Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pixie88 » 26. jul 2016, 08:02

Sidder på altanen og smuglytter til den seneste sladder. Elsker gamle damer der kævler på tværs af altanerne!
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 26. jul 2016, 08:39

Ligger stadig under dynen. Forsøger at forlige mig med, at endnu en lukkevagt kalder. Og jeg er alene på pinden. Så der bliver nok at se til. Er lidt irritabel. Sov ikke helt så godt som ventet. Stadig varmt og så er min allergi begyndt at skabe sig.

På den gode side er min lønseddel kommet. Og der var mere bonus end ventet. Så det var ikke tosset - og jeg har ferie fredag kl 14:30. Yay! Laver en kop kaffe. Så er vi i gang. :)
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 26. jul 2016, 08:52

Er stadig lockoutet fra arbejde, og er sgu lidt træt af det. Mest pga min leders indstilling til det.
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2222

Indlægaf Mulan » 26. jul 2016, 08:55

Venter på en mail. Lytter på en meget højrystet mand udenfor - noget med en, der var ved at køre ham ned på cykel. Personen fik en bøde af politiet, for de så det heldigvis. Han lyder ekstremt forurettet og fortæller til alle.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 113
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 26. jul 2016, 09:56

Handler på Nemlig.com
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 26. jul 2016, 11:52

Koger kartofler
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 26. jul 2016, 14:58

Sidder og overvejer om jeg skal gå ud og slå græsset. Gider ikke rigtig, men vejret er fint - og bliver jeg ved med at udskyde det, bliver græsset så langt at jeg skal bruge en le :lol:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 15:26

Mad. Meget mad faktisk.
Det står i ovnen i 2 fade og det skal have en times tid eller sådan noget, men jeg kan ikke huske hvornår det blev sat ind.... som i overhovedet ikke. Jeg må ud og prikke i det.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 26. jul 2016, 15:27

Venter på svar ang dagens jobsamtale
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 15:49

Velvet-Goldmine skrev:Mad. Meget mad faktisk.
Det står i ovnen i 2 fade og det skal have en times tid eller sådan noget, men jeg kan ikke huske hvornår det blev sat ind.... som i overhovedet ikke. Jeg må ud og prikke i det.

Ok, det er RET færdigt nu.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 26. jul 2016, 15:56

2SHY skrev:Venter på svar ang dagens jobsamtale

Uh, spændende. Har du en fornemmelse af hvordan det er gået? :)
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 26. jul 2016, 16:00

Flora skrev:

Jeg fik et afslag og lå som nr. 2. Jeg er holdt op med at mærke efter hvordan jeg tror det går til samtalerne og jeg er holdt op med at geare mig op til dem eller være optimistisk omkring dem. Jeg tror måske at jeg har mistet gejsten omkring samtaler sådan generelt. Fint at blive kaldt ind men så er det heller ikke mere end det

Men det gav da noget afklaring og jeg kan gå i gang med at pakke ting til at flytte til Lolland det næste halve år
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 26. jul 2016, 16:05

2SHY skrev:
Flora skrev:

Jeg fik et afslag og lå som nr. 2. Jeg er holdt op med at mærke efter hvordan jeg tror det går til samtalerne og jeg er holdt op med at geare mig op til dem eller være optimistisk omkring dem. Jeg tror måske at jeg har mistet gejsten omkring samtaler sådan generelt. Fint at blive kaldt ind men så er det heller ikke mere end det

Men det gav da noget afklaring og jeg kan gå i gang med at pakke ting til at flytte til Lolland det næste halve år

Øv, ærgeligt med afslaget og forståeligt med den manglende gejst :kram: Men det er da i det mindste godt du så har noget andet. Tror du nok skal få et fint halvår på Lolland :)
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 26. jul 2016, 16:16

Flora skrev:
2SHY skrev:
Flora skrev:

Øv, ærgeligt med afslaget og forståeligt med den manglende gejst :kram: Men det er da i det mindste godt du så har noget andet. Tror du nok skal få et fint halvår på Lolland :)

Jeg har ikke tal på hvor mange samtaler jeg har været til, så jeg tror jeg er blevet lidt immun overfor dem

Men fagligt skal det da nok blive ganske fint det næste halve år og så vi jeg glæde mig til at komme tilbage til det nordjyske bagefter :)
2

IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 26. jul 2016, 18:34

Er lige kommet hjem fra job for en halv times tid siden. Nu skal jeg have lidt at spise...
0

Tilbage til "Generelt"