Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Re: Fortsat: Brynløft, øjenlåg og laser...Følg mig i processen! :)

Indlægaf Purple » 14. jun 2016, 09:44

Update:

I morgen skal jeg ind og have fjernet sting, kirurgen er der - det var ellers meningen jeg først skulle se hende om et par måneder, men jeg tror de satser på at hun lige kigger ind mens sygeplejersken fjerner mine sting.

Skal lige spørge hende om et par ting - men udover det så får jeg, efter hvad jeg er informeret om, en tid om 6 ugers tid til et opfølgende møde med hende. Men.. jeg kan lige så godt nu får vendt med hende omkring mit venstre øje, og - hvis hun vurderer det er fornuftigt at operere det også, - så komme på en venteliste til det.. for der er noget ventetid osv - og det skal jo også lige passe lidt ind med resten af min kalender... mit liv står jo ikke stille imens alt det her sker :D

Det ligner det heler fint - og jeg har været HYSTERISK med brug af solhat og store solbriller når jeg er udenfor, og har nærmest ikke været udenfor i det gode vejr... men sådan er det, gør alt jeg kan for at få det flotteste ar! :)

Husker ikke om jeg har skrevet det herinde, men jeg ringede til Rigspolitiet i sidste uge for at tjekke op på sagen, og fik ham i rører der har ansvaret for min sag mod kirurgen.

Han fortalte mig, at det var en virkelig fyldestgørende sag - og jeg har nu sendt alle lydfiler ind til politiet + hver eneste lydfil er fulgt af skrivelsen om hvad der står i lydfilen direkte citeret.

Han informerede mig om, at han forventer sagen afsluttet inden for en månedstid, og jeg bliver informeret, fordi jeg er forudrettet i sagen.
9
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 31
Likede indlæg: 242

Indlægaf Prosperity74 » 20. jun 2016, 21:08

Jeg har fulgt din tråd på Jubii debatten og herinde :) . Sikken en omgang du har været igennem. Jeg håber virkelig, at du får et resultat du kan blive tilfreds med og leve med. Hvordan gik det med at få fjernet sting ? Og hvordan ser det ud bagefter ?
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 29. jun 2016, 06:59

Prosperity74 skrev:Jeg har fulgt din tråd på Jubii debatten og herinde :) . Sikken en omgang du har været igennem. Jeg håber virkelig, at du får et resultat du kan blive tilfreds med og leve med. Hvordan gik det med at få fjernet sting ? Og hvordan ser det ud bagefter ?

Tak for din besked :kys:

Ja det er desværre lidt af en omgang, og det er langt fra slut endnu :mellow:

Det gik fint med at få fjernet sting, min hud er god til at hele osv :gogo:

Desværre er mit bryn på ingen måde kommet op, det sidder stadig alt alt for lavt. Overlægen fortalte mig, at det at han (den tidligere kirurg) havde syet mit bryn fast ved fejloperationen, også bevirker at mit bryn ikke bare sådan "kan poppe sig selv" op igen, selvom huden nu ikke længere på samme måde trækker det ned af... efter hævelser osv er ved at forsvinde nu, så er det endnu mere tydeligt, at mine bryn på ingen måde er rettet efter dette indgreb, desværre :whine:

Jeg skal ind på sygehuset og snakke med dem igen om nogle uger, også må jeg se hvad de siger - men de laver ikke kosmetiske operationer derinde jo, så selvom hun snakkede om det i starten - at det var noget hun kunne rette delvist op på - så ændrede hun lidt på det lige inden selve operationen, - så jeg tvivler lidt på at de hjælper mig med assymetrien på sygehuset :whine:

Lige nu må jeg fokusere på at de har fokus på at mine øjenlåg dækker igen... også må jeg vurdere bagefter hvad der skal ske... om jeg må lære at leve med det (det vil jeg være meget ked af!) - eller om jeg skal undersøge mine muligheder... mange kirurger vil helst ikke røre ved fejloperationer heller, så det er lidt en ond cirkel... :nej:

En plastickirurg jeg var inde til vurdering ved tidligere anbefalede mig at få sænket det bryn der sidder højest - og det vil jeg have det helt fint med også - bare de er nogenlunde symmetriske... men efter hvad jeg er blevet informeret om, så opererer han generelt ikke på fejloperationer... også er jeg jo lige vidt... aner ikke hvad jeg skal gøre i forhold til den voldsomme assymetri...

Der er mere assymetri end en brynplukning kan rette op på! :ticks:
0
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 22
Likede indlæg: 312

Indlægaf mulledit » 29. jun 2016, 08:37

Fulgte også lidt med på den gamle debat, så det skal jeg da lige gøre igen.

Sikke en omgang, håber for dig at resultatet bliver acceptabelt - måske over tid. Men vigtigst at din fysiske tilstand forbedres og dermed også vil have en positiv indvirkning på psyken. Krydser fingre.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6010

Indlægaf LadyFox » 29. jun 2016, 09:04

Purple skrev:
Prosperity74 skrev:Jeg har fulgt din tråd på Jubii debatten og herinde :) . Sikken en omgang du har været igennem. Jeg håber virkelig, at du får et resultat du kan blive tilfreds med og leve med. Hvordan gik det med at få fjernet sting ? Og hvordan ser det ud bagefter ?

Desværre er mit bryn på ingen måde kommet op, det sidder stadig alt alt for lavt. Overlægen fortalte mig, at det at han (den tidligere kirurg) havde syet mit bryn fast ved fejloperationen, også bevirker at mit bryn ikke bare sådan "kan poppe sig selv" op igen, selvom huden nu ikke længere på samme måde trækker det ned af... efter hævelser osv er ved at forsvinde nu, så er det endnu mere tydeligt, at mine bryn på ingen måde er rettet efter dette indgreb, desværre :whine:

Jeg skal ind på sygehuset og snakke med dem igen om nogle uger, også må jeg se hvad de siger - men de laver ikke kosmetiske operationer derinde jo, så selvom hun snakkede om det i starten - at det var noget hun kunne rette delvist op på - så ændrede hun lidt på det lige inden selve operationen, - så jeg tvivler lidt på at de hjælper mig med assymetrien på sygehuset :whine:

Lige nu må jeg fokusere på at de har fokus på at mine øjenlåg dækker igen... også må jeg vurdere bagefter hvad der skal ske... om jeg må lære at leve med det (det vil jeg være meget ked af!) - eller om jeg skal undersøge mine muligheder... mange kirurger vil helst ikke røre ved fejloperationer heller, så det er lidt en ond cirkel... :nej:

En plastickirurg jeg var inde til vurdering ved tidligere anbefalede mig at få sænket det bryn der sidder højest - og det vil jeg have det helt fint med også - bare de er nogenlunde symmetriske... men efter hvad jeg er blevet informeret om, så opererer han generelt ikke på fejloperationer... også er jeg jo lige vidt... aner ikke hvad jeg skal gøre i forhold til den voldsomme assymetri...

Ville det være en mulighed at fjerne dine øjenbryn, og få tatoveret nogle af de der 3D nogle i stedet? Dem er de blevet ret gode til at lave efterhånden.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 343

Indlægaf Daflo » 29. jun 2016, 09:10

LadyFox skrev:
Purple skrev:

Ville det være en mulighed at fjerne dine øjenbryn, og få tatoveret nogle af de der 3D nogle i stedet? Dem er de blevet ret gode til at lave efterhånden.

Lige min tanke, der kører en tråd herinde om det. Det ser ud til at blive vildt flot.
0
Lismaens
Kort karma: 84
Likede indlæg: 468

Indlægaf Lismaens » 29. jun 2016, 10:03

LadyFox skrev:
Purple skrev:

Der vil jeg lige indskyde, at jeg hellere ville leve med at mine egne bryn var asymmetriske, end nogle tatoverede nogle. Sidste gang jeg fik tatoveret bryn, gik jeg til en af Danmarks førende micropigmentister og mine "bryn" er markant mere assymmetriske end TS's. Det ser IKKE pænt ud, når man ingen bryn har selv, og den ene "streg" nærmest sidder en cm. højere end det andet, skal jeg hilse og sige. Det kan kun rettes op med at laserfjerne det (dyrt) og prøve heldet igen (flere penge)...

Jeg vil dog anbefale at rette op på asymmetrien med micropigmentation, men behold for Guds skyld dit eget bryn også! Det har jeg faktisk set rigtig mange pæne resultater af. :gogo: Jeg ville slet ikke rode mig ud i at sænke det andet bryn også, de falder allerede ned med alderen i forvejen - og sæt nu at det også ender galt med det bryn...
3
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 29. jun 2016, 15:19

Kunne aldrig nogensinde drømme om at fjerne mine egne bryn og få dem tatoveret - intet ondt ord om dem der gør det, men jeg personligt syntes slet ikke det er pænt :)

Jeg snakker med fagpersonerne jeg står sammen med omkring det - og må se hvad fremtiden byder mig på omkring det :)
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 7. jul 2016, 13:56

Nååå.. endnu en update... på den uendelige farce!

Jeg har i dag på sundhed.dk opdaget at han også fusker med den offentlige sygesikring... og det har jeg naturligvis lige just meldt til både embedslægen, Region Hovedstadens administration samt til politiet (har en direkte mail til politimanden der sidder med sagen omkring kirurgen i forhold til journalfuskeriet)...

Jeg var inde på sundhed.dk og kigge i anden forbindelse, og kunne så pludselig se, at han har kørt konsultationer på min operation + efterfølgende konsultationer. En ting er at den operation jeg har fået foretaget hos ham er betalt privat af mine egen lomme - og slet ikke er noget den offentlige sygesikring skal betale til, fordi jeg netop selv har betalt for det hele... en anden ting er, at han får tilskud fra den offentlige sygesikring ved at skrive en diagnosee jeg slet, slet ikke har.... Han har f.eks. skrevet, at han har opereret mig for udaddrejede øjenlåg.. og fået betaling for operation af dette (jeg kan se alle beløbene) - og jeg har da ved gud grød aldrig nogensinde haft udaddrejede øjenlåg!

Det stopper bare aldrig det her... det er ren vanvid.. og jeg er absolut målløs! :forvirret2:
0
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 22
Likede indlæg: 312

Indlægaf mulledit » 8. jul 2016, 06:31

Purple skrev:Nååå.. endnu en update... på den uendelige farce!

Jeg har i dag på sundhed.dk opdaget at han også fusker med den offentlige sygesikring... og det har jeg naturligvis lige just meldt til både embedslægen, Region Hovedstadens administration samt til politiet (har en direkte mail til politimanden der sidder med sagen omkring kirurgen i forhold til journalfuskeriet)...

Jeg var inde på sundhed.dk og kigge i anden forbindelse, og kunne så pludselig se, at han har kørt konsultationer på min operation + efterfølgende konsultationer. En ting er at den operation jeg har fået foretaget hos ham er betalt privat af mine egen lomme - og slet ikke er noget den offentlige sygesikring skal betale til, fordi jeg netop selv har betalt for det hele... en anden ting er, at han får tilskud fra den offentlige sygesikring ved at skrive en diagnosee jeg slet, slet ikke har.... Han har f.eks. skrevet, at han har opereret mig for udaddrejede øjenlåg.. og fået betaling for operation af dette (jeg kan se alle beløbene) - og jeg har da ved gud grød aldrig nogensinde haft udaddrejede øjenlåg!

Det stopper bare aldrig det her... det er ren vanvid.. og jeg er absolut målløs! :forvirret2:

Hold nu op hvor er det vanvittigt... Godt du gør noget. Hatten af for dig.
2
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 8. jul 2016, 06:50

mulledit skrev:
Purple skrev:Nååå.. endnu en update... på den uendelige farce!

Hold nu op hvor er det vanvittigt... Godt du gør noget. Hatten af for dig.

Ja det er helt vildt så langt ude alle de handler han foretager sig er.. ved næsten ikke om "jeg skal grine eller græde" - eller.. det ved jeg jo godt i sidste ende, - men lige i momentet hvor man opdager mere end det allerede påpegede... der bliver man altså noget paf! :8: :gruble: :blush2:

Følger op på mine skriftlige anmeldelser i dag med et opkald eller to :)
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 8. jul 2016, 10:03

Nå... nu har jeg snakket med både embedslægen i dag telefonisk, med Region Hovedstadens jurist telefonisk - samt mailet med politiet. I løbet af weekenden her skal jeg lige sende nogle flere detaljer til alle parterne, - men de tog det alle meget alvorligt, og er godt i gang med at kigge ham efter i sømmene og finde ud af hvilke tiltag der skal ske. Inde hos politiet er min indberetning tillagt den allerede verserende sag, - så... så langt, så godt! :)
6
Oxan
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Oxan » 10. jul 2016, 09:06

Jeg er simpelthen mundlam.. og det er vist ikke første gang jeg er det i forbindelse med denne "sag"! Det er simpelthen så vanvittigt det hele at det næsten virker til at være plottet i en film - det er så synd for dig :ae: men håber at din kamp trods alt ender ud med at de får skovlen ind under ham og at det redder fremtidige patienter for et forløb lig dit
2
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 10. jul 2016, 11:28

Oxan skrev:Jeg er simpelthen mundlam.. og det er vist ikke første gang jeg er det i forbindelse med denne "sag"! Det er simpelthen så vanvittigt det hele at det næsten virker til at være plottet i en film - det er så synd for dig :ae: men håber at din kamp trods alt ender ud med at de får skovlen ind under ham og at det redder fremtidige patienter for et forløb lig dit

Tak for dine søde ord :kys:

Nej det er sådan ret så uvirkeligt det her - havde aldrig forestillet mig jeg skulle stå i den situation her - og ønsker ikke andre skal komme til det samme heller :nerve:

Jeg tror han "knækker" nakken på det her - alt er bevist 100 % - så der er heldigvis ikke nogen tvivl om fakta, - så... han kan ikke slippe udenom, - det er mere hvor "hårdt det rammer ham" - om han ryger i fængsel, om han får en betinget dom, om han må agere som læge efterfølgende osv osv.

Jeg håber det rammer ham hårdt det her - han fortjener absolut ingen medfølelse med den måde han agerer overfor andre mennesker. Har intet positivt at sige om ham, kun foragt for de handlinger han har udført i forbindelse med min kontakt med ham.

Jeg holder mig 100 % til fakta, men jeg gør også alt i min magt for at de fakta ryger videre til de myndigheder der kan handle - og jeg sørger for, at de får al den dokumentation der på nogen måde er tilgængelig. Jeg gør alt jeg kan for at retfærdigheden sker fyldest! Det er alle parter tjent bedst med! Både involverede på nuværende tidspunkt - men også de mennesker, som der kunne risikere uvidende at havne i en lignende sag! :gogo:
4
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 4. aug 2016, 11:02

Well.. update..

Var inde i går til tjek på glostrup Hospital, Øjenklinikken. Helingen går rigtig fint - min krop samarbejder 100 %, så langt så godt - det er dejligt! :)

Mit bryn skifter stadig en del... nogen dage sidder det faktisk pænt, andre dage er det faldet helt ned (markant forskel, virkelig!)

Kirurgen sagde, at det er fordi jeg har arvæv som trækker i det - at det vil blive blødere med tiden, og at det så forhåbentligt vil blive bedre.

Jeg bad hende specifikt om ikke at skrive, at mine bryn er pæne - for det var de faktisk i går til tjek, men havde så taget et par billeder med, som er taget for få dage siden - hvor man kan se, at de virkelig er skæve, så det svinger altså en del - og derfor må der ikke skrives i min journal at de er harmoniske, for det er de ikke - kun nogen gange! Det var hun helt med på - og gav mig ret i :)

Jeg skal fortsat bruge øjendråber efter kirurgens råd (og har jeg også gjort helt naturligt, da jeg fortsat har brug for det) - mit øje lukker ikke helt endnu, det skal stadig sætte sig, og det tager måneder endnu før det begynder at kunne kaldes et vurderbart slut-resultat.

Skal ind til et tjek igen om 6 måneder, først der kan vi begynde at se på hvad slut-resultatet bliver.

Vedr. sagen ved politi og alle de andre instanser, så er der holdt sommerferie, og jeg tror de er ved at kigge på det igen nu - følger op på det om 14 dages tid igen :)

Fortalte kirurgen på Rigshospitalet om det, - og om at han har skrevet diagnoser på jeg ikke har - og skrevet han har opereret mig for en diagnose, som aldrig har eksisteres osv - udelukkende for at kunne trække penge fra det offentligt på en privat betalt operation. Hun var ret chokeret. Hun sagde ikke så meget - men hun gav mig ret i, at sådan en mand skulle der handles på.

Det er sjovt som jeg er gået fra at være ked af det, til mere "bare" at være vred.

Én ting er at man kan lave fejl - vi er mennesker... men det her... det er helt ude af proportioner... journalfusk, bedrageri, løgne overfor andre sundhedspersoner når jeg sendes videre... økonomisk svindel... ikke at tage ansvar... ikke at være kompetent nok til at håndtere sagen på fornuftig og korrekt vis... det dur bare ikke, og sådan en mand skal altså ikke have lov at have patienter i hænderne. Denne gang var det mig det gik udover.. men han var i kikkerten kan jeg høre hos myndighederne... jeg er så bare den, som kan smide alle beviserne på bordet, så vi kan få en reel og stærk sag ud af det her...

Jeg gør det ikke bare for min egen skyld, for retfærdighed eller for erstatning (det vil jeg også have, naturligvis - specielt erstatning, det mangler da bare) - men jeg gør det bestemt også for alle de andre, som kunne risikere at ende i en situation som mig, hos ham.... Det kan jeg ikke lade ske, hvis jeg på nogen måde kan forhindre det...

Det er et helvede... det ændrer ens liv, og ikke til det bedre...

Jeg skal nok komme igennem det her, og jeg skal nok komme dertil hvor jeg en dag kan acceptere... men lige nu, der bruger jeg min vrede konstruktivt... og jeg vil bande over ham, jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at han ikke får lov at fortsætte som hidtil.. og den dag sagen er slut... der vil jeg åbne mig en skide god flaske vin og spise sushi til jeg revner (!), - også vil jeg arbejde på at komme videre som et helt menneske igen! Men indtil da... da bruger jeg min vrede imod ham, bruger den som mit skjold - som min vilje når det kræver sved og tårer (for det gør det) ... også må jeg finde ind i mit indre når sagen er afsluttet, og arbejde på at slippe vreden igen, og acceptere at livet ikke altid former sig som man havde tænkt sig... Det kan jeg godt, men ikke lige nu - det vil jeg ikke lige nu.. for vreden og retfærdighedssansen er konstruktiv og brugbar lige nu! :)
9

Tilbage til "Skønhed"