Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spasserinde
Kort karma: 65
Likede indlæg: 825

Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf Spasserinde » 5. feb 2016, 14:25

Inspireret af alle de kontroversielle tråde p.t. - er der så nogle emner, som I undgår at bringe op med jeres partner, fordi I tænker I måske er meget uenige, eller fordi I ved, at vedkommende ikke har lyst til at snakke om det?
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3434

Re: Er der nogen emner, I undgår at snakke med jeres partner om?

Indlægaf HappyPaww » 5. feb 2016, 14:44

Tidligere sexpartnere. Jeg er ikke interesseret i at vide noget om hans gamle eskapader, og han har det på samme måde med mig. Vi kender til de seriøse forhold, og kan da også nævne kort a la "dengang jeg var i Thailand med xx", men ellers ingen detaljer.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 5. feb 2016, 14:54

Flygtningepolitik. Den undgår jeg så vidt muligt med alle - jeg magter det ikke. Min kæreste er ellers flygtningevenlig, men ikke i samme grad som jeg.

Medicin industrien - min kæreste er en af de der super skeptiske typer omkring psykiatrisk medicin, der til en hvis grænse er noget fanden har skabt. Jeg ar været medicineret halvdelen af mit liv.

Prins Henrik! Min kæreste kan ikke lide ham, jeg er vokset op blandt grønlændere og der kan det være ildeset at snakke grimt om kongehuset, min stedfar kom blandt andet i knibe da han under Frederiks og Mary's bryllup jokkede til min mormor om at Frede var en "tudeprins" - de plejede ellers at råbe af fjernsynet sammen til håndbold kampe. Det har jeg altså arvet lidt.
6
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3932

Indlægaf Angelina » 5. feb 2016, 15:06

Håndteringen af kriminelle unge - jeg bliver så latterligt vred på ham at jeg nærmest får lyst til skilsmisse - han er ellers intelligent, men lige der, så begynder han på primitivt ævl om dødstraf / aflivning / en gedigen røvfuld og andre latterlige dumheder jeg slet slet ikke kan takle.
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2409

Indlægaf Joe » 5. feb 2016, 15:09

Vi har egentlig ikke rigtigt nogle ting, vi ikke kan snakke om.
Jeg er ikke interesseret i for alvor at diskutere religion med manden, men jeg morer mig alligevel med at komme med nogle udtalelser, og så se dem kampateistiske herre fare helt op i det røde felt. Men en egentlig seriøs diskussion, den må han tage med andre.

Der er, modsat mange andre forhold, i vores forhold rimeligt meget åbenhed om vores liv før vi mødte hinanden. Så meget at vi tidligt i vores forhold legede "gæt hvem af mine Facebook-venner, jeg har været sammen med." Jeg husker at han var rimeligt god til at gætte mine.

I lang tid var mere private ting som toiletbesøg noget, jeg absolut ikke havde lyst til at tale med ham (eller nogen anden) om. Her røg de sidste grænser, da jeg fik en maveinfektion der varede to måneder, bød på en del blod samt to kikkertundersøgelser. Så droppede jeg at være blufærdig. Men han fik, til sin store skuffelse, ikke lov til at være i rummet under undersøgelsen (ligesom jeg ikke går på toilet foran ham, trods nedbrudte tabuer.)
Senest rettet af Joe 5. feb 2016, 15:16, rettet i alt 1 gang.
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Spasserinde
Kort karma: 65
Likede indlæg: 825

Indlægaf Spasserinde » 5. feb 2016, 15:13

LadyFox skrev:Flygtningepolitik. Den undgår jeg så vidt muligt med alle - jeg magter det ikke. Min kæreste er ellers flygtningevenlig, men ikke i samme grad som jeg.

Medicin industrien - min kæreste er en af de der super skeptiske typer omkring psykiatrisk medicin, der til en hvis grænse er noget fanden har skabt. Jeg ar været medicineret halvdelen af mit liv.

Prins Henrik! Min kæreste kan ikke lide ham, jeg er vokset op blandt grønlændere og der kan det være ildeset at snakke grimt om kongehuset, min stedfar kom blandt andet i knibe da han under Frederiks og Mary's bryllup jokkede til min mormor om at Frede var en "tudeprins" - de plejede ellers at råbe af fjernsynet sammen til håndbold kampe. Det har jeg altså arvet lidt.

FUCK hvor er jeg vild med, at Prins Henrik er et kontroversielt emne hos jer. :D 100 likes for dét.
22
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1377

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 15:21

Vi har ikke rigtigt fundet nogle emner endnu, men ind i mellem ryger han i en meget sort hvid tilgang og folk skal bare tage sig sammen. Jeg bliver edder arrig og kan slet ikke magte det. Han er ikke sådan generelt, men en gang i mellem tager fanden ved ham. Og så tager den ved mig
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 15:43

Nej.

Desværre ved han, jeg føler ret passioneret om visse ting. Og så indtager han ofte den modsatte holdning i to minutter, ser mig blive desorienteret og overveje HVEM FANDEN IDIOTEN ER??? Hvorefter han gnækker i skægget og slipper for at tale mere om DET emne.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 5. feb 2016, 15:49

Dikus skrev:Nej.

Desværre ved han, jeg føler ret passioneret om visse ting. Og så indtager han ofte den modsatte holdning i to minutter, ser mig blive desorienteret og overveje HVEM FANDEN IDIOTEN ER??? Hvorefter han gnækker i skægget og slipper for at tale mere om DET emne.

ARGH! Min kæreste har det også med engang i mellem at blive helt djævelens advokat-agtig - det er sååå irriterende :cuss:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4532

Indlægaf Akehurst2 » 5. feb 2016, 16:36

Hans fars alkoholforbrug og til tider ekstremt upassende opførsel. Det skal i hvert fald omtales i meget forsigtige, runde vendinger :tie:
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2489
Kontakt:

Indlægaf Annione » 5. feb 2016, 16:52

Sport. Han ved en masse og han elsker det shit. Jeg er så undeligt ligeglad med det. Det rager mig LANGSOMT!

Jeg skal ikke snakke om, hvordan han har det med at hans mor er pissesyg. Og måske nok dør af sin kræft. Han vil ikke snakke om det.

Ellers kan vi snakke om det meste. Vi har snakket om rifter i endetarmsåbningen, skedekatar og knop på pikken. Så mange fordele ved at han er læge altså :-D så er han lissom bare kold over for div. klamheder.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 17:08

Computerspil.... Han ved i hvert fald godt, at jeg ikke hører efter. Hvis han alligevel begynder, så kommer jeg nogle gange til bare at lave noget andet. Ikke i trods, men min hjerne lukker simpelthen af :lol:

Vi diskutterer ikke afføring. Vi har været sammen i over 8 år, men er begge meget private med den slags.

Og så nævner jeg ikke hans far så tit som jeg egentlig gerne ville. Måske er det misforstået hensyn.
Det kan være jeg lige må spørge ham om det ved lejlighed.
Hans far gik bort for 1½ år siden, men jeg tænker ofte på ham, for han var en mand jeg så op til og beundrede. Klog, mild og passioneret.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 5. feb 2016, 22:13

Der har lejlighedsvis været emner vi har danset lidt omkring. Men det tror jeg i højere grad har været for at tage tilløb til. For der er ikke noget der undslipper, når først vi trænger til at tale med hinanden om det.

Men hvis det er en dyd ikke at gå med tingene for længe før man snakker om dem, så er det klart én vi tilfælles besidder.
1
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 361

Indlægaf mariannaa » 6. feb 2016, 07:20

nej
Senest rettet af mariannaa 3. apr 2016, 10:46, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1831

Indlægaf Anilara » 6. feb 2016, 07:25

Politik. Eller, jeg undgår det som sådan ikke, men han synes bare det er så røv sygt, så jeg skal helst maksimalt nøjes med at give et lille oplæg op til valg.

Sport. Igen, så undgår jeg det ikke fuldstændig, da det er min største hobby, men det keeeeder ham også.

Vi undgår trivial pursuit, da han er ret dårlig til det, og jeg er sådan en, som praler, og håner tabere, når jeg vinder... :genert: Ja, det er meget charmerende opførsel..
2

Tilbage til "Forhold og sex"