Hvad laver du lige nu?
- LadyFox
- Kort karma: 1744
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 30797
Re: Hvad laver du lige nu?
Spiser citron-kiks til morgenmad, fordi nogen har spist det sidste A38 i løbet af natten, og jeg har ikke lyst til at træne på tom mave, og jeg gider ikke at gå ned efter noget. 

0
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
- Guilded_Lily
- Kort karma: 663
- Likede indlæg: 8829
Venter på, mandens æg er kogt færdige, så vi kan få nogle rundstykker. Min mave skriger!
0
Arbejder lidt inden jeg skal til møde om en halv time. Synes ikke, at jeg laver andet end at rende til møder hele tiden.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
- Guilded_Lily
Gør klar til at køre til Hvide Sande Røgeri efter fisk til i aften, efterfulgt af endnu en gåtur i klitterne med hunden. I dag er resten af la familia så også med, så turen bliver desværre knapt så lang. Men hvad - lidt gør også noget...
0
- HappyQ
- Kort karma: 362
- Geografisk sted: Helsingør
- Likede indlæg: 3336
Skriver med nevøen på msn, han kommer i morgen med kone og to børn. 

0
23-06-16 .png)
.png)
- ManicNinja
- Kort karma: 1159
- Likede indlæg: 8962
Guilded_Lily skrev:Gør klar til at køre til Hvide Sande Røgeri efter fisk til i aften, efterfulgt af endnu en gåtur i klitterne med hunden. I dag er resten af la familia så også med, så turen bliver desværre knapt så lang. Men hvad - lidt gør også noget...
Åh, det lyder bare skønt - både røgeri og gåtur ved havet! Lader til, jeres ferie udviklede sig bedre, end du lige først troede, den ville

_________
Jeg sidder i bussen på vej ind til centrum. Min frisør, som også er min veninde igennem mange år, fandt spontant lidt plads i dagens skema, så nu kan jeg få studset/tilrettet "parykken".

0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".
Winston Churchill
Winston Churchill
- Guilded_Lily
ManicNinja skrev:Guilded_Lily skrev:Gør klar til at køre til Hvide Sande Røgeri efter fisk til i aften, efterfulgt af endnu en gåtur i klitterne med hunden. I dag er resten af la familia så også med, så turen bliver desværre knapt så lang. Men hvad - lidt gør også noget...
Åh, det lyder bare skønt - både røgeri og gåtur ved havet! Lader til, jeres ferie udviklede sig bedre, end du lige først troede, den ville
_________
Jeg sidder i bussen på vej ind til centrum. Min frisør, som også er min veninde igennem mange år, fandt spontant lidt plads i dagens skema, så nu kan jeg få studset/tilrettet "parykken".
Vi behøver jo heldigvis ikke være i sommerhuset hele dagen

Nu er vi på vej til stranden. Vi fik laks, lyssej, lakseroulader, laksedeller, varmrøget laks = 248,-. Det er jo tossebilligt!
Øj, jeg gad godt have en frisørveninde! Jeg er alt for nærig

0
Sidder i køkkenet med en kaffe, lidt chokolade og musik på anlægget. Kattekillingerne suser rundt om benene på mig. Skulle egentlig have spenderet tiden indtil kl 18 (hvor jeg skal mødes med min mor og søster og spise) inde i byen, men savnede kattene, så tog hjem i stedet 

1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
- ManicNinja
- Kort karma: 1159
- Likede indlæg: 8962
Guilded_Lily skrev:ManicNinja skrev:Guilded_Lily skrev:Gør klar til at køre til Hvide Sande Røgeri efter fisk til i aften, efterfulgt af endnu en gåtur i klitterne med hunden. I dag er resten af la familia så også med, så turen bliver desværre knapt så lang. Men hvad - lidt gør også noget...
_________
Vi behøver jo heldigvis ikke være i sommerhuset hele dagenVi irriteres stadig over ting, der er forskellige fra "vores" sommerhus, men så glæder vi os over, at vi forhåbentligt kan få det rigtige hus i to uger til sommer
Nu er vi på vej til stranden. Vi fik laks, lyssej, lakseroulader, laksedeller, varmrøget laks = 248,-. Det er jo tossebilligt!
Øj, jeg gad godt have en frisørveninde! Jeg er alt for nærig
Jeg får 15 procents rabat, men betaler stadig i omegnen af en tusse for klip og farve ...

Fuck, alt det lækre og helt sikkert friske fisk ...! Uuuuuhm!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".
Winston Churchill
Winston Churchill