Hvad laver du lige nu?
- ManicNinja
- Kort karma: 1159
- Likede indlæg: 8949
Re: Hvad laver du lige nu?
Prøver at mokke mig selv i bad oven på min træning, så jeg kan komme over at handle. Jeg har siddet og hængt tre kvarter foran computeren nu ... 

0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".
Winston Churchill
Winston Churchill
- FrøkenM
- Kort karma: 556
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 3709
Skriver opgave. Den hænger mig efterhånden rimelig langt ud af halsen så stopper snart for idag og får lavet ordentlig aftensmad.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless!

Slapper af i sofaen hos min søster, og lytter på at nevøerne er ved at blive puttet.
0
Venter på, at handyret hummer sig i seng. Han har været på 6-14-vagt og skal også møde sådan i morgen, og minsandten om han ikke lige fik klemt et lille ekstrajob ind her til aften. Det er jo fint med skejserne, men nu er han endelig kommet hjem og må sådan set også gerne komme og gramse lidt på mig, før han skal op igen.
0
- ManicNinja
Sidder i mit køkken og nyder at have tid til at vågne langsomt, mens jeg venter på, at mokkakanden snorker færdigt.
Tænk at jeg nærmest dagligt efter alle disse år som kaffedrikker glæder mig sådan til dagens første kop (som også tit er den eneste).

0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".
Winston Churchill
Winston Churchill
- LadyFox
- Kort karma: 1403
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 23416
Bander over at jeg ikke kan tage en ekstra fridag
Jeg har virkelig brug for det.

0
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Jeg arbejder hjemme.
Eller, det vil sige, at det indtil nu ikke er blevet til det helt store arbejde. I stedet overspringshandler jeg med debatten, venindeskriverier på Facebook og kaffedrikning. NU må jeg også se at komme igang, men det kunne være at det lige kræver en ekstra kop mokka.
Eller, det vil sige, at det indtil nu ikke er blevet til det helt store arbejde. I stedet overspringshandler jeg med debatten, venindeskriverier på Facebook og kaffedrikning. NU må jeg også se at komme igang, men det kunne være at det lige kræver en ekstra kop mokka.
0
- FrøkenM
Skriver konklusion på min opgave og skal vist korte lidt ned
så skal der bare helt styr på referencerne inden der kan afleveres 

0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless!

Er lige kommet hjem, efter nogle dage i selskab med mine dejlige nevøer. 

0
- FrøkenM
Har lige afleveret min eksamen 

4

- ManicNinja
Må i bad, så jeg kan se at komme af sted. Kan i flere aviser læse mig til, at min vagt bliver megatravl i dag ... Godt vi er to på lukke-pinden!
0
Winston Churchill
Winston Churchill