Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1641

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf dykkersild » 9. maj 2016, 13:49

Åh jeg håber altså sådan at det bliver en succes - det er jo helt sindsygt, ikke at kunne lukke og dermed fugte sine øjne ordentligt.

Jeg kan altså godt forstå, at du er nervøs - ville det hjælpe at tale med din alm. praktiserende læge lidt før operationen?
1
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 9. maj 2016, 13:55

dykkersild skrev:Åh jeg håber altså sådan at det bliver en succes - det er jo helt sindsygt, ikke at kunne lukke og dermed fugte sine øjne ordentligt.

Jeg kan altså godt forstå, at du er nervøs - ville det hjælpe at tale med din alm. praktiserende læge lidt før operationen?

Ja håber virkelig det bare bliver i orden efter næste operation - altså, der vil være ting de ikke kan rette op på, - men alt det de kan, at det så bliver rettet op :blush2:

Min praktiserende læge er ikke inde over faktisk - men jeg har lige fået en tid på Øjenklinikken nogle dage før operationen, så jeg kan få svar på nogle spørgsmål jeg har sendt dem på mail, så det er jeg rigtig glad for. Er slet ikke i tvivl om at jeg er i de bedste hænder derude - men med det forløb her, så kan jeg godt mærke at jeg virkelig har brug for 100 % at vide hvad der skal ske :blush2:
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1641

Indlægaf dykkersild » 9. maj 2016, 14:01

Purple skrev:
dykkersild skrev:Åh jeg håber altså sådan at det bliver en succes - det er jo helt sindsygt, ikke at kunne lukke og dermed fugte sine øjne ordentligt.

Ja håber virkelig det bare bliver i orden efter næste operation - altså, der vil være ting de ikke kan rette op på, - men alt det de kan, at det så bliver rettet op :blush2:

Min praktiserende læge er ikke inde over faktisk - men jeg har lige fået en tid på Øjenklinikken nogle dage før operationen, så jeg kan få svar på nogle spørgsmål jeg har sendt dem på mail, så det er jeg rigtig glad for. Er slet ikke i tvivl om at jeg er i de bedste hænder derude - men med det forløb her, så kan jeg godt mærke at jeg virkelig har brug for 100 % at vide hvad der skal ske :blush2:

Jeg ville tage en ven med på selve dagen - til moralsk og psykisk støtte - har du mulighed for det?
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 9. maj 2016, 14:03

dykkersild skrev:
Purple skrev:

Jeg ville tage en ven med på selve dagen - til moralsk og psykisk støtte - har du mulighed for det?

Jaaa, det har jeg... og det er en rigtig god tanke.. men jeg tror faktisk jeg håndterer det bedst ved selv at tage afsted..Det eneste der gør mig godt nervøs lige nu, det er fordi jeg har nogle spørgsmål - og dem ved jeg nu, at dem får jeg svar på ingen.. så skal det nok gå :klap:

Var bare ret nervøs for at tage ind - og have nogle spørgsmål jeg ikke kendte svaret 100 % på inden osv - men det har jeg vished for nu, at det kommer ikke til at foregå sådan :gogo:
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 14. maj 2016, 00:47

Har lige fået brev fra Rigspolitiet, som oplyser mig om at de har fået en anmeldelse, og at jeg er oplyst som forudrettet i sagen. Det må betyde at embedslægen har sendt min anmeldelse videre, fordi de mener der er "noget" at undersøge :rock:

Har ikke kunne få noget information stort set grundet tavshedspligter osv, så det var skønt at høre fra politiet. Embedslægen ville ikke, antager jeg, have sendt sagen videre hvis ikke de vurderede at der var grund til det :afro:
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9745

Indlægaf kidkomb » 14. maj 2016, 06:08

Hvor er det rart at der sker noget.
Jeg har ikke så meget klogt at sige, men jeg håber sådan for dig at den operation bliver helt fantastisk!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1407

Indlægaf Filipai » 14. maj 2016, 07:01

Jeg krydser sådan fingre for dig Purple. Er sgu så ked at at du er endt ud med resultat der har så mange gener :(
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Sophies-mor » 14. maj 2016, 07:50

Vi krydser vist alle sammen fingre!
Håber det bliver godt :)
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 29. maj 2016, 17:49

Var forleden dag inde og snakke med overlægen igen - ville lige have nogle af de sidste spørgsmål på plads. Det viser sig også, at hun faktisk nedskruede mine forventninger noget. Jeg mente hun havde sagt at hun ville hæve mit bryn ved operationen - og det er stadig sådan jeg husker den samtale, men ved det sidste møde her, der gav hun udtryk for at det ikke var noget hun direkte gjorde, da det er kosmetisk (og det er jo det offentlige), men at det formodentligt ville hæve sig noget, fordi trækket fra øjenlåget ikke længere ville være der, fordi der tilføres hud.

Så.. sagen er, at hun sagde at jeg nok skulle indstille mig på, at jeg ikke fik det "perfekt" - men at det primært handlede om at jeg får øjenlågshud nok, da det er det absolut vigtigste, da mine øjne tager skade af det her. Mit venstre øje lå på "kanten" - der er en ret stor lukkedefekt der også, men i første omgang opereres "kun" højre øje.

Uanset hvad skal denne operation bare overstås, for hud på øjenlåg - det skal der til.. så må jeg se hvor heldig jeg er med harmoni i mine bryn,- også tage den derfra.

Skal opereres på tirsdag - er nervøs, fordi det er mit ansigt - og fordi jeg er nervøs for om jeg kan "leve med" at det måske ikke giver det harmoniske resultat jeg havde håbet på - men samtidig bliver det naturligvis også en befrielse, når jeg igen kan lukke mit højre øje som jeg burde skulle kunne.

Ambivalent følelse :gruble: :blush2:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9745

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2016, 17:51

Jeg krydser fingre og tænker på dig på tirsdag!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 29. maj 2016, 17:52

kidkomb skrev:Jeg krydser fingre og tænker på dig på tirsdag!

Tusind tak :kram:
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 29. maj 2016, 18:46

Krydser også fingre for dig tirsdag. Hold op hvor har du været meget igennem!
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 30. maj 2016, 05:34

Ja held og lykke herfra også, som Frk. Vira siger, du har været meget igennem og det er virkelig synd for dig :ae:
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2016, 05:40

Krydser fingre! :kys:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4574

Indlægaf Akehurst2 » 30. maj 2016, 07:31

Held og lykke! Jeg håber, det bliver meget bedre nu :kys:
0

Tilbage til "Skønhed"