Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 10. aug 2016, 17:05

Har lige været inde og hente mine lammeskindsfutter og sidder nu i sofaen og fryser. Har 6 katte der ligger og snorker rundt om i stuen og ikke en eneste af dem gider komme op i sofaen og varme mig. Små røvhuller :lol:
2
Heaven is a place on earth :jule:
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 10. aug 2016, 17:45

Overvejer at gå i seng. :genert:

Skulle ellers have været social med kollegerne nu, er på "internat" på byens vandrehjem. Men har lavet team building siden klokken 8.30 i morges, så da det forlød af to kolleger havde fået lov at tage hjem og få ro i hovedet i aften, spurgte jeg om lov til at gøre det samme. Er i fleksjob, og arbejder 3,5 time om dagen til daglig, så kunne ikke overskue en hel aften med snak også.. Så fik lov at tage hjem også, og skal så komme til morgenmaden kl 8 i morgen. Så venter der endnu en dag til kl 15, men der skal vi have mindfullness, så det går nok..
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 10. aug 2016, 17:48

Sidder og overvejer om jeg skal melde mig til et hæklekursus for begyndere. FOF Herning starter et op her i starten af september og det er kun to aftener - og jeg gad godt at kunne hækle.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 10. aug 2016, 18:20

Daine skrev:Sidder og overvejer om jeg skal melde mig til et hæklekursus for begyndere. FOF Herning starter et op her i starten af september og det er kun to aftener - og jeg gad godt at kunne hækle.

Jeg kan så friste med et kursus i fåreavl for begyndere :slem:

Så føler man altså virkelig man er kommet på landet!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 10. aug 2016, 18:31

2SHY skrev:
Daine skrev:Sidder og overvejer om jeg skal melde mig til et hæklekursus for begyndere. FOF Herning starter et op her i starten af september og det er kun to aftener - og jeg gad godt at kunne hækle.

Haha, det skulle jeg måske overveje. Jeg har jo får lige foran mit soveværelse :lol:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. aug 2016, 18:59

Daine skrev:
2SHY skrev:

Haha, det skulle jeg måske overveje. Jeg har jo får lige foran mit soveværelse :lol:

Det var jo lige det jeg kunne huske ;)

Du må gerne crashe hos mig de dage det afholdes! :klap:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 10. aug 2016, 19:00

Pandesteg skrev:Har lige været inde og hente mine lammeskindsfutter og sidder nu i sofaen og fryser. Har 6 katte der ligger og snorker rundt om i stuen og ikke en eneste af dem gider komme op i sofaen og varme mig. Små røvhuller :lol:

Der er endelig én, der har forbarmet sig over mig. Sådan en bette en varmer ikke særlig meget, men det er bedre end ingenting :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 10. aug 2016, 19:00

Spiser banankage og drikker æble/kanelte fra Søstrene Grene. Jeg synes den (teen) smager mærkeligt :gruble:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. aug 2016, 19:19

Jeg faldt lige over lidt videoer og en masse billeder af Sebastian :lun: Det er både godt og skidt. Nu savner jeg ham bare for fuld smadder :whine:
0

Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 10. aug 2016, 19:42

Prøver at tage mig sammen til at kravle i seng.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3087

Indlægaf Rakel » 10. aug 2016, 20:24

Ventet på toget. I vinterjakke. Seriøst :sur:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. aug 2016, 20:27

Har lige lagt mig under dynen i min seng. Jeg har sat en lydbog i gang på mobilen og så sover jeg nok om ikke så længe. Godnat alle sammen :kys: :træt:
0

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 569
Likede indlæg: 5079

Indlægaf ManicNinja » 10. aug 2016, 20:41

Vil se den film færdig, jeg er i gang med. Og så er det vist også godnat til mig. Ved ikke, om jeg nogensinde er gået så tidligt i seng i en ferie - så har det da været før en tidlig flyafgang eller sådan noget. Men jeg er faktisk træt og vil gerne være frisk til Brormands fødselsdag i morgen.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 10. aug 2016, 21:46

Ligger i min seng og tjekker nyheder, debatten og YT, inden jeg skal sove. Er umenneskeligt træt.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 10. aug 2016, 22:11

Ser fægtning og forsøger at finde ud af hvordan det foregår :gruble: Indtil videre ikke med det helt store held. Det går godt nok hurtigt.
0

Tilbage til "Generelt"