Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 230

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:31

Purple skrev:Sådan her ser mit øje ud i dag - brynet er stadig skævt - men det vil, forhåbentligt trække sig lidt op af over noget tid, når huden fra øjenlåget ikke længere trækker så meget i det... håber! :blush2:

En anden ting ... det er dejligt i ikke syntes det "er slemt" - og det er sikkert udelukkende vel ment... men.. det er faktisk slemt for mig.. det betyder rigtig meget for mig, at mine bryn er skæve, og at min hud på øjenlåget vil have en helt anden farve end resten af øjenlåget.. det vil være tydeligt, og jeg skal bruge makeup hver eneste dag for at dække hudfarvens store forskel + mit andet øjenlåg, som er meget rødsprængt grundet den tynde hud.. Det er ikke "ingenting" - det er en stor ting for mig... Jeg ELSKEDE at gå uden makeup... og jeg er SÅ ked af, at jeg pludselig er tvunget til at "skulle dække mig til" fordi en idiot har lavet noget værre juks i mit ansigt...

Det er ikke "ingenting" - det er en stor ting for mig.. og det gør mig ked af det hver eneste dag..

Dette er ikke et surt opstød fra mig - men blot for at sige, at det altså ikke er en lille ting for mig det her.. det er noget som jeg tager stilling til hver eneste gang jeg ser mig selv i spejlet.. hver eneste morgen jeg står op og går ud og tager makeup på, som jeg ellers ikke gjorde før... Det er noget jeg tager stilling til, når jeg lukker øjnene for min kæreste uden makeup på, og ved han ser mine kosmetiske fejl, fejl der ikke var der tidligere og som er tydeligt... Det gør mig altså ked af det, og selvom det er velment... så gør det mig faktisk også en smule ked af det, når det "negligeres" en smule som værende "det er ingenting" - det kan jo dækkes med makeup..

Igen, det er velment.. men jeg har ikke lyst til at gå med makeup hver eneste dag... så for mig, der er det altså en stor ting, at jeg ikke længere bare kan stå op om morgenen - være naturlig når jeg ønsker det - og stadig se frisk og sund ud.. :blush2:

Her et par billeder fra i dag - et før jeg tog snoren ud der holdte mit øjenlåg lukket - og et efter, hvor jeg nu forsigtigt kan åbne øjet lidt :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Purple 3. jun 2016, 08:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:31

Sådan her ser mit øje ud i dag - brynet er stadig skævt - men det vil, forhåbentligt trække sig lidt op af over noget tid, når huden fra øjenlåget ikke længere trækker så meget i det... håber! :blush2:

En anden ting ... det er dejligt i ikke syntes det "er slemt" - og det er sikkert udelukkende vel ment... men.. det er faktisk slemt for mig.. det betyder rigtig meget for mig, at mine bryn er skæve, og at min hud på øjenlåget vil have en helt anden farve end resten af øjenlåget.. det vil være tydeligt, og jeg skal bruge makeup hver eneste dag for at dække hudfarvens store forskel + mit andet øjenlåg, som er meget rødsprængt grundet den tynde hud.. Det er ikke "ingenting" - det er en stor ting for mig... Jeg ELSKEDE at gå uden makeup... og jeg er SÅ ked af, at jeg pludselig er tvunget til at "skulle dække mig til" fordi en idiot har lavet noget værre juks i mit ansigt...

Det er ikke "ingenting" - det er en stor ting for mig.. og det gør mig ked af det hver eneste dag..

Dette er ikke et surt opstød fra mig - men blot for at sige, at det altså ikke er en lille ting for mig det her.. det er noget som jeg tager stilling til hver eneste gang jeg ser mig selv i spejlet.. hver eneste morgen jeg står op og går ud og tager makeup på, som jeg ellers ikke gjorde før... Det er noget jeg tager stilling til, når jeg lukker øjnene for min kæreste uden makeup på, og ved han ser mine kosmetiske fejl, fejl der ikke var der tidligere og som er tydeligt... Det gør mig altså ked af det, og selvom det er velment... så gør det mig faktisk også en smule ked af det, når det "negligeres" en smule som værende "det er ingenting" - det kan jo dækkes med makeup..

Igen, det er velment.. men jeg har ikke lyst til at gå med makeup hver eneste dag... så for mig, der er det altså en stor ting, at jeg ikke længere bare kan stå op om morgenen - være naturlig når jeg ønsker det - og stadig se frisk og sund ud.. :blush2:

Her et par billeder fra i dag - et før jeg tog snoren ud der holdte mit øjenlåg lukket - og et efter, hvor jeg nu forsigtigt kan åbne øjet lidt :)
Senest rettet af Purple 3. jun 2016, 08:58, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:34

Buller skrev:arrr ligefrem at være TVUNGET til at gå med make-up er vist at overdramatisere det hele lidt, også fra lægens side af. Du vælger jo selv om du vil gå så meget op i farven på et lille stykke hud over dine øjne så du vil bruge make-up. Ingen andre kommer alligevel nogensinde til at gå så meget op i den farve som du gør. Så du bestemmer jo selv niveauet for det drama.

Men lur mig om du ikke slipper for at der dukker tæskehold op og TVINGER dig til at bruge make-up.

Jeg håber da du får et lidt mere afslappet forhold til dine øjenlåg og kan begynde at glæde dig over at de i det hele taget fungerer igen.

Det er fint du ser det sådan - er glad for at høre, at det ikke ville betyde så meget for dig :gogo:

Men.. nu er det jo ikke dig der er gået fra at have velfungerende øjenlåg - til pludselig at skulle forholde dig til skæve bryn og øjenlåg der på ingen måde er naturligt farvede længere... Det er altså trods alt mit ansigt...

Jeg har ar flere steder på kroppen - tydelige vel at mærke - og tro mig... de betyder intet! Jeg gør intet for at dække dem - jeg er så ligeglad.. men mit ansigt... det er altså bare noget andet...

Der er forskel på mennesker - du ville have det fint med det - dejligt for dig, men det har jeg ikke... og i og med at det er mig der står i den situation her, så er det vel også fair nok at jeg giver udtryk for, at det rent faktisk betyder virkelig meget for mig.

Så.. drama... det vil jeg nu ikke kalde det - har du selv lyst til at prøve at stå i sådan en situation her..?
8
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:37

Akehurst2 skrev:Altså, jeg synes det ser ud til at have været en ordentlig omgang - men hvor er det dejligt, at du nu endelig er kommet videre og kan se frem til bedring.

Hvornår skal du have taget sting og kan begynde at åben og lukke øjet igen?

Ja glæder mig også til det er helet :banan:

Jeg skal have sting ud 7 dage efter - har dog lige måttet tage det sting ud i dag, som holdt mit øje lukket, så kan se lidt med det opererede øje nu, det er dog meget hævet osv, naturligt nok :gogo:
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:44

dykkersild skrev:
Purple skrev:
Purple skrev:
Purple skrev:
dykkersild skrev:Hold da op - jeg bliver ret så imponeret. Og det med farven er jo ligegyldigt - det fixer du på 2 sek. med øjenskygge. Ih hvor

Jeg har selv været igennem et par år med meget tørhed i det ene øje - det er næsten ikke til at holde ud, når man faktisk har en konstant smerte i øje men man kan vænne sig til meget. De bedste dråber for mig har været Viscotears. Det er gået i sig selv igen - og jeg krydser for at det ikke blusser op. Jeg er nemlig i slutningen af 40érne og som din læge siger, så sker der ændringer. Ud fra hvad du skriver, tror jeg bestemt også at du skal overveje det andet øje også.

Puha hvor har du været meget igennem - håber snart at du kan komme videre.

Det med farven er, for mig, ikke ligegyldigt, da jeg faktisk ELSKER at gå uden makeup.. så.. det irriterer mig voldsomt, at jeg nu faktisk er tvunget til hver morgen at tage noget på, da det - med overlægens ord - vil være MEGET TYDELIGT (hun lagde tryk på det, for at understrege over for mig, at forskellen altså ikke vil være lille) :nerve:

Men nej, tørhed er virkelig ikke til at holde ud - Jeg brugte viscotears, men blev anbefalet nogle andre af overlægen i stedet, som skulle være endnu bedre: Thealoz Duo :)

Jeg tror også det må ende med det andet øje også .. vil gerne have det lavet, så jeg ikke får problemer med synet - eller bliver ved med tørre øjne, som vel at mærke kun bliver værre med tiden :mellow:

Thealoz Duo - det skal jeg prøve, for det er lidt dumt i øjeblikket - det kommer og går men drypning bliver bare en rutine-ting.

Forstå mig ret, når jeg skriver ligegyldig - jeg tænker i forhold til at få et funktionel øje. Jeg underkender bestemt ikke, det med udseende men ser det lidt som sekundært når man nu skal vælge mellem to onder. Jeg tænker, at det så må blive en del af din daglige rutine at få smurt på. Måske det var en god idé at spørge en kosmetolog som ville kunne hjælpe med nogle produkter som du kan bruge hele tiden?

Håber det går fremad og at du sover lidt bedre nu.

Ja det med drypning bliver lidt en rutineting :gogo: - men syntes i hvert fald de er gode de dråber der :)

Kan godt forstå din sammenligning med i forhold til et funktionelt øje... men.. forskellen for mig er jo, at jeg gik fra at have velfungerende øjne, til nogle der ikke fungerede + et kosmetisk rigtig skidt resultat.. det er noget af en mundfuld..

Jeg er evigt taknemmelig for at man nu forsøger at rette op på mine øjenlåg, så jeg igen kan lukke øjet bedre - men det ændrer ikke på, at jeg fortsat er meget ked af, at det kosmetiske resultat på ingen måde er ret godt fortsat.. og det er heller ikke muligt at rette op på det igen på alle fronter, langt fra :blush2:

En beskriver det herinde som "drama" - ikke dig vel at mærke - men for mig er "ansigtet" bare noget særligt.. det er det første andre ser når de møder dig.. øjenkontakt osv... Jeg er nok bare ikke der endnu, hvor jeg kan sige "fair nok" - shit happens... også være glad for at der trods alt rettes op på noget af funktionaliteten.. selvom jeg, når jeg tænker mere realistisk omkring det, måske burde være overlykkelig blot for denne del.. men.. jeg er bare et menneske, og jeg har stadig ikke accepteret hele denne proces må jeg erkende :blush2:

Det skal klart bare blive en af mine daglige rutiner - enig - og på et tidspunkt, så tænker jeg måske ikke så meget over det mere :gogo: :)
1
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 3. jun 2016, 08:48

Det er ikke mærkeligt, at det ikke er en lille ting for dig!

Det er i forvejen en overvindelse for de fleste at skulle lægge sig under kniven, og så for at blive opereret et følsomt sted som i ansigtet, og når man så lægger fejloperation og efterfølgende slagsmål med lægen, lukkedefekten og alle tankerne om, hvordan det ender og om det nogensinde bliver rigtig godt, oveni, så kan jeg sagtens forstå, du ikke synes det er bare lige.

Har lægen sagt noget om, hvorvidt farveforskellen vil være lige stor også på sigt, eller kan du håber på, det udjævner sig en smule efterhånden?

Elle tror jeg nu også, du når det hele er kommet på afstand, alt er helet og du har vænnet dig til det, vil fokusere mindre på det. Jeg er selv sådan en, der ikke går med make up til hverdag, og jeg ville hade, hvis jeg blev nødt til det - til gengæld tror jeg også, at jeg netop fordi jeg ikke gider make up til hverdag efterhånden ville lære at lægge det med farveforskellen fra mig - min dovenskab og glæde ved ikke at gå med make up ville simpelthen vinde. På sigt - det ville tage noget tid.

Og så ved jeg godt, du skriver at dine bryn er meget skæve, men jeg kan altså ikke se det :genert: Jeg synes, de er virkelig pæne og fint buede.
4
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 08:57

Akehurst2 skrev:Det er ikke mærkeligt, at det ikke er en lille ting for dig!

Det er i forvejen en overvindelse for de fleste at skulle lægge sig under kniven, og så for at blive opereret et følsomt sted som i ansigtet, og når man så lægger fejloperation og efterfølgende slagsmål med lægen, lukkedefekten og alle tankerne om, hvordan det ender og om det nogensinde bliver rigtig godt, oveni, så kan jeg sagtens forstå, du ikke synes det er bare lige.

Har lægen sagt noget om, hvorvidt farveforskellen vil være lige stor også på sigt, eller kan du håber på, det udjævner sig en smule efterhånden?

Elle tror jeg nu også, du når det hele er kommet på afstand, alt er helet og du har vænnet dig til det, vil fokusere mindre på det. Jeg er selv sådan en, der ikke går med make up til hverdag, og jeg ville hade, hvis jeg blev nødt til det - til gengæld tror jeg også, at jeg netop fordi jeg ikke gider make up til hverdag efterhånden ville lære at lægge det med farveforskellen fra mig - min dovenskab og glæde ved ikke at gå med make up ville simpelthen vinde. På sigt - det ville tage noget tid.

Og så ved jeg godt, du skriver at dine bryn er meget skæve, men jeg kan altså ikke se det :genert: Jeg synes, de er virkelig pæne og fint buede.

Præcis - man ved ikke hvordan det ender ud endnu - det gør jeg stadig ikke, og netop fordi det er ansigtet.. så er det bare "noget andet" for mig.. Har ar på både skuldre, håndled (4 store operationer med ret store ar) - mit nye ar på underarmen osv.... det RAGER mig! :lol:

Men mit ansigt.... ohh!!! :nerve:

Mine bryn er meget skæve i højden - ikke i formen ;)

Nu er billederne her ikke rettet op horisontalt, så øjnene er helt horisontale - men der er faktisk - noget mere end 1 cm i forskel i højden på dem :blush2:

Farven vil ikke udjævne sig - det vil være meget tydeligt.. det er noget hun har nævnt for mig flere gange, og hun har sagt, at er det meget slemt - så vil hun eventuelt henvise mig til en tatovør, så huden kan tatoveres lidt mere i samme farve som resten.. så hun har vurderet, at forskellen vil være til at tage og føle på, og hun har gjort meget ud af at informere mig omkring det, så jeg blev godt oplyst og var forberedt på det :gogo:

Det sidste halvandet år har jeg taget makeup på øjenlågene dagligt som det første... har ikke kunnet lade være.. De er rødsprængte - og nu er der så også kommet en markant hudfarveændring, og.... jeg tror ikke jeg, desværre, kan lade være...

Jeg kommer til nærmest at se lidt syg ud med specielt det rødsprængte... og det er jeg ikke så glad for.. Det er noget folk bider mærke i, desværre (altså at mine låg er røde) :mellow:

Men.. jeg må tage det som det kommer.. der var ingen vej udenom det her - så... når det hele er overstået, og de siger der "ikke er mere at gøre" - så må jeg tage den derfra i forhold til det kosmetiske, hvordan jeg håndterer det :gogo: :)

- og.. tak for dine søde ord og forståelse for at jeg lige har brug for at markere at det altså betyder noget for mig det her, og ikke er "ingenting" - jeg ved godt jeg er følsom omkring det :blush2:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 09:01

Jeg forstår dig godt! Selvom det for andre er en lille ting, er det en KÆMPE ting for dig, fordi det er dit ansigt og det du har været vant til at kigge på hver dag. Så er det sgu en stor forandring, og én der kan være svær at vænne sig til. Altså, jeg går i panik bare jeg er kommet til at plukke lidt for meget af mit ene øjenbryn, selvom ingen andre vil opdage det. Så jeg forstår dig udmærket godt!
Det var ligesom da jeg for nogen år siden fik lavet et plastfacade på min ene hjørnetand, som var utrolig lille. Folk syntes det var latterligt at jeg gad betale 5000kr for at få det lavet, for de tænkte jo ikke over det. Men jeg tænkte over det hver dag, og hver gang jeg smilte. Det påvirkede mig meget, også selvom det for andre var "ingenting".

Det er selvfølgelig ikke det samme overhovedet, men igen, jeg forstår. Og jeg synes ikke at du overdriver det mindste. Jeg krydser fingre for at det heler som det skal, og at det trods alt bliver noget du kan vænne dig til. :kys:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 09:06

Animi skrev:Jeg forstår dig godt! Selvom det for andre er en lille ting, er det en KÆMPE ting for dig, fordi det er dit ansigt og det du har været vant til at kigge på hver dag. Så er det sgu en stor forandring, og én der kan være svær at vænne sig til. Altså, jeg går i panik bare jeg er kommet til at plukke lidt for meget af mit ene øjenbryn, selvom ingen andre vil opdage det. Så jeg forstår dig udmærket godt!
Det var ligesom da jeg for nogen år siden fik lavet et plastfacade på min ene hjørnetand, som var utrolig lille. Folk syntes det var latterligt at jeg gad betale 5000kr for at få det lavet, for de tænkte jo ikke over det. Men jeg tænkte over det hver dag, og hver gang jeg smilte. Det påvirkede mig meget, også selvom det for andre var "ingenting".

Det er selvfølgelig ikke det samme overhovedet, men igen, jeg forstår. Og jeg synes ikke at du overdriver det mindste. Jeg krydser fingre for at det heler som det skal, og at det trods alt bliver noget du kan vænne dig til. :kys:

Tusind tak!! :lun:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 09:10

Lige et billede af underarmen hvor fra de har taget "lunsen" fra :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1620

Indlægaf dykkersild » 3. jun 2016, 10:02

Purple skrev:
dykkersild skrev:
Purple skrev:
Purple skrev:
Purple skrev:
dykkersild skrev:Hold da op - jeg bliver ret så imponeret. Og det med farven er jo ligegyldigt - det fixer du på 2 sek. med øjenskygge. Ih hvor

Jeg har selv været igennem et par år med meget tørhed i det ene øje - det er næsten ikke til at holde ud, når man faktisk har en konstant smerte i øje men man kan vænne sig til meget. De bedste dråber for mig har været Viscotears. Det er gået i sig selv igen - og jeg krydser for at det ikke blusser op. Jeg er nemlig i slutningen af 40érne og som din læge siger, så sker der ændringer. Ud fra hvad du skriver, tror jeg bestemt også at du skal overveje det andet øje også.

Puha hvor har du været meget igennem - håber snart at du kan komme videre.

Det med farven er, for mig, ikke ligegyldigt, da jeg faktisk ELSKER at gå uden makeup.. så.. det irriterer mig voldsomt, at jeg nu faktisk er tvunget til hver morgen at tage noget på, da det - med overlægens ord - vil være MEGET TYDELIGT (hun lagde tryk på det, for at understrege over for mig, at forskellen altså ikke vil være lille) :nerve:

Men nej, tørhed er virkelig ikke til at holde ud - Jeg brugte viscotears, men blev anbefalet nogle andre af overlægen i stedet, som skulle være endnu bedre: Thealoz Duo :)

Jeg tror også det må ende med det andet øje også .. vil gerne have det lavet, så jeg ikke får problemer med synet - eller bliver ved med tørre øjne, som vel at mærke kun bliver værre med tiden :mellow:

Thealoz Duo - det skal jeg prøve, for det er lidt dumt i øjeblikket - det kommer og går men drypning bliver bare en rutine-ting.

Forstå mig ret, når jeg skriver ligegyldig - jeg tænker i forhold til at få et funktionel øje. Jeg underkender bestemt ikke, det med udseende men ser det lidt som sekundært når man nu skal vælge mellem to onder. Jeg tænker, at det så må blive en del af din daglige rutine at få smurt på. Måske det var en god idé at spørge en kosmetolog som ville kunne hjælpe med nogle produkter som du kan bruge hele tiden?

Håber det går fremad og at du sover lidt bedre nu.

Ja det med drypning bliver lidt en rutineting :gogo: - men syntes i hvert fald de er gode de dråber der :)

Kan godt forstå din sammenligning med i forhold til et funktionelt øje... men.. forskellen for mig er jo, at jeg gik fra at have velfungerende øjne, til nogle der ikke fungerede + et kosmetisk rigtig skidt resultat.. det er noget af en mundfuld..

Jeg er evigt taknemmelig for at man nu forsøger at rette op på mine øjenlåg, så jeg igen kan lukke øjet bedre - men det ændrer ikke på, at jeg fortsat er meget ked af, at det kosmetiske resultat på ingen måde er ret godt fortsat.. og det er heller ikke muligt at rette op på det igen på alle fronter, langt fra :blush2:

En beskriver det herinde som "drama" - ikke dig vel at mærke - men for mig er "ansigtet" bare noget særligt.. det er det første andre ser når de møder dig.. øjenkontakt osv... Jeg er nok bare ikke der endnu, hvor jeg kan sige "fair nok" - shit happens... også være glad for at der trods alt rettes op på noget af funktionaliteten.. selvom jeg, når jeg tænker mere realistisk omkring det, måske burde være overlykkelig blot for denne del.. men.. jeg er bare et menneske, og jeg har stadig ikke accepteret hele denne proces må jeg erkende :blush2:

Det skal klart bare blive en af mine daglige rutiner - enig - og på et tidspunkt, så tænker jeg måske ikke så meget over det mere :gogo: :)

Jeg kan sagtens huske forhistorien og jeg forstå fuldt ud, at du dels slet ikke er ligeglad med make-up og dels i den grad er blev fejlbehandlet og udsat for lægesjusk. Heldigvis ser det ud til at din klage bliver taget alvorligt så det er jo positivt.

Og lige netop derfor at det nok sværere for dig at sig: pyt jeg har mit gode helbred - og hurra for kun at være et menneske. Det jeg tror de fleste prøver at gøre, er at muntre dig op og jeg er da også sikker på, at du skal komme igennem og blive glad igen. Men naturligvis skal du reagere, andet ville være underligt.

Jeg kunne med garanti brokke mig over noget ved mit udseende hvor du ville sige: what hvad snakker du om. Jeg har f.eks. et aflangt ar ved mit ene øje og nu er jeg blevet så gammel at for ca. 1 mdr. siden ramte en af mine alm. øjenrynker arret - så nu syner rynken meget længere end den bør/er. Det sjove er, at jeg er absolut den eneste der har opdaget det - jeg måtte tegne og fortælle før min mand forstod, hvad det kæmpestore problem var.

Brok du bare løs - blot du har troen på, at du nok skal komme igennem :kram:
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1620

Indlægaf dykkersild » 3. jun 2016, 10:03

Purple skrev:Lige et billede af underarmen hvor fra de har taget "lunsen" fra :)

Det er da til gengæld et super flot ar - sådan nogle fine nogle, kan min krop ikke lave.
Igen - jeg bliver pisse imponeret over lægevidenskaben.
1
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 3. jun 2016, 10:18

Jeg har indtil videre kun fulgt med på sidelinjen både her og det gamle sted.

Jeg håber dit øjenlåg denne gang bliver helt som det skal være og at du kan få ordnet det andet også.

Kunne det være en ide at tage i magasin eller sephora (alt andet end matas egentlig) når øjet er helet godt op igen og farven er som den bliver og så få lavet en match på en øjenskygge der ligner din hudfarve omkring øjnene meget og så bruge den?
Det vil stadig betyde makeup hver dag men hvis det kan klares med kun øjenskygge er det vel det bedste af alle onder.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Indlægaf kidkomb » 3. jun 2016, 10:21

Mine bryn er blevet forskellige i højden de seneste år og det går mig altså også meget på (jeg trækker skævt i ansigtet, faktisk i hele kroppen, som er stærkere end den anden side) og jeg kan fammer godt forstå, at det går dig på. Læg dertil sjusk og usikkerhed og bitterhed og angst for hvordan det kommer til at se ud i sidste ende, så har du dit "drama" :rulle:
Kæmpe krammer herfra!! :kys:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 10:31

dykkersild skrev:
Purple skrev:Lige et billede af underarmen hvor fra de har taget "lunsen" fra :)

Det er da til gengæld et super flot ar - sådan nogle fine nogle, kan min krop ikke lave.
Igen - jeg bliver pisse imponeret over lægevidenskaben.

De var meget grundige derinde med at sy det fornemmede jeg + min hud hele generelt rigtig fint faktisk. Det er der vist ret stor forskel på? Husker jeg har fået det at vide før fra læger nemlig, altså at min hud generelt er meget samarbejdsvillig når vi snakker heling :blush2:
0

Tilbage til "Skønhed"