Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 10:33

Lulu skrev:Jeg har indtil videre kun fulgt med på sidelinjen både her og det gamle sted.

Jeg håber dit øjenlåg denne gang bliver helt som det skal være og at du kan få ordnet det andet også.

Kunne det være en ide at tage i magasin eller sephora (alt andet end matas egentlig) når øjet er helet godt op igen og farven er som den bliver og så få lavet en match på en øjenskygge der ligner din hudfarve omkring øjnene meget og så bruge den?
Det vil stadig betyde makeup hver dag men hvis det kan klares med kun øjenskygge er det vel det bedste af alle onder.

Har faktisk allerede besluttet mig for, at når vi er der, hvor de siger "vi kan ikke gøre mere" - så tager jeg ind og får hjælp til farvekoordinering + muligvis tilretning af mine bryn, så de fremstår mest muligt harmoniske :gogo:

Så enig - god ide! :banan:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 3. jun 2016, 10:36

kidkomb skrev:Mine bryn er blevet forskellige i højden de seneste år og det går mig altså også meget på (jeg trækker skævt i ansigtet, faktisk i hele kroppen, som er stærkere end den anden side) og jeg kan fammer godt forstå, at det går dig på. Læg dertil sjusk og usikkerhed og bitterhed og angst for hvordan det kommer til at se ud i sidste ende, så har du dit "drama" :rulle:
Kæmpe krammer herfra!! :kys:

Tak for støtten - det betyder meget :kram:

Er ked af du også oplever en ændring i harmoni, som du ikke er glad for - forandringer som betyder meget for en, det er virkelig ikke sjovt - for andre kan det være anderledes. Det er bare virkelig ikke nemt at håndtere altid.. Harmoni ønsker man jo altid til en vis grad :blush2:

Kram retur :kys:
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 3. jun 2016, 11:13

Purple skrev:
dykkersild skrev:
Purple skrev:Lige et billede af underarmen hvor fra de har taget "lunsen" fra :)

Det er da til gengæld et super flot ar - sådan nogle fine nogle, kan min krop ikke lave.
Igen - jeg bliver pisse imponeret over lægevidenskaben.

De var meget grundige derinde med at sy det fornemmede jeg + min hud hele generelt rigtig fint faktisk. Det er der vist ret stor forskel på? Husker jeg har fået det at vide før fra læger nemlig, altså at min hud generelt er meget samarbejdsvillig når vi snakker heling :blush2:

Der er kæmpe forskel - jeg får mega-grimme ar. Du ville dø hvis du så mit 11cm. lodrette blindtarmsar - 2 cm. bredt på de bredeste stykker. Og det var helt seriøst en helt alm. operation men på et lortehospital for mange år siden, hvor en landsbylæge på 1000 år tog stingene, knaldede et plaster på og sagde; sådan min pige. Dagen efter var det for sent at gøre noget, da det blev opdaget. Jeg blev også tilbudt en kosmetisk operation - jeg valgte det fra men forstå sagtens de tanker du har gjort det, meget endda.
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 6. jun 2016, 11:05

Det heler fortsat fint (tænker jeg - jeg er ikke sygeplejerske, men syntes det ser ud som forventet) - resultat er svært at sige noget om endnu, men jeg er ikke ved at tude over det jeg ser, - så tror umiddelbart det går den rette vej i hvert fald.

Mit ar på underarmen er 4,5 cm langt, så de har taget et godt stykke - men det var hvad der skulle til, - og jeg er glad for at første del er overstået, så må vi se om der skal mere til om nogle måneder (kirurgens udtalelse)

Jeg er naturligvis stadig øm, skal passe på mig selv - slappe af i øjnene osv, men jeg syntes det går fint. Det mest irriterende er at jeg ikke må være ude i solen uden at ligne en der render rundt i Thailand i den hårdeste sol! (Tager store solbriller på + stor solhat! :rock: )

Vil gøre alt jeg kan for at få det bedst mulige resultat - og at passe på solen, det er en ret vigtig faktor i den ligning :pompom:

Skal ind og have taget sting i mit øjenlåg i morgen - forventer det er en sygeplejerske der gør det, ikke kirurgen - og om yderligere en uges tid mere, så skal sting i min underarm fjernes :gogo:
5
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 9. jun 2016, 13:03

Jeg fik lavet en hudtransplantation i panden for knapt 3 år siden i forbindelse med, at jeg fik fjernet noget hudkræft. Og jeg må desværre også sige, at huden bliver ved med at være bleg sammenlignet med den omgivende hud. Ikke helt så nærmest gennemsigtigt hvid, som din hudtransplantation er lige nu, men markant lysere end resten. Til gengæld fik jeg følelse i huden efter 8-9 måneder eller så. Det kom lige så langsomt, men pludselig en dag, da jeg stod og smurte creme i ansigtet, lagde jeg mærke til "Hey, jeg kan rent faktisk mærke, at jeg rører ved området, og ikke kun fordi, at det trækker i den omgivende hud".

Nu har jeg så pandehår, der dækket området, så det er ikke synligt for alle andre i det daglige. Jeg har dog haft en frisør, som påstod, at hun ikke havde lagt mærke til det, selvom hun vaskede mit hår. Jeg ved ikke, om det var rigtigt, eller hun bare forsøgte at være sød, men jeg tror til gengæld, at det er rigtigt nok, at andre mennesker ikke ser det nær så tydeligt, som jeg selv gør. Man vil nok altid selv være langt mere opmærksom på sine egne "fejl", end andre mennesker er.
Jeg kan ikke helt se, hvor langt nede på øjenlåget, din transplantation sidder, men er der ikke en mulighed for, når hævelsen falder, og det heler, at det så ikke vil være så tydeligt, når du har åbne øjne?

På det seneste billede af dig, synes jeg faktisk heller ikke, at der er så markant forskel på placeringen af dine øjenbryn, men det kan da godt skyldes, at billedet ikke er helt horisontalt, som du selv skriver. Men igen er det nok også fordi, at du selv ser det meget mere, end vi andre gør.

Jeg forstår godt, at du er ked af det, vred og frustreret over den læges helt horrible fremgangsmåde. Det er så forståeligt. :kram:

Hvis du kan have noget ud af det, vil jeg gerne lægge et billede ind af min hudtransplantation, så du kan se, hvordan det ser ud, når det er helet. Min har faktisk set nogenlunde sådan ud i hvert fald de sidste 2 år, og det bliver egentlig hurtigt ganske pænt at se på efter operationen.
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 9. jun 2016, 19:33

sigge skrev:Jeg fik lavet en hudtransplantation i panden for knapt 3 år siden i forbindelse med, at jeg fik fjernet noget hudkræft. Og jeg må desværre også sige, at huden bliver ved med at være bleg sammenlignet med den omgivende hud. Ikke helt så nærmest gennemsigtigt hvid, som din hudtransplantation er lige nu, men markant lysere end resten. Til gengæld fik jeg følelse i huden efter 8-9 måneder eller så. Det kom lige så langsomt, men pludselig en dag, da jeg stod og smurte creme i ansigtet, lagde jeg mærke til "Hey, jeg kan rent faktisk mærke, at jeg rører ved området, og ikke kun fordi, at det trækker i den omgivende hud".

Nu har jeg så pandehår, der dækket området, så det er ikke synligt for alle andre i det daglige. Jeg har dog haft en frisør, som påstod, at hun ikke havde lagt mærke til det, selvom hun vaskede mit hår. Jeg ved ikke, om det var rigtigt, eller hun bare forsøgte at være sød, men jeg tror til gengæld, at det er rigtigt nok, at andre mennesker ikke ser det nær så tydeligt, som jeg selv gør. Man vil nok altid selv være langt mere opmærksom på sine egne "fejl", end andre mennesker er.
Jeg kan ikke helt se, hvor langt nede på øjenlåget, din transplantation sidder, men er der ikke en mulighed for, når hævelsen falder, og det heler, at det så ikke vil være så tydeligt, når du har åbne øjne?

På det seneste billede af dig, synes jeg faktisk heller ikke, at der er så markant forskel på placeringen af dine øjenbryn, men det kan da godt skyldes, at billedet ikke er helt horisontalt, som du selv skriver. Men igen er det nok også fordi, at du selv ser det meget mere, end vi andre gør.

Jeg forstår godt, at du er ked af det, vred og frustreret over den læges helt horrible fremgangsmåde. Det er så forståeligt. :kram:

Hvis du kan have noget ud af det, vil jeg gerne lægge et billede ind af min hudtransplantation, så du kan se, hvordan det ser ud, når det er helet. Min har faktisk set nogenlunde sådan ud i hvert fald de sidste 2 år, og det bliver egentlig hurtigt ganske pænt at se på efter operationen.

Tusind tak for din besked her - og din personlige historie ikke mindst :kram:

Hvor tydeligt det bliver, det er svært at sige - hun nævnte bare for mig, at jeg skulle indstille mig på, at det bliver meget tydeligt.. men nu må vi se :blush2:

Jeg tager farveforskellen stille og roligt.. kan ikke gøre noget ved det alligevel.. er det meget slemt, så vil hun sende mig videre til tatovør - men.. det må jeg se... forsøger ikke at tænke så meget over den del..

Jeg er faktisk mere ærgerlig over den store skævhed der fortsat er på mine bryn.. :mellow:

Vedr. øjenbrynene så er der nemlig en markant forskel.. i min journal står der også (fra rigshospitalet) - at min højre bryn sidder 1 3/4 cm lavere end det andet, altså næsten 2 cm... og det er ikke rykket op efter operationen her umiddelbart... så... næsten 2 cm for lavt i forhold til det andet sidder det..

Det er meget tydeligt at se når man kigger "rigtigt efter" - og specielt på billeder - og nok endnu mere når man ser hele mit ansigt, da det sætter det mere i perspektiv på en eller anden måde. Men.. forskellen er stor, desværre :mellow:

Du må meget gerne vise billede :gogo:
0
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 397

Indlægaf OberstNasig » 10. jun 2016, 22:34

:) Jeg tror bestemt at korrigering af dine bryn, kan give et optisk "bedrag", så de ser mere harmoniske ud. Diana Hvass i Kbh, skulle være den absolutte bedste til jobbet her i DK.
0
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 11. jun 2016, 06:00

OberstNasig skrev::) Jeg tror bestemt at korrigering af dine bryn, kan give et optisk "bedrag", så de ser mere harmoniske ud. Diana Hvass i Kbh, skulle være den absolutte bedste til jobbet her i DK.

Diana har lavet mine pilskæve. Faktisk synes jeg at der er større højdeforskel på mine, end der er på TS'.
0
OberstNasig

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 19:06

Lismaens skrev:
OberstNasig skrev::) Jeg tror bestemt at korrigering af dine bryn, kan give et optisk "bedrag", så de ser mere harmoniske ud. Diana Hvass i Kbh, skulle være den absolutte bedste til jobbet her i DK.

Diana har lavet mine pilskæve. Faktisk synes jeg at der er større højdeforskel på mine, end der er på TS'.[/quote) Jeg har ellers hørt så meget godt om hende. Fik du tilbudt korrigering?
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 11. jun 2016, 19:52

OberstNasig skrev:
Lismaens skrev:

Diana har lavet mine pilskæve. Faktisk synes jeg at der er større højdeforskel på mine, end der er på TS'.[/quote) Jeg har ellers hørt så meget godt om hende. Fik du tilbudt korrigering?

Hun lavede en ekstra korrigering gratis, men der kan jo ikke rettes op på det, når den ene sidder en cm. højere end den anden. Det skal fjernes med laser. Heldigvis tager min hud ikke så godt imod farven, så det er kun en svag skygge jeg har. Jeg er dog nødt til at farve nogenlunde efter det hver dag, da jeg ikke har øjenbryn selv.
0
OberstNasig

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 20:06

Lismaens skrev:
OberstNasig skrev:
Lismaens skrev:

Hun lavede en ekstra korrigering gratis, men der kan jo ikke rettes op på det, når den ene sidder en cm. højere end den anden. Det skal fjernes med laser. Heldigvis tager min hud ikke så godt imod farven, så det er kun en svag skygge jeg har. Jeg er dog nødt til at farve nogenlunde efter det hver dag, da jeg ikke har øjenbryn selv.

Det lyder da også helt vildt! Hvornår fik du det lavet?
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 11. jun 2016, 20:28

[/quote]
Det lyder da også helt vildt! Hvornår fik du det lavet?[/quote]
For et par år siden.
0
OberstNasig

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 21:04

Lismaens skrev:

Det lyder da også helt vildt! Hvornår fik du det lavet?[/quote]
For et par år siden.[/quote]

Mmm, ok. Skuffende at høre om hende.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 12. jun 2016, 17:53

Purple skrev:

Her er så billede af min hudtransplantation i panden. Mit transplantat er taget fra min dekolleté (stykket mellem skulderen og brystet). Pigmentpletten dukkede op ca. 6 mdr. efter operationen, ingen ved vist helt hvorfor, men jeg har virkelig mange modermærker, så måske var den også kommet, hvis huden var blevet siddende på sin oprindelige placering. Men her kan man i hvert fald se farveforskellen på transplanteret hud og den omgivende.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 14. jun 2016, 09:40

sigge skrev:
Purple skrev:

Her er så billede af min hudtransplantation i panden. Mit transplantat er taget fra min dekolleté (stykket mellem skulderen og brystet). Pigmentpletten dukkede op ca. 6 mdr. efter operationen, ingen ved vist helt hvorfor, men jeg har virkelig mange modermærker, så måske var den også kommet, hvis huden var blevet siddende på sin oprindelige placering. Men her kan man i hvert fald se farveforskellen på transplanteret hud og den omgivende.

Tusind tak for din deling! :kys:

Syntes du er helet rigtig flot - men ja, der er en farveforskel, - men os der har det - vi tænker nok mere over det end andre gør, men det ændrer ikke på, at man er bevidst om det :blush2:

Igen, tak for din deling - det var super sødt af dig :gogo:
1

Tilbage til "Skønhed"