God læge KBH eller vestegnen

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3326

God læge KBH eller vestegnen

Indlægaf Hunkat » 10. feb 2016, 07:21

Jeg overvejer kraftigt at skifte læge. Det skyldes flere ting men primært at jeg føler at min nuværende læge har fået for travlt til at lytte ordenligt til sine patienter.

Men det er jo et lotteri at skifte læge via Borger.dk. Man får en liste navne og så kan man ellers gætte sig frem. Så derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der har gode erfaringer med en læge/lægehus i København eller på Københavns vestegn? Det vigtigste er at der går offentlig transport da jeg ikke har bil så hvis eneste transport er en bus en gang i timen så er det ikke så optimalt.

Derudover er jeg vel mest på udkig efter en læge som man ikke konstant skal hale svarene ud af eller være nødt til at slå i bordet for ikke at strande efter hver konsultation. Her tænker jeg konkret på en episode med min egen læge hvor jeg fik taget blodprøver pga. en række symptomer. Han konkluderede at mine vitamintal var fine og at jeg ikke havde kyssesyge (hvilket jeg godt kunne have fortalt ham hvis han spurgte, jeg har nemlig haft). Og så døde den ligesom der på trods af at der ikke var sket nogen bedring i øvrigt.

Det blev måske lidt langt, men skriv endelig hvis I kender en god læge.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Re: God læge KBH eller vestegnen

Indlægaf Marichen12 » 10. feb 2016, 08:15

Vi har et stort lægehus (Vesterbro Lægehus) og vi er virkeligt glade for stedet, det er let at få tid og jeg føler altid (uanset hvilken læge vi kommer ind til) at vi bliver hørt og taget alvorligt. Det ligger på Amerikavej, tæt på busser og (relativt) tæt på Enghave Station.
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6015

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 09:31

Efter jeg var så dum at fravælge min superlæge (Arne Hantho) til fordel for en læge tættere på - har jeg været igennem nogle mindre kompetente af slagsen er jeg endt hos Palle Jensen 2 min fra Valby st, og ham er jeg meget tilfreds med, han er en sød ældre mand,og har altid god tid når jeg er deroppe og så er han ærlig.

Men kan man få plads vil jeg dog stadig anbefale Arne Hantho, ham havde jeg i 18 år uden nogle dårlige oplevelser overhovedet.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 454

Indlægaf Santopia » 10. feb 2016, 14:55

Jeg er ret glad for min læge som er lægerne værnedamsvej.
0

Tilbage til "Helbred"