Ny Harry Potter bog!

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6726

Ny Harry Potter bog!

Indlægaf Wizzze » 11. feb 2016, 04:46

1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Re: Ny Harry Potter bog!

Indlægaf Neenah » 11. feb 2016, 06:15

Og Harry Potter geeks som jeg :pompom: :love2: :ivrig: :worship: :rock:

:panik:
4
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 11. feb 2016, 06:35

Wizzze skrev:http://politiken.dk/kultur/boger/ECE3061819/harry-potter-vender-tilbage/

http://www.theguardian.com/books/2016/f ... lay-script

Boghandlere verden over, har vist lige haft en kollektiv orgasme :D

Nej for det jeg har læst er, at den kun udkommer i fysisk udgave i USA og England. Resten af verden bliver spist af med en digital bog :(
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 11. feb 2016, 07:36

Jeg var glad da jeg først hørte nyheden - men blev skuffet igen, da jeg fandt ud af at det som sådan ikke er en "rigtig" bog som de andre, men "bare" manuskriptet
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8449

Indlægaf 2SHY » 11. feb 2016, 08:00

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2861

Indlægaf JoyNips » 11. feb 2016, 08:01

jeg skal SÅ meget have fingre i den. Prøver også at få min kæreste til at tage mig med til London så vi kan se teaterstykket, men han hænger lidt i bremsen og der er udsolgt frem til januar 2017 :(
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3225

Indlægaf DD_81 » 11. feb 2016, 08:26

jeg jublede da jeg så det...
Troede kun den ville komme som teater-stykke, og er ret vild med at vi kan få lov til at læse med også.
Håber den bliver oversat, knægt nr. 2 og jeg er igang med at læse dem, og det passer nok meget godt med at vi kan nå at blive færdige med 6'eren og 7'eren inden den anden er udgivet.

Glæder mig også til de spin-off film der kommer baseret på magiker universet.
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 11. feb 2016, 10:14

DD_81 skrev:jeg jublede da jeg så det...
Troede kun den ville komme som teater-stykke, og er ret vild med at vi kan få lov til at læse med også.
Håber den bliver oversat, knægt nr. 2 og jeg er igang med at læse dem, og det passer nok meget godt med at vi kan nå at blive færdige med 6'eren og 7'eren inden den anden er udgivet.

Glæder mig også til de spin-off film der kommer baseret på magiker universet.

November :rock:

Eddie er da også overalt :D

3
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 11. feb 2016, 11:26

0
Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 11. feb 2016, 11:28

Wizzze skrev:
November :rock:

Eddie er da også overalt :D

Det gør nu ikke noget, han er ret pæn at se på :P :slem:
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1113

Indlægaf Torn » 11. feb 2016, 16:09

Jeg har det lidt underligt med det.

Jeg var MEGA Harry Potterfan som barn og teenager, og bøgerne står som et varmt minde i min erindring, men ... kan man næsten ikke kun blive skuffet? Jeg genlæser enkelte bøger i hver sommerferie og det er efterhånden blevet en tradition. Jeg kan ikke forestille mig, at ottende fortælling kommer med i den tradition. Desuden, et manuskript er bare ikke det samme som en bog. Overhovedet.

Jeg skal nok få den læst, men jeg kommer ikke til at stå i kø for den (og da slet ikke om natten med tryllestav i hånden som vanligt :-D).
1
Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 12. feb 2016, 09:06

Torn skrev:Jeg har det lidt underligt med det.

Jeg var MEGA Harry Potterfan som barn og teenager, og bøgerne står som et varmt minde i min erindring, men ... kan man næsten ikke kun blive skuffet? Jeg genlæser enkelte bøger i hver sommerferie og det er efterhånden blevet en tradition. Jeg kan ikke forestille mig, at ottende fortælling kommer med i den tradition. Desuden, et manuskript er bare ikke det samme som en bog. Overhovedet.

Jeg skal nok få den læst, men jeg kommer ikke til at stå i kø for den (og da slet ikke om natten med tryllestav i hånden som vanligt :-D).

Jeg kan ikke helt lure om det "bare" er manuskriftet, hælder til at det er manus - som JK Rowling står bag, er omskrevet til bog.
Uanset hvad skal den læses! :D
Personligt kan jeg faktisk godt lide sådan nogle "20 år senere" opfølgninger, at se hvor karakterne er endt, i forfatterens hoved :)
0
Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 12. feb 2016, 09:10

Jeg kan ikke helt lure om det "bare" er manuskriftet, hælder til at det er manus - som JK Rowling står bag, er omskrevet til bog.
Personligt kan jeg faktisk godt lide sådan nogle "20 år senere" opfølgninger, at se hvor karakterne er endt, i forfatterens hoved :)

I mit hoved er det værre at det ikke er Daniel Radcliff, Emma Watson, og Rupert Grint der skal spille teater-rollerne i stykket :mellow:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 12. feb 2016, 09:33

DD_81 skrev:Jeg kan ikke helt lure om det "bare" er manuskriftet, hælder til at det er manus - som JK Rowling står bag, er omskrevet til bog.

Det tror jeg nu desværre ikke
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 12. feb 2016, 10:25

DD_81 skrev:

I mit hoved er det værre at det ikke er Daniel Radcliff, Emma Watson, og Rupert Grint der skal spille teater-rollerne i stykket :mellow:

Black Hermione, har givet en del bølger i Harry Potter land :D
0

Tilbage til "Bøger"