Wizzze skrev:DD_81 skrev:Torn skrev:Jeg har det lidt underligt med det.
Jeg var MEGA Harry Potterfan som barn og teenager, og bøgerne står som et varmt minde i min erindring, men ... kan man næsten ikke kun blive skuffet? Jeg genlæser enkelte bøger i hver sommerferie og det er efterhånden blevet en tradition. Jeg kan ikke forestille mig, at ottende fortælling kommer med i den tradition. Desuden, et manuskript er bare ikke det samme som en bog. Overhovedet.
Jeg skal nok få den læst, men jeg kommer ikke til at stå i kø for den (og da slet ikke om natten med tryllestav i hånden som vanligt).
Jeg kan ikke helt lure om det "bare" er manuskriftet, hælder til at det er manus - som JK Rowling står bag, er omskrevet til bog.
Uanset hvad skal den læses!![]()
Personligt kan jeg faktisk godt lide sådan nogle "20 år senere" opfølgninger, at se hvor karakterne er endt, i forfatterens hoved![]()
I mit hoved er det værre at det ikke er Daniel Radcliff, Emma Watson, og Rupert Grint der skal spille teater-rollerne i stykket
Black Hermione, har givet en del bølger i Harry Potter land
Jeg synes at folk er SÅ hysteriske på det punkt - hudfarven er da lige meget så længe hun er en god skuespiller