Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf Akehurst2 » 4. aug 2016, 11:09

Tusind tak for update :)

Det er virkelig dejligt at læse, at det går fremad. Ikke hurtigt og alt er selvfølgelig ikke overstået, men bare det, at det endelig går i den rigtige retning og at du i øvrigt er i kompetente og forstående hænder, er skønt at høre.

Og jeg kan sagtens forstå dine tanker om den læge, der fejlopererede. Selvfølgelig skal der skrides ind og det er både af princip og alt muligt andet!
2
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 4. aug 2016, 11:17

Akehurst2 skrev:Tusind tak for update :)

Det er virkelig dejligt at læse, at det går fremad. Ikke hurtigt og alt er selvfølgelig ikke overstået, men bare det, at det endelig går i den rigtige retning og at du i øvrigt er i kompetente og forstående hænder, er skønt at høre.

Og jeg kan sagtens forstå dine tanker om den læge, der fejlopererede. Selvfølgelig skal der skrides ind og det er både af princip og alt muligt andet!

Jeg er uden tvivl i gode hænder på Rigshospitalet - de kan ikke rette op på alt, det ved jeg allerede nu... men de gør hvad de kan, og hvad de må når vi snakker offentlige midler osv. Jeg er glad for at komme derude, og føler mig tryg ved de tiltag de mener er nødvendige for at jeg kan få en fornuftig øjen-funktion igen. Det kosmetiske er lidt en historie for sig selv, for det er ikke noget du kan få lavet for offentlige midler, og jeg vil ikke - er min tanke lige nu - lade andre end kirurgen derude røre mig igen. Jeg må se hvad hun siger om 6 måneder, for der er nogle ting der ikke er som det skal være, men spørgsmålet er om hun må, - og ikke mindst kan, - rette op på det.

Ja der skal bestemt skrides ind overfor ham... det er virkelig ikke fordi jeg er en "bitter-fisse" eller lignende, - for jeg var virkelig forstående overfor ham det første meget lange stykke tid, han har jo sågar skrevet i min journal at jeg har meget stor tillid til dem, hvilket jeg også havde. Havde.

Der hvor det "slog klik for mig" - det var da jeg fandt ud af at han havde ændret min journal ekstremt meget - og havde skrevet løgnagtige (bevidst) oplysninger til Rigshospitalet osv... så stivnede mit smil - og jeg tog uniformen på, og gik ind i kampen imod ham... Lige der, der trak jeg stregen... også har jeg grebet til alle de midler der er at gribe fat i inden for lovens rammer.. Kontaktet alle instanser der har noget at kunne sige og gøre... informeret alle 100 %, så alt jeg har af information og dokumentation vil blive brugt imod ham... og jeg har MEGET... Han slipper ikke, det kan han ikke - for det hele er bevist... Det er ikke et spørgsmål OM han bliver ramt, men mere om HVOR meget han rammes af det... Min sag er ikke den eneste omkring ham, uden jeg kender mere til det - men jeg har kunnet høre flere steder fra, at han var lidt i søgelyset i forvejen... min sag er så nok bare den der "vælter det hele" for ham, fordi han ikke kan snige sig udenom fakta, lydoptagelser og skriftlig dokumentation for det hele... korthuset er væltet for ham...

Jeg vil lige understrege, at jeg naturligvis holder mig 100 % inden for alle rammer.... udelukkende sandheder og fakta er det jeg kører på, udelukkende reel og ærlig dokumentation er det jeg udleverer til samtlige instanser... ret skal være ret, og jeg har intet grundlag eller ønske om at kaste med mudder der ikke findes eller skrues op til mere end det er - jeg kaster "kun" det videre, som jeg reelt har at kaste med! :)
3
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1405

Indlægaf Filipai » 4. aug 2016, 11:57

Purple, hvor er det jeg kan tjekke om han har journal fusket? Nu bliver jeg jo en smule bekymret, om jeg kunne have været igennem samme mølle.
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 4. aug 2016, 12:26

Filipai skrev:Purple, hvor er det jeg kan tjekke om han har journal fusket? Nu bliver jeg jo en smule bekymret, om jeg kunne have været igennem samme mølle.

Du har svært ved at tjekke om han har journalfusket, hvis ikke du har en tidligere original journal fra ham - eller har optaget samtalerne. Første skridt er dog at bede om aktindsigt hos dem skriftligt, og tjekke om du er enig i det de har skrevet i din journal.

Dernæst.... Så klik ind på sundhed.dk - og gå ind og tjek dine behandlinger "Konsultationer hos læge, tandlæge......." - klik på "speciallægehjælp" - også kan du se om han har oprettet noget der... Hvis hans navn figurerer der og du har betalt for operationen privat, så skriv lige en privat besked til mig,så skal jeg nok guide dig videre derfra :gogo:

Jeg tror ikke han journalfusker alle patienter - jeg tror han fusker hvis det går galt. Så jeg tror ikke du skal være nervøs for journalfusk hvis din operation er gået som den skal - dermed sagt, så kan han godt have opkrævet beløb fra det offentlige, og eventuelt skrevet en fiktiv diagnose på hos dig for at kunne få økonomiske midler.. så.. du må meget gerne tjekke ovenstående og vende tilbage til mig omkring det :gogo:

For god ordensskyld, så nævnes hans navn fortsat ikke i min tråd - når jeg er klar til at informere om hvem det drejer sig om, så skal jeg nok kaste hans navn ud i internet-verdenen :gogo:
3
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. aug 2016, 19:16

Update:

Filipai og jeg har nu haft kontakt vedr. kirurgen, da hun også har fået foretaget en operation af den selvsamme mand.

Hendes operation gik som planlagt, hvorfor hendes sag naturligvis - heldigvis - ikke har samme omfang og historie som min.

Hun er dog blevet opmærksom på efter vores kommunikation, at tiltrods for at han har fået betaling for hendes operation privat, så har han - lige som hos mig - også valgt at indberette hendes konsultationer til det offentlige, og modtage betaling herfor. Det er ulovligt, og er altså - hvad jeg er informeret om, økonomisk svindel. Det foregår kontinuerligt lader det til - både hos mig, og hos Filipai.

Jeg har modtaget alle informationer og dokumentation via email fra Filipai, og det har jeg nu sendt videre til rette instanser (Region Hovedstaden, Embedslægen samt rigspolitiet)

Lægens navn vil fortsat ikke blive skrevet her i tråden, men når jeg kan informere om det uden at risikere at stå i et juridisk uvejr eller skade min egen sag, så vil jeg naturligvis gøre hvad jeg kan for at informere min viden og oplevelser videre :gogo:
16
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 335

Indlægaf Fræksak » 22. aug 2016, 20:24

Purple skrev:Update:

Filipai og jeg har nu haft kontakt vedr. kirurgen, da hun også har fået foretaget en operation af den selvsamme mand.

Hendes operation gik som planlagt, hvorfor hendes sag naturligvis - heldigvis - ikke har samme omfang og historie som min.

Hun er dog blevet opmærksom på efter vores kommunikation, at tiltrods for at han har fået betaling for hendes operation privat, så har han - lige som hos mig - også valgt at indberette hendes konsultationer til det offentlige, og modtage betaling herfor. Det er ulovligt, og er altså - hvad jeg er informeret om, økonomisk svindel. Det foregår kontinuerligt lader det til - både hos mig, og hos Filipai.

Jeg har modtaget alle informationer og dokumentation via email fra Filipai, og det har jeg nu sendt videre til rette instanser (Region Hovedstaden, Embedslægen samt rigspolitiet)

Lægens navn vil fortsat ikke blive skrevet her i tråden, men når jeg kan informere om det uden at risikere at stå i et juridisk uvejr eller skade min egen sag, så vil jeg naturligvis gøre hvad jeg kan for at informere min viden og oplevelser videre :gogo:

Kors, hvor er det frækt! Jeg er simpelthen SÅ forarget. Værst er det selvfølgelig, at han ikke udfører sit arbejde ordentligt og fusker med journalerne, men det er edderrådme også strengt at snyde statskassen på den måde!
2
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 22. aug 2016, 20:34

Fræksak skrev:
Purple skrev:Update:

Kors, hvor er det frækt! Jeg er simpelthen SÅ forarget. Værst er det selvfølgelig, at han ikke udfører sit arbejde ordentligt og fusker med journalerne, men det er edderrådme også strengt at snyde statskassen på den måde!

Ja det er simpelthen under alt kritik og skidefrækt :boo: .
3
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 4. nov 2016, 14:35

Endnu en update herfra i det omfang jeg kan delagtiggøre jer i mine oplysninger:

Historien fortsætter, desværre!

Jeg har i går været inde på patienterstatningens hjemmeside, og kan nu se at han for ganske nylig er kommet med et svar til den anmeldelse jeg har foretaget. Jeg vidste ikke helt om jeg skulle grine eller græde da jeg læste hvad han skrev - så tror bare jeg måbede lidt i stedet for! :lol:

Han beskriver, at det simpelthen er en fejl, at der er skrevet ekstra tekst i min journal på et givent tidspunkt, hvor jeg har det originale journalnotat (og det havde han nok glemt) - at der var problemer med deres system på det tidspunkt osv.... den eneste grund til det lige var "forkert dato" - det er uden tvivl, at han til patienterstatningen har skrevet, at det skulle have stået under den 15 november i stedet for, og der ved han nu, at jeg ikke har lavet lydoptagelse. Men... han skriver samtidig også, at det ikke er muligt at ændre i journalen - hvortil jeg så kan konstatere at det er sket flere steder, så.... i lige netop denne klinik, der er det så muligt, tydeligvis.
Desuden - den skrivelse han mener skulle være skrevet ind under den 15 november i stedet for, det hænger slet ikke sammen med hvad der ellers står - så det er fis i en hornlygte, og jeg har manet den til jorden i den skrivelse jeg har foretaget! :whip:

En anden ting er, at han beskriver sagen som vældig besynderlig...Han skriver, at jeg har anmeldt ham for en operation han slet ikke har udført... nemlig den anmeldelse der blev foretaget i 2014.... Det rigtig sjove her det er, at det faktisk er ham selv der foretog en vurdering af mig, da jeg er blevet opereret i 2010, og han mente der var foretaget nogle fejl der - og opfordrede mig til at anmelde dette. Det gjorde jeg, og patienterstatningen indhentede journaloplysninger ved ham. I første omgang troede de, at det var ham der havde foretaget denne operation af en eller anden grund - hvilket både jeg og han fortalte dem med det samme at det ikke var, og det blev rettet med det vuns.

Det komiske er virkelig, at han mener jeg har anmeldt ham for en operation han aldrig har foretaget på mig, når han selv har foretaget en vurdering af den - og opfordret mig til at gå videre med den. Han har slet slet ikke styr på fakta, men det er selvfølgelig også meget svært at holde styr på det hele, når man ikke blot holder sig til de konkrete data, men hele tiden skal forsøge at gribe fat i små halmstrå der ikke eksisterer, da jeg netop holder mig til fakta her i sagen.

Yderligere, så forsøger han at få patienterstatningen til at tro, at jeg kun har optaget de konsultationer der var fordelagtige for mig, og at jeg har udeladt de absolut mest væsentlige dage hvor jeg har fået al den vigtige information osv. Dette kunne jeg dog også mane i jorden, for nok har jeg ikke fået optaget alt - og det skal han egentlig kun være glad for - men jeg har trods alt fået optaget noget nær omkring 80 % af alle samtaler, samt jeg har dokumentation på anden vis ligeledes.

En anden ting er, at hun nu beskriver at de SLET ikke vidste noget om at jeg blev behandlet på Glostrup Hovedpine center, og ej heller at jeg har en nerveskade i min kæbe, for SÅ havde de ALDRIG opereret mig. Så det er naturligvis helt min egen skyld, at når jeg ikke har givet dem disse informationer, så er det naturligvis derfor operationen er gået galt. Havde de vist jeg havde botox, så havde de bestemt også bedt mig om at al botox skulle være ude af pande/øjenbrynsregion før de kunne tage stilling til en eventuel operation. Han skriver endvidere, at de først har fået info om alt dette efter denne anmeldelse er foretaget.

Dette er naturligvis det rene volapyk, og det kan jeg dokumentere 100 % - hvilket jeg har brugt hele dagen på i dag, og langt fra er færdig. Alle hans bemærkninger skydes i sænk! :naughty: :whip:

Han beskriver endvidere, at han i over 20 år :gammel: har drevet praksis - og han har ALDRIG oplevet en patient som jeg! (slemme mig!! :devil: )

- Jeg er så slem, at jeg ifølge ham åbenbart har anmeldt ham for en operation han ikke har udført... (Huhhh??!)

- Jeg har optaget i HEMMELIGHED "næsten" alle besøg i klinikken, dog med væsentlige udeladelser (nahhh, min iphone drillede nogen gange, og andre gange glemte jeg det faktisk)

- at jeg har ringet til ham samt klinikken et UTAL af gange, et helt usædvanligt stort antal gange faktisk, og at han desværre ( :jule: ) kun har noteret en brøkdel af alt dette... (det er dejligt jeg så har et telefonselskab, som lige kunne sende mig en opgørelse, således at jeg nu kan dokumentere 100 % hvor slem jeg har været med alle de har opkald og SMS :rock: )

- at jeg har undladt at oplyse om særdeles relevant nervelidelse ved forundersøgelsen (ikke sandt, det er bevist via lydoptagelser)

Nu bruger jeg endnu engang MANGE timer på denne sag... og ikke mindst penge, bare i dag har jeg udskrevet langt over 100 sider på min printer f.eks.... MEN... den mand slipper ikke! Jeg kan læse i papirerne han har advokat på.... det får han brug for! Når man ikke kan holde sig til sandheden, så må man stå skoleret! :gammel:

Jeg klør fortsat på! For mig - og for alle andres skyld!

Vi skal kunne være sikre på, at vi hos lægerne ikke bliver ført bag lyset - vi skal føle os trygge ved, at den journalføring der sker i sundhedssystemet, det også foregår etisk korrekt, - jeg kører denne sag 100 % til dørs, og jo flere usandheder og kreative historier han fortæller/skriver til de andre instanser, jo mere standhaftig bliver jeg også i at RET SKAL VÆRE RET! :gogo:

Jeg er blevet informeret om, at der kan være nogle undtagelser i offentlige regi i forhold til at få ydelser - så der er faktisk en minimal mulighed for at han har taget betaling for noget han godt måtte - de holder dog møde omkring det meget snart, - også må vi se hvad de kommer frem til :gogo:
Senest rettet af Purple 4. nov 2016, 14:44, rettet i alt 1 gang.
11
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6049

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2016, 14:42

Hold nu kæft hvor er han bare fræk. :(

Jeg synes der er så sejt at du kan finde overskuddet til at kæmpe imod det du et blevet udsat for. Hvor er det bare ærgeligt at der findes mennesker i sådanne fag der ikke er klar til at tage ansvar for deres lort.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 4. nov 2016, 14:48

LadyFox skrev:Hold nu kæft hvor er han bare fræk. :(

Jeg synes der er så sejt at du kan finde overskuddet til at kæmpe imod det du et blevet udsat for. Hvor er det bare ærgeligt at der findes mennesker i sådanne fag der ikke er klar til at tage ansvar for deres lort.

Tusind tak :blomst:

Det hjælper faktisk lidt at have tråden herinde, hvor jeg får et skulderklap eller et hep - for det er virkelig tungt... og jeg forstår godt at mange nærmest giver op på forhånd... virkelig... det er tungt... tidskrævende, og mentalt enormt drænende!

En ting er det økonomiske her - for erstatning vil jeg have, for det har jeg krav på efter det forløb her - men en anden ting er, at jeg bare slet ikke syntes man skal slippe for sådan en opførsel her, det er under al kritik - og sidst, men ikke mindst, så er det naturligvis også ulovligt.

Jeg kæmper de kommende dage for at lave et modsvar som er så fyldestgørende som overhovedet muligt, og når det er klar - så sendes det til patienterstatningen. Udover det, så har han faktisk ændret i journalen han har tilsendt patienterstatningen - den er ikke tilsvarende den jeg har modtaget ved aktindsigt, så endnu engang foretager han lidt journalfusk, og derfor bliver jeg naturligvis også nødt til at give samtlige informationer videre til både embedslægerne samt Rigspolitiet endnu gang. Han gør sagen her virkelig krøllet! :badr:
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6049

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2016, 15:24

Purple skrev:
LadyFox skrev:Hold nu kæft hvor er han bare fræk. :(

Tusind tak :blomst:

Det hjælper faktisk lidt at have tråden herinde, hvor jeg får et skulderklap eller et hep - for det er virkelig tungt... og jeg forstår godt at mange nærmest giver op på forhånd... virkelig... det er tungt... tidskrævende, og mentalt enormt drænende!

En ting er det økonomiske her - for erstatning vil jeg have, for det har jeg krav på efter det forløb her - men en anden ting er, at jeg bare slet ikke syntes man skal slippe for sådan en opførsel her, det er under al kritik - og sidst, men ikke mindst, så er det naturligvis også ulovligt.

Jeg kæmper de kommende dage for at lave et modsvar som er så fyldestgørende som overhovedet muligt, og når det er klar - så sendes det til patienterstatningen. Udover det, så har han faktisk ændret i journalen han har tilsendt patienterstatningen - den er ikke tilsvarende den jeg har modtaget ved aktindsigt, så endnu engang foretager han lidt journalfusk, og derfor bliver jeg naturligvis også nødt til at give samtlige informationer videre til både embedslægerne samt Rigspolitiet endnu gang. Han gør sagen her virkelig krøllet! :badr:

Øv, hvor jeg altså føler med dig. Det er virkelig det sidste man har brug for efter et så dårligt forløb. Jeg forstår virkelig godt behovet for at ret skal være ret, og erstatning, og også behovet for at blive mødt med anerkendelse af at det der er sket bare ikke er i orden, og hvor ville jeg ønske for dig at det var lettere. For det burde kun være rimeligt at du og andre i din situation kunne bruge energien på at slikke sår, komme oven på igen, og vænne sig til den nye situation, fremfor bare at blive modarbejdet og løbe panden mod en mur pga. af sådan en kujon-agtig spasser. Det er virkelig et røvhuls-hul du har været i hænderne på.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 4. nov 2016, 17:58

Ej hvor er det grumt altså.

Angående det med botox, så er det jo tydeligt i alt hvad du har skrevet på den gamle debat, at han vidste det. Der nævnte du det inden at du skulle opereres hvad du havde fortalt ham omkring botox, og hvordan han havde nævnt at det ikke var et problem. Så det er da noget værre lort han lukker ud.

Det er fandmer sejt du kæmper på.

Min mindre sag imod ham er også igang, og det er ikke længe siden at de skrev til mig at de var igang med at behandle den . Håber det hele giver pote . Du fortjener det i den grad!
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 4. nov 2016, 18:10

Filipai skrev:Ej hvor er det grumt altså.

Angående det med botox, så er det jo tydeligt i alt hvad du har skrevet på den gamle debat, at han vidste det. Der nævnte du det inden at du skulle opereres hvad du havde fortalt ham omkring botox, og hvordan han havde nævnt at det ikke var et problem. Så det er da noget værre lort han lukker ud.

Det er fandmer sejt du kæmper på.

Min mindre sag imod ham er også igang, og det er ikke længe siden at de skrev til mig at de var igang med at behandle den . Håber det hele giver pote . Du fortjener det i den grad!

Ja det er virkelig virkelig grumt - og seriøst, er virkelig glad for du valgte at gå ind i det med din oplevelse også, som ikke omhandler selve operationen, men netop de offentlige midler. Føler ikke at jeg står helt alene i det her, på en eller anden måde, så :kram:

Han er "en slange" - og det skal jeg nok få afsløret. Han har iøvrigt solgt hans praksis nu - hvorfor kan man kun gisne om, jeg har dog mine tanker - og tanker er toldfrie! :-D
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 4. nov 2016, 18:17

Du er virkelig mega sej! Langt de fleste ville have givet op nu.
Og vi har altså brug for mennesker som dig, der følger det til dørs, så andre (forhåbentlig) ikke skal stå i samme situation som dig, med den klaphat.
HEP!
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 5. nov 2016, 16:14

kidkomb skrev:Du er virkelig mega sej! Langt de fleste ville have givet op nu.
Og vi har altså brug for mennesker som dig, der følger det til dørs, så andre (forhåbentlig) ikke skal stå i samme situation som dig, med den klaphat.
HEP!

Tusind tak!! :banan: :kram:

Virkelig - det varmer så meget med jeres støtte! Lige nu er det godt nok lidt hårdt!

Har brugt utroligt mange timer igen i dag - og er ikke færdig endnu, men forventer at være klar til at sende det i morgen engang. Det skal dog gennemlæses en gang eller 2 inden, så jeg er sikker på, at alt jeg har skrevet kan læses nemt og sammenhængende. Med så mange informationer, så kan det godt være svært at bevare den røde tråd hele vejen igennem.

Det er så utrolig nemt at komme med nogle påstande, uden at bevise noget - men det er SÅ meget mere omstændigt at modbevise de påstande! Jeg har alt til at gøre det, - og jeg gør dét, men det tager lang tid - og kræver godt nok en del mentalt, det må jeg indrømme! :afro:

Indtil videre er mit modsvar 18 A4 sider langt, computerskrevet - også har jeg en masse bilag, kronologisk sat op og alt det der, som jeg henviser til i teksten med bilagsnr og sidetal osv. Sørger for at sætte det op så det er til at gå til for juristen - for det er altså en stor omgang - og noget af en muffe at bide hen over! :wacko:

Det føles virkelig rart, at jeg har så meget styr på sagen og fakta, at jeg kan sparke hans påstande langt langt af helvedes til (!) - og dokumentere det vældig godt! :klap:

Det er så tydeligt i hans bemærkninger, at han forsøger at få mig til at fremstå som "den besværlige patient der selv er skyld i det" - men...

Sorry, you picked the wrong woman! :gammel:
7

Tilbage til "Skønhed"