læser denne her Tumblr. Ved ikke om jeg synes han er sjov eller en creepy klam mand :gruble:
http://thingsmydickdoes.tumblr.com

Advarsel: NSFW
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2015, 11:17

Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Jo det var (er) mig, jeg overtager rollen som chefbarselsvikar officielt fra 1/9, men uofficielt fra i fredags, hvor min chef gik på barsel. Det er også derfor, jeg sidder og arbejder nu - og sandsynligvis kommer til hver søndag. Dog er der flere ting, jeg skal lave her i starten, der kun er "engangsting" og som så bare skal køre fremover (blanketter til ugeplaner, oplæringsplaner mv.), så håber ikke jeg skal bruge 4 timer hver søndag på arbejde :P.
Det er kun et år, så kommer chefen retur og så skal jeg tilbage og være 'mig' igen :D

Men til den tid har du selvfølgelig fået så megen erfaring som chef (og blod på tanden), at du ikke kan krybe ned ad rangstigen igen og må søge andet job... :) Aj, det aner jeg jo ikke noget om, men sådan kunne jeg snildt forestille mig, jeg selv ville have det. Held og lykke med det i hvert fald!
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 30. aug 2015, 14:02

ManicNinja skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Men til den tid har du selvfølgelig fået så megen erfaring som chef (og blod på tanden), at du ikke kan krybe ned ad rangstigen igen og må søge andet job... :) Aj, det aner jeg jo ikke noget om, men sådan kunne jeg snildt forestille mig, jeg selv ville have det. Held og lykke med det i hvert fald!

Det er vist ret spot on ;)
Og mange tak :D
1
TurtleSpeed

Indlægaf TurtleSpeed » 30. aug 2015, 14:11

Ringer via whatsapp med min bedsteveninde og synkronser "Divergent". Spiser lidt imens.
0
TurtleSpeed

Indlægaf TurtleSpeed » 30. aug 2015, 15:24

Yvooonne skrev:
TurtleSpeed skrev:Ringer via whatsapp med min bedsteveninde og synkronser "Divergent". Spiser lidt imens.

Jeg ser ekstramateriale efter netop at have set den :nerve:

Nu til to'eren som jeg ikke har set før

Den er så teenagegod :love:
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 30. aug 2015, 17:41

Pixie88 skrev:Læser denne her Tumblr. Ved ikke om jeg synes han er sjov eller en creepy klam mand :gruble:
http://thingsmydickdoes.tumblr.com

Advarsel: NSFW

:lol: :lol: :lol: jeg var flad af grin :genert: Sorry er lidt primitiv :blush2:
2
:ninja:
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2876

Indlægaf Fräulein L. » 30. aug 2015, 18:18

Ser Toppen af poppen og drikker kaffe!
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3946

Indlægaf Angelina » 30. aug 2015, 19:09

Ser minions... jeg vil være deres næste big boss :love:
4
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 30. aug 2015, 19:40

Bander over at jeg ikke kan få lov til at indsætte et billede i en anden tråd, skærmen låser :rulle:
0

Tilbage til "Generelt"