Milesten i parforhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Smiling_Goat » 10. feb 2016, 13:31

Hvorlænge/hvornår kom i ud for disse ting i jeres forhold.

- hvor længe havde I kendt hinanden da I blev kærester:
fire måneder

- 1. kys:
Jeg vil tro, vi havde datet 14 dage eller sådan noget (over adskillige dates.) Han var nervøs, og jeg havde svoret overfor ham, at jeg ikke ville tage initiativet til første kys. Så efter lang tids snakken frem og tilbage, hvor han var meget åben om sine følelser, og jeg holdt fast på mit, sprang han ud i det. Han havde virkelig sørget for, at det var noget helt særligt. Jeg kan helt ærligt sige, at jeg aldrig har oplevet et så romantisk (eller godt) første kys.

- 1. overnatning + første knald:
Det var vel efter en måneds dating. Måske. Der havde i hvert fald været en del dates, men jeg datede også en anden, og jeg var vildt forvirret. Jeg fortalte ham, at jeg gerne ville udsætte det så længe som muligt, og det respekterede han så.

- 1. ting I lod ligge hos ham/hende:
Det gjorde jeg faktisk aldrig. Han boede med en ven, så vi var mest hos mig.

- hvornår flyttede I sammen:
Efter vi havde kendt hinanden i syv mdr. og været kærester i tre. Det var ret hurtigt, men det gav bare mening ift. en masse praktiske ting.

- hvornår blev I forlovet + hvor længe før I fik børn + 1. rejse sammen
Ikke sket

- mødte svigerforældre/familie:
Jeg mødte hans forældre, efter vi havde været kærester en måned tror jeg. Hans søskende og bedsteforældre mødte jeg så måneden efter, og i denne måned har jeg mødt lidt udvidet familie.

- Blev officielle på facebook:
Vi er faktisk ikke engang venner på facebook.. Og det er lige gået op for mig, at jeg stadig står angivet som single :P

- 1.skænderi/kure på tråden:
Allerede i august, tror jeg det var. Det var dog ikke et skænderi, bare en dialog om følelser. Sådan en slags afklaring omkring, hvorfor vi gjorde, de ting vi gjorde, og hvordan den anden følte derved.

- Sagde "jeg elsker dig":
Han har hele tiden været helt sikre på os, mens jeg har haft lidt problemer med intimitet, så han har været lidt forsigtig med følelsessnak, fordi han var bange for, at jeg ville løbe skrigende væk. Så i december efter en julefrokost, fandt han modet til at sige, at han følte noget, han ikke turde sige, og så endte han med at sige det, fordi jeg kaldte ham et fjols (jeg er så kærlig på den måde.)
Der gik så lige en måned, før jeg fandt modet til at sige det samme.
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 10. feb 2016, 13:45

Det er sådan lidt venindebogsagtigt, men jeg vil da gerne lege med....

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:

Vi har faktisk aldrig spurgt den anden om vi er kærester, men vi skal giftes lige om lidt, så jeg er ret sikker på at vi er kærester... :genert:

- 1. kys:

Vi havde flirtet på arbejdet over et par dage før jeg sprang på ham i tusmørket på en brun bar...han havde ikke en chance :slem:

- 1. overnatning:

På første officielle date 2 dage efter ovenstående

- første knald:

Som første overnatning

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:

Som første overnatning

- hvornår flyttede i sammen:

Som første overnatning

- hvornår blev i forlovet:

Efter halvandet år

- hvor længe før i fik børn:

Det tror jeg ikke vi skal have

- 1. rejse sammen:

En måneds tid efter første overnatning

Kan ikke huske det...3-4 mdr? Vi bor ikke i samme land som nogen af dem...

Det er vi ikke. Ingen af os har behov for det...dem der kender os og er vigtige for os ved jo godt vi er sammen...

Hmm...vi skændes ikke?

- Sagde "jeg elsker dig?

Han var først efter 3 mdr tror jeg det var...
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 10. feb 2016, 13:59

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: Det snakkede vi ikke rigtigt om det blev vi bare
- 1. kys: Efter et par timers snak
- 1. overnatning: Efter et par timers snak
- første knald: Efter en uges tid
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Hmm, vi var primært hos mig i starten, så det var ham, der efterlod noget hos mig, men husker ikke hvornår.
- hvornår flyttede i sammen: Efter 4 måneder
- hvornår blev i forlovet: Efter 4 år
- hvor længe før i fik børn: 4½ år
- 1. rejse sammen: Vi var på ferie sammen i DK efter 3 måneder
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte min forældre efter 2-3 uger, jeg mødte hans mor efter 1-1½ måned.
- Blev officielle på facebook: Efter et par måneder
- 1.skænderi/kure på tråden: Efter 1 år
- Sagde "jeg elsker dig": Efter et par måneder.

Købte hus sammen: Efter 6 år
Blev gift: Præcis 7 år efter vi mødtes første gang.
0
S :lun:
V :lun:
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 10. feb 2016, 14:47

Vi omtalte hinanden som kærester lige fra starten. Det faldt bare naturligt og var ikke noget, vi aftalte

- 1. kys:
Det kan jeg ikke huske

- 1. overnatning:
1. nat

- første knald:
Efter 2 måneder

Det kan jeg ikke huske

Efter 10 måneder

På vores 1-års dag. Vi blev gift, da vi havde været sammen i 4 år

5½ år

- 1. rejse sammen:
Efter 2 år

Jeg mødte hans forældre dagen efter. Han mødte vist mine efter et par måneder

Facebook eksisterede ikke dengang

Det kan jeg ikke huske

Det kan jeg ikke huske

Vi har været sammen i 32 år til april og gift i 28 år til maj
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9136

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2016, 15:28

Hvorlænge/hvornår kom i ud for disse ting i jeres forhold.

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 1 1/2 år sådan cirka. Vi mødtes i 2011.
- 1. kys: Lidt over et år. Da var vi ikke kærester og det var kun et trutkys. Det første rigtige kys, var da jeg første gang hentede ham i lufthavnen 5 måneder efter.
- 1. overnatning: samme som ovenstående.
- første knald: også det samme.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: vist nok en tandbørste.
- hvornår flyttede i sammen: Juni 2014
- hvornår blev i forlovet: 8. maj 2013
- hvor længe før i fik børn: det kommer ikke til at ske.
- 1. rejse sammen: Ud over ture til og fra Norge, tastedt vores bryllupsrejse i august 2014.
- mødte svigerforældre/familie: I februar 2013
- Blev officielle på facebook: December 2012
- 1.skænderi/kure på tråden: Det kan jeg ikke huske.
- Sagde "jeg elsker dig": Det husker jeg ikke præcist, men i en af vore utallige telefonsamtaler.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 15:34

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.
- 1. kys: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. overnatning: Første dag vi mødte hinanden.
- første knald: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår flyttede i sammen: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår blev i forlovet: Foråret 2015 - aflyste det igen i juni 2015.
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte mine efter 4 måneder, jeg mødte hans efter et par år.
- Blev officielle på facebook: Det blev vi aldrig.
- 1.skænderi/kure på tråden: Efter et års tid tror jeg.
- Sagde "jeg elsker dig": Efter halvandet års tid tror jeg.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1110

Indlægaf Torn » 10. feb 2016, 16:29

Vi havde kendt hinanden i et årstid. Vi havde et venskab med fuldemandsflirteri og mere til.

- 1. kys og 1. overnatning:
Vi havde kendt hinanden i omtrent tre uger.

- første knald:
Efter tre måneder.

Tandbørste og glidecreme. Ahem. :lol:

Efter tre års parforhold. Vi havde da kendt hinanden i fire år.

Det er vi ikke nået til. Og der går nok også en sum år endnu.

- 1. rejse sammen:
Jeg vil gætte på seks måneder inde i forholdet.

Efter 6 måneder tror jeg. Men vores familier kendte til hinandens eksistens længe før.

Det bliver vi aldrig.

Det må igen blive et estimat. Nok seks måneder inde i forholdet.

Det har vi vist aldrig sagt direkte. Ikke så vidt jeg husker.

Vi har været kærester i fire år. Og kendte hinanden et årstid inden vi blev kærester, hvor vi var venner med en del fordele. :D
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 971

Indlægaf Anne Droid » 10. feb 2016, 16:33

hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: En måned efter første date blev vi enige om at vi var kærester, men vi har vel nærmest været det fra første date. Første date var også første gang vi så hinanden.
- 1. kys: 1 uge, på vores date nr 2
- 1. overnatning: 1 uge, på vores date nr 2
- første knald: 1 uge, på vores date nr 2
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Noget tøj, tror jeg. Han købte en tandbørste til mig første gang jeg var hjemme hos ham, så den efterlod jeg teknisk set ikke.
- hvornår flyttede i sammen: Ikke sket endnu
- hvornår blev i forlovet: Kommer næppe til at ske
- hvor længe før i fik børn: Kommer ikke til at ske. Vi har rigeligt i dem vi har bragt med hver især :-D og vi er for gamle
- 1. rejse sammen: Vi venter stadig på første rejse
- mødte svigerforældre/familie: Efter 3-4 måneder, hans børn efter 6 måneder
- Blev officielle på facebook: Ikke sket endnu
- 1.skænderi/kure på tråden: Venter vi også på i spænding
- Sagde "jeg elsker dig": Kan ikke huske
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 10. feb 2016, 17:00

Har en flirt dsv vi er ikke kærester endnu. Ved faktisk ikke engang om vi er ekslusive. Vi er nok kommet til det punkt: "hvad er vi"-snakken men vil gerne være med alligevel :D elsker sådanne tråde.

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: er vi som sagt ikke ENDNU
- 1. kys: det er flere år siden.. Vi har haft noget kørende før. Så vidt jeg husker var det omkring november 2011.
- 1. overnatning: i sommeren 2012.
- første knald: november 2011
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: har jeg faktisk ikke gjort
- mødte svigerforældre/familie: har mødt hans mor meget kort for mange år siden, da hun stod med hovedet ind ad vinduet og jeg sov hos ham.... Lidt akavet. Ellers kender han også min far. Min far ved dog ikke at vi er mere end bare venner endnu. Men ingen har sådan officielt mødt svigerforældrene
- Sagde "jeg elsker dig": jeg har sagt til ham at jeg elsker ham. Dsv det er blevet sagde den ene vej. Det er omkring 1 måned siden jeg sagde det til ham første gang

Resten har jeg lidt svært ved at svare på, da de fleste ikke er sket. Hvis folk er forvirret over mit indlæg kan jeg nu godt forstå det. Det hænger sådan sammen at vi havde noget kørende i 2012, det gled ud i sandet og nu er vi fundet sammen igen, hvordan ved jeg ikke helt. Ved dog bare at jeg ønsker at være sammen med ham :D hehe
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 361

Indlægaf mariannaa » 10. feb 2016, 17:36

Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.
Vi havde ikke sex før vi blev gift (fordi at han er religiøs) Det er en uges tid siden at han for første gang sagde at han elskede mig ( men viste det nu godt i forvejen). Så det hele er gået meget stærkt her, og jeg troede aldrig at det skulle betyde så meget, men det at vi ikke havde sex de første 2,5 mdr. har gjort, at vi har nået at lære hinanden at kende på et helt andet plan først, end jeg før har oplevet ved tidligere kærester. Så ja hurtig, men man er jo nødt til at skynde sig at slå til når man render ind i sådan en lækker mand :D

Børn bliver der ikke nogen af, da jeg er ude over avlealderen.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 10. feb 2016, 17:58

mariannaa skrev:Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.
Vi havde ikke sex før vi blev gift (fordi at han er religiøs) Det er en uges tid siden at han for første gang sagde at han elskede mig ( men viste det nu godt i forvejen). Så det hele er gået meget stærkt her, og jeg troede aldrig at det skulle betyde så meget, men det at vi ikke havde sex de første 2,5 mdr. har gjort, at vi har nået at lære hinanden at kende på et helt andet plan først, end jeg før har oplevet ved tidligere kærester. Så ja hurtig, men man er jo nødt til at skynde sig at slå til når man render ind i sådan en lækker mand :D

Tillykke :) Men har i så giftet jer uden at i har sagt at i elskede hinanden først?

Hvad har jeres familier sagt til det?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men bliver bare nysgerrig på en så "vild" historie :D
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Dikus » 10. feb 2016, 18:04

LadyFox skrev:- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte mine efter 4 måneder, jeg mødte hans efter et par år.

Lyst til at uddybe, hvordan man kommer til at flytte sammen første dag, man møder hinanden? Bofællesskab, der slog gnister eller?
0
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 361

Indlægaf mariannaa » 10. feb 2016, 18:07

HappyPaww skrev:
mariannaa skrev:Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.

Tillykke :) Men har i så giftet jer uden at i har sagt at i elskede hinanden først?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men bliver bare nysgerrig på en så "vild" historie :D

Vi viste godt at vi elskede hinanden selv om at vi ikke havde sagt det.

Jeg har desværre ingen familie mere (min mor som var mit sidste familiemedlem, døde for en mdr. tid siden) Jeg ved egentligt ikke hvad hans familie har sagt :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Dikus » 10. feb 2016, 18:10

mariannaa skrev:
HappyPaww skrev:

Vi viste godt at vi elskede hinanden selv om at vi ikke havde sagt det.

Jeg har desværre ingen familie mere (min mor som var mit sidste familiemedlem, døde for en mdr. tid siden) Jeg ved egentligt ikke hvad hans familie har sagt :)

Jeg kan ikke huske, hvor gammel du er... Men jeg kan da mærke på mig selv, at "hvad siger mor og far til ham her?" ikke rigtigt er et relevant spørgsmål for mig her i slutningen af 30'erne. Det må de da selv rode med :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 18:15

Dikus skrev:
LadyFox skrev:- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.

Lyst til at uddybe, hvordan man kommer til at flytte sammen første dag, man møder hinanden? Bofællesskab, der slog gnister eller?

Mit liv var noget lort, jeg sad i en for dyr lejlighed, med trusler fra alle mulige man ikke skal låne penge af over hovedet, pga. min ekskæreste havde holdt hemmeligt hvem HAN skyldte penge, så jeg opholdt mig ikke i mit eget hjem, det var for farligt, måtte opgive alt hvad jeg ejede, jeg havde ellers lige brugt hele min børneopsparing på møbler. I alt det lort hvor jeg var hjemløs med adresse mødte jeg min kæreste i en kæmpe brandert, og vi lavede hvad vi nu lavede, og han lukkede mig ind midlertidigt, det midlertidigt når så nok at blive 5 år, før jeg rykker videre, og han måske rykker med. :)

Så røvsituation og en lidt for flink mand.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Forhold og sex"