Streame udenlandsk tv-kanal?

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Streame udenlandsk tv-kanal?

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 10:36

Det kunne man altså godt før i tiden, inden netflix var noget at råbe hurra for i Dk.

Nu står jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil se OL til sommer. Jeg vil også gerne se premier league. Og la copa. Og ikke mindst (!) landskampe.

Det kan jeg nærmest kun få lov til, hvis jeg betaler 500+ for en tv-pakke (og det gør jeg IKKE) eller hvis jeg kan komme til at streame eurosportplayer.COM og ikke .dk.

Er der nogen der er god til sådan noget og ved hvad jeg skal gøre?
Jeg kan ikke google mig frem til noget, men jeg kan huske at vi for nogle år siden har haft en fake ip-adresse i USA for at få Netflix, så det her må da kunne lade sig gøre på samme vis? -eller har de været kloge nok i Dk til at kunne spærre for den slags på en eller anden måde?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Juliet
Kort karma: 10
Likede indlæg: 199

Re: Streame udenlandsk tv-kanal?

Indlægaf Juliet » 5. feb 2016, 18:16

Du burde kunne bruge sider som fx unblock us, hvor du for et mindre beløb kan vælge hvilket land du vil være fra. Det virker pt på netflix, de er vist ved at lukke det hul. om det virker på den side du vil bruge eller om de har gjort som netflix ved jeg desværre ikke, men det kan jo afprøves (der er en gratis prøveperiode på unblock us).
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Re: Streame udenlandsk tv-kanal?

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 18:47

Juliet skrev:Du burde kunne bruge sider som fx unblock us, hvor du for et mindre beløb kan vælge hvilket land du vil være fra. Det virker pt på netflix, de er vist ved at lukke det hul. om det virker på den side du vil bruge eller om de har gjort som netflix ved jeg desværre ikke, men det kan jo afprøves (der er en gratis prøveperiode på unblock us).

Tak, det må kæresten lige kigge på :banan:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Film og TV"