Mads & Monopolet

Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4103

Mads & Monopolet

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 11:21

Jeg synes, vi mangler en Mads & Monopolet-tråd, hvor vi kan diskutere med på dilemmaerne og også hvad vi synes om værterne :)

Hvad synes I om det, efter det er rykket over på P4? Hvilke værter er jeres yndlings?
0
Brugeravatar
Viskelæder

Re: Mads & Monopolet

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 11:22

Jeg brød mig ikke om Sofie Linde i dag. Hun virkede meget umoden og sådan lidt aggressiv. Pludselig fremstod Jan Gintberg, jeg ellers normalt ikke er til, meget fornuftig i forhold til hende.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6005

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 11:32

Jeg har ikke hørt det i dag - hører det på podcast, så hvilken kanal det sendes på er jeg ligeglad med.

Jeg kan rigtig godt lide Emil Simonsen fra Suspekt, han måtte meget gerne komme lidt mere. Pernille Skipper synes jeg også er helt okay, og Asger Aamund synes jeg også er fin.
Jeg har det til gengæld svært med de afsnit hvor Suzanne Bjerrehus er med.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2016, 11:33

Jeg er nødt til at spørge; jeg troede at Mads&Monopolet var stoppet, er det ikke det? Er det genudsendelser?

Vi hørte nogle udsendelser på vej til og fra ferie i januar og jeg er fan.
Men jeg podcaster kun.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 11:35

kidkomb skrev:Jeg er nødt til at spørge; jeg troede at Mads&Monopolet var stoppet, er det ikke det? Er det genudsendelser?

Vi hørte nogle udsendelser på vej til og fra ferie i januar og jeg er fan.
Men jeg podcaster kun.

Nej, de er bare flyttet til P4 :) Jeg får stadig podcast helt af sig selv på Itunes.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 12:10

LadyFox skrev:Jeg har ikke hørt det i dag - hører det på podcast, så hvilken kanal det sendes på er jeg ligeglad med.

Jeg kan rigtig godt lide Emil Simonsen fra Suspekt, han måtte meget gerne komme lidt mere. Pernille Skipper synes jeg også er helt okay, og Asger Aamund synes jeg også er fin.

Jeg er med på Emil Simonsen og Asger Aamund. Jeg kan også rigtig godt lide Søren Rasted, Simon Jul og Hella Joof.
1
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 12:16

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har ikke hørt det i dag - hører det på podcast, så hvilken kanal det sendes på er jeg ligeglad med.

Jeg er med på Emil Simonsen og Asger Aamund. Jeg kan også rigtig godt lide Søren Rasted, Simon Jul og Hella Joof.

Dem er jeg også på. Søren Pind har jeg et had/kærligheds-forhold til. Nøj, han er irriterende, men han har altså nogle pointer.

Jeg er dog træt af så mange råder folk til at være utro :ad!: "Hvis din liderlighed skriger er det jo ikke andet at gøre ved det, end at have sex med ham den anden"- ØH jo?
0
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 17
Likede indlæg: 418

Indlægaf Orchidea » 6. feb 2016, 12:47

Jeg hører også Mads og monopolet som podcast, med stor fornøjelse.

Mine favoritter må være Simon Jul, Hella Joof, Asger Aamund, Søren Rasted, Pernille Rosenkrans-Theil, Mads Christensen (fordi han er underholdende) og de gange hvor Morten Messerschmidt har været med, har han overrasket mig positivt.

Til gengæld får jeg knopper af Søren Fauli, han er bare møg irriterende.

Jeg har ikke hørt programmet i dag, og kan ellers godt lide Sofie Linde fra Ramasjang, men hvis hun er lige så elendig, som hun er som vært i X-Factor, så kan det vist være ligemeget.
0
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 6. feb 2016, 13:30

Jeg ELSKER Hella Joof, men jeg er også næsten ved at implodere af forargelse når hun helt nonchalant råder til utroskab. "Når der er brand i trussen SKAL den jo slukkes. Så må man bare gøre det bag om ryggen på sin kæreste og sørge for han ikke opdager det". Altså what the fuck? Det er alt for dyrisk til mig. Hvis man virkelig ønsker at kunne handle på alle liderligheds-følelser der (uundgåeligt) opstår med andre end sin kæreste synes jeg man skal foreslå et åbent parforhold. Alternativt gå i terapi og arbejde med at føre den liderlighed over på kæresten.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2016, 13:34

Hehe, Hella er festlig og klog og ja, temmelig frigjort :lol:
Jeg var overrasket over, at jeg faktisk er glad ved Anette Heick og så kan jeg altså også godt lide Lina Rafn. Hun er så følelsesladet. Hun bliver sur hurtigt, hun bliver glad hurtigt, hun bliver rørt. -ligesom mig selv, liiidt for meget og hurtigt op og ned til at omgivelserne helt kan følge med altid :lol:

Jeg glæder mig meget til, at høre flere podcasts (det har jeg tid til nu nemlig) og det glæder mig, at programmet ikke er stoppet, men bare flyttet!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 15:15

Nu har jeg hørt afsnittet fra idag - og jeg er altså heller ikke lige til Sofie Linde - jeg synes også hun virkede lidt umoden og også lidt "jeg har sandheden"-agtig, selvom jeg da var enig med hende i i hvert fald stress-dilemmaet.
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 15:26

LadyFox skrev:
Jeg er dog træt af så mange råder folk til at være utro :ad!: "Hvis din liderlighed skriger er det jo ikke andet at gøre ved det, end at have sex med ham den anden"- ØH jo?

Vaginetta skrev:Jeg ELSKER Hella Joof, men jeg er også næsten ved at implodere af forargelse når hun helt nonchalant råder til utroskab. "Når der er brand i trussen SKAL den jo slukkes. Så må man bare gøre det bag om ryggen på sin kæreste og sørge for han ikke opdager det". Altså what the fuck? Det er alt for dyrisk til mig. Hvis man virkelig ønsker at kunne handle på alle liderligheds-følelser der (uundgåeligt) opstår med andre end sin kæreste synes jeg man skal foreslå et åbent parforhold. Alternativt gå i terapi og arbejde med at føre den liderlighed over på kæresten.

Jeg er helt enig! Og det har jeg altid tænkt og synes, at den stemning har været i Monopolet siden tidernes morgen. Jeg har aldrig undret mig over den. Kan huske, at Uffe Buchardt (mener det var ham) også var med på den der med, at det er helt okay at knalde udenom.
Jeg er overrasket over, at så mange voksne menneske råder til det :nerve:
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 15:28

Orchidea skrev:
Jeg har ikke hørt programmet i dag, og kan ellers godt lide Sofie Linde fra Ramasjang, men hvis hun er lige så elendig, som hun er som vært i X-Factor, så kan det vist være ligemeget.

LadyFox skrev:Nu har jeg hørt afsnittet fra idag - og jeg er altså heller ikke lige til Sofie Linde - jeg synes også hun virkede lidt umoden og også lidt "jeg har sandheden"-agtig, selvom jeg da var enig med hende i i hvert fald stress-dilemmaet.

Jeg synes, hun var ligesom i X-Factor, hvor hun kommer med nogle sådan spydige bemærkninger og selv synes, hun er mega god, men udefra lyder det ikke ret velovervejet. Jeg hørte ikke stress-dilemmaet, men det der med ham, der måske var far til en kvindes børn, hvor hun gik i selvsving over, at han skulle svare kæresten (Preben), før han kontaktede kvinden med børnene (Lotte). Som om en facebook-besked betyder mere, end at man måske er far til 2 børn? :forvirret:
1
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 15:40

Viskelæder skrev:
Orchidea skrev:

LadyFox skrev:Nu har jeg hørt afsnittet fra idag - og jeg er altså heller ikke lige til Sofie Linde - jeg synes også hun virkede lidt umoden og også lidt "jeg har sandheden"-agtig, selvom jeg da var enig med hende i i hvert fald stress-dilemmaet.

Jeg synes, hun var ligesom i X-Factor, hvor hun kommer med nogle sådan spydige bemærkninger og selv synes, hun er mega god, men udefra lyder det ikke ret velovervejet. Jeg hørte ikke stress-dilemmaet, men det der med ham, der måske var far til en kvindes børn, hvor hun gik i selvsving over, at han skulle svare kæresten (Preben), før han kontaktede kvinden med børnene (Lotte). Som om en facebook-besked betyder mere, end at man måske er far til 2 børn? :forvirret:

Jeg mener heller ikke Lina Refn er helt lukket overfor den der utroskabsvogn.

Ja, den stussede jeg også lidt over - Hvad skal ham Thomas dog snakke med ham Preben for - Thomas kan næppe sige noget der gør livet nemmere for Preben, og Preben kan nok næppe hjælpe Thomas med at finde hoved og hale i det hele.

Også at hun virkede direkte imod at gå op til overboen og snakke pænt og konstruktivt om larm. Ej men altså. At det ligefrem skulle føles som et overgreb at en nabo pænt kommer og informerer om at man støjer lidt. Come on...
Hun har holdt en masse fester, og bærer nag over sure naboer.. Mistænker jeg :P
1
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2921

Indlægaf JoyNips » 6. feb 2016, 17:34

Jeg synes, Sofie Linde var god. Men jeg kan også godt lide hende i X-faktor.
0

Tilbage til "Musik"