Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf Purple » 10. feb 2016, 14:40

Panton skrev:Filipai, må vi ikke se dit?

Hvis Filipai vælger at vise hendes resultat her, hvilket jeg dog måske helst ikke ønsker blandes for meget ind i min tråd om fejloperationen her - så ønsker jeg fortsat på ingen måde kirurgens navn nævnt i forbindelse med min tråd herinde, blot til info. Jeg holder min sti 100 % ren - kører sagen gennem de rigtige instanser - og fortæller hans navn, når jeg kan gøre det uden risiko for injurier.

Nævnes hans navn i tråden her af en af de få der kender til dette gennem privat samtale - så sletter jeg min tråd af hensyn til ovenstående :)
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 10. feb 2016, 14:49

Ej sorry purple, selvfølgelig og my bad . Jeg forstår dig :kys:
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 10. feb 2016, 14:49

Jov, er det okay jeg flasher her Purple, eller skal jeg lige finde en anden tråd ?
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 10. feb 2016, 14:49

Panton skrev:Ej sorry purple, selvfølgelig og my bad . Jeg forstår dig :kys:

Tak - det er slet ikke for at være hys, virkelig - slet ikke... er bare meget påpasselig omkring det :blush2: :kys:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 10. feb 2016, 14:50

Filipai skrev:

Jov, er det okay jeg flasher her Purple, eller skal jeg lige finde en anden tråd ?

Vil sætte stor pris på at du opretter en anden tråd - mest for lige at holde det lidt adskilt :blush2:

- men jeg vil rigtig gerne se dit resultat også! :banan:
Senest rettet af Purple 10. feb 2016, 14:50, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 10. feb 2016, 14:50

Filipai skrev:

Hov havde ikke set din besked. Smider det over i en anden tråd, jeg holder dog forsat hans navn anonymt, som vi også har snakket om før :)
2
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 10. feb 2016, 14:52

Filipai skrev:
Filipai skrev:

Hov havde ikke set din besked. Smider det over i en anden tråd, jeg holder dog forsat hans navn anonymt, som vi også har snakket om før :)

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 18. feb 2016, 20:31

Jeg snakkede i tirsdags med juristen der sidder med sagen (embedslægen) - og hun informerede mig om, at de nu ville indkalde ham til en samtale. Jeg har aftalt med hende, at jeg ringer igen om en uge, altså på tirsdag - også kan jeg få mere update på sagen. De skal naturligvis have hans version af sagen - men hun måtte give mig ret i, at der var en markant forskel i journalerne fra henholdsvis 2014 og 2016. Nu må vi se - men der sker noget nu i hvert fald ​ :gogo:
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 15. mar 2016, 10:08

Der er ikke så meget nyt at berette. Jeg har snakket med dem inde ved styrelsen for patientsikkerhed, og de har forleden dag haft ham oppe at vende på et større møde - men hvad der videre sker herfra, det må jeg ikke få noget at vide om grundet tavshedspligt osv. Jeg kan dog søgt aktindsigt i sagen senere, og få de informationer de vurderer jeg må få, - så det har jeg tænkt mig at gøre.

Jeg fortalte hende hvad min personlige interesse i det er - både at han skal stoppes i at udføre sådanne ulovlige handlinger, men at jeg også har brug for at der handles i forhold til det, så min kommende erstatningssag bliver fuldstændig ærlig - og ikke er "plettet til" med ulovlige ændringer i min journal. Det kunne hun sagtens forstå - og hun anbefalede mig at søge aktindsigt lidt senere i forløbet, når der er handlet endnu mere på det.

Så det er status p.t.

Vedr. operation af mine øjne + omgivelser, så snakkede jeg med sygehuset forleden dag også, for at spørge indtil hvornår det forventes at blive gjort. Man får først en tid 3 uger før (ikke nemt at planlægge efter) - og hun forventede at det umiddelbart ville blive i maj/juni engang - men nu må vi se :)

Jeg fortsætter med at dryppe mine øjne en masse - og tager alle de hensyn jeg kan, - også må jeg ellers afvente mit videre forløb.

Vedr. erstatningssagen, så er jeg ved at forberede den - det er en større omgang, da jeg har en masse lydfiler jeg skal høre igennem og skrive ned hvad der bliver sagt i (det tager lang tid) - også skal jeg have sendt den ind når den er læst igennem af en jurist - så jeg både stiller de rette krav, - og ikke mindst alle de erstatningskrav jeg har rettigheder til at stille op. Jeg skal leve med det her resten af livet - jeg vil altid have ar... altid have gener.. altid skulle bruge makeup.. - og det er ikke pga. en menneskelig fejl, det er opstået pga. groft lægesjusk i min optik.. :puke:
0
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 15. mar 2016, 11:32

Men den pågældende læge, var ham der ville hjælpe dig efter en tidligere fejloperation, ikke? Så han vidste, at du var nervøs og bange for resultatet? Det undrer mig vildt, hvis det er korrekt husket, at han så ikke har gjort sig ENDNU mere umage for at vise dig, at du kunne stole på ham og derfor sørgede for at gøre det ordentligt og godt.
Er det sjusk eller er han ikke dygtig nok?
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 15. mar 2016, 12:22

MissDitte skrev:Men den pågældende læge, var ham der ville hjælpe dig efter en tidligere fejloperation, ikke? Så han vidste, at du var nervøs og bange for resultatet? Det undrer mig vildt, hvis det er korrekt husket, at han så ikke har gjort sig ENDNU mere umage for at vise dig, at du kunne stole på ham og derfor sørgede for at gøre det ordentligt og godt.
Er det sjusk eller er han ikke dygtig nok?

Det er en længere forklaring, - men.. det han udtalte sig om som værende en fejloperation, var måske slet ikke en fejloperation alligevel - i hvert fald ikke i det omfang han vurdere. Den fejloperation han omtalte dengang var at mine bryn var "trukket ned" - men spørgsmålet er, om det egentlig var den botox jeg havde i panden, som gjorde at det fremstod så slemt som det gjorde. Det spurgte jeg ham direkte om, og det sagde han at det ikke var. Men i og med at det ikke blev godkendt som en fejloperation hos styrelsen for patientsikkerhed, så er der måske noget om, at der var flere aspekter i det.

Det der så er rigtig grumt her er... at han for det første har gjort mine bryn pil-skæve (meget!) - og han har skåret noget øjenlåg af, som der ikke skulle have været skåret af... det betyder nu, at jeg måde kosmetisk og fysisk har mange gener. Mine øjenlåg kan ikke nå sammen (giver mange gener med tørre øjne, stramme omgivelser osv) - og mine bryn er pil-skæve.

Han har sjustet SÅ meget med den operation - skåret hud af han aldrig skulle have fjernet osv. Der var ingen lukkedefekt før - heller ikke lige efter min første operation i 2010, - ikke engang antydningen af det! Så den lukkedefekt jeg har nu (og som er ret stor) - den er fremkommet efter at han har skåret for meget hud af. En anden ting er, at han har lavet journalfusk + skrevet usandheder i min henvisning til hospitalet, som står for at skal rette så godt op på hans fejl, som de nu engang kan.. Jeg skal have lavet en transplantation senere på året f.eks. Yderligere så har han ændret i min journal til hans fordel - store ændringer vel at mærke, fordi han ved han har lavet noget rigtig lort - mildt sagt... Det journalfusk kan jeg bevise 1oo %, - og det er anmeldt til embedslægen/politiet.. :gogo:

Så... det er ikke bare sjusk, eller ikke dygtig nok.. det er grov forsømmelse/udførte handlinger på mange punkter + ulovlige handlinger. Så.. det er ikke så lidt jeg har at smide i sagen, desværre :boo:

Lige et billede fra i dag, vist både med og uden "gitter", så man kan se hvor skæve de er:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Purple 15. mar 2016, 12:52, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 15. mar 2016, 12:45

Og... sådan her ser mine øjne så ud når jeg... forsøger... at lukke dem... :8:

Jeg har virkelig mange gener... Fysisk, men også psykisk... det har en helt enormt indvirkning det her, negativt naturligvis.. :(

Der udover er mine øjenlåg helt rødsprængte, noget de aldrig har været før - og jeg skal konstant have makeup på nu... ellers er jeg helt rød! Tidligere kunne jeg gå uden makeup ... gik endda i byen uden makeup på uden problemer! - Overlægen på hospitalet udtalte, at det er fordi mine øjenlåg bliver strukket så meget - og de nu er så tynde... igen "hans værk" :gisp:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Indlægaf Akehurst2 » 15. mar 2016, 12:57

Altså, hvor jeg synes det er en hård omgang for dig!

Krydser fingre for meget snarlig re-operation og bedring :ae:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 15. mar 2016, 13:00

Akehurst2 skrev:Altså, hvor jeg synes det er en hård omgang for dig!

Krydser fingre for meget snarlig re-operation og bedring :ae:

Ja det er ikke sjovt, det må jeg indrømme :gisp: Mine øjne er virkelig irriterede hele tiden.. ved blæst, når jeg er i bad, når det er koldt, når jeg skal sove osv... klør, svier osv - selvom jeg naturligvis drypper dem osv som jeg skal.. men lukkedefekten gør altså en del ved mine øjne - også synsmæssigt, får sløret syn osv :mellow:

Det er forventet jeg får en tid til re-konstruktion i maj/juni - men det er blot et skud, - der kan komme akutte kræftpatienter og lignende foran, så jeg må blot vente - og håbe jeg snart kan komme videre med mit liv på det punkt her. Erstatningssagen bliver sat til at køre inden for et par uger har jeg besluttet mig for - det er bare med at få det sat i gang! :whip:
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 9. maj 2016, 12:24

Nåå... nu sker der lidt igen....! :gruble:

Har i dag sendt min anmeldelse af den opererende læge afsted til patienterstatningen... 82 sider + bilag blev det til med lydfiler citeret osv! :panik:

Ud over det har jeg her i weekenden fået min operationstid, så inden for en månedstid, så skulle jeg gerne have været under kniven en gang til... og forhåbentligt med et langt bedre resultat! Er pisse nervøs!! :ad!:

Billeder fra 28 april:
2

Tilbage til "Skønhed"