Min kæreste er deprimeret....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1278

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Thestral » 7. jun 2016, 05:03

Hold kæft en snotskovl. Skide egoistisk er han. Det hele handler om ham og hans lille... ego :sur:

Scrooge, det gør du bare ikke. Det er så respektløst over for dig som noget kan være. Han spiller dig jo. Du bruger jo en masse tid på at spekulere over ham nu, bruger en masse følelser og energi på ham istedet for at slikke dine sår og komme videre. Han forsøger at holde dig fast i et mønster han kan lide, hvor han så har mulighed for at dumpe dig igen "for du er jo ikke hans sjæleven". Skån dig selv, sig nej tak. Pak dine ting og kom væk fra det her yderst usunde forhold.
8
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 7. jun 2016, 05:09

Det er s'gu da noget af det mest uempatiske og uordentlige jeg længe har hørt. Det gør du simpelthen ikke, Scrooge! Der er ingen grund til at trække pinen ud for dig, og han må fandeme selv ligge og rode med at få fundet noget nem fisse.

Når du er flyttet, så tror jeg, at du skal tage en god lang pause fra at se ham på nogen måder. Bevares, dukker han op, hvor du er, kan du da godt hilse, men lad være med at gøre mere ved det. Han er ikke god for dig på nogen måder.
15
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 7. jun 2016, 08:59

LaScrooge skrev:Smerte er jo ikke noget man opsøger frivilligt og han føler også smerte over at forlade mig. Og savn. Jeg har bare indset, at det ikke nytter at stritte imod den og det er blandt andet derfor, at jeg ikke gå med på hans forslag. Det ville være en flugt fra smerten og ind i et håbløst forsøg på at holde fast og mærke det gode igen.

Og så er du altså også bare for god til ham. Og du skal behandles med respekt. DERFOR går du ikke med på hans forslag.

Jeg blev helt rasende, da jeg læste, hvad han havde foreslået. Har egentlig slet ikke tid til at skrive, fordi jeg har sindssygt travlt med jobbet. Men den der kan jeg simpelthen ikke lade være med at reagere på.

Jeg har læst flere af dine opslag, og jeg synes, du har gjort meget for ham og gjort dig virkelig umage med at møde hans behov på den bedst mulige måde. At han nu stiller det foreslag viser så meget om ham og hans egoistiske side - helt blottet for empati.

Han er simpelthen ikke god nok til dig. Sikke dog et fjols!
13
Dragen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 99

Indlægaf Dragen » 7. jun 2016, 09:14

Sikke da en røvhat!
2
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2559

Indlægaf LaScrooge » 7. jun 2016, 09:44

Jeg er ligesom Myrtle i Harry Potter, sidder ude på toilettet og græder.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4281

Indlægaf Rapfisk » 7. jun 2016, 09:47

LaScrooge skrev:Jeg er ligesom Myrtle i Harry Potter, sidder ude på toilettet og græder.

Kære Scrooge, hvor er jeg ked af, at det er gået sådan for dig. Manden har jo ikke altid været en nar, så havde du aldrig indledt noget med ham. Sådan en udvikling i et forhold er man desværre ikke selv herre over, men jeg håber, du kan samle de kræfter, du ellers har brugt på ham, til at komme ovenpå igen.
7
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 351
Likede indlæg: 3475

Indlægaf Ballademager » 7. jun 2016, 10:45

LaScrooge skrev:Jeg er ligesom Myrtle i Harry Potter, sidder ude på toilettet og græder.

:ae:

Det er fair nok. Man må altså godt græde så meget, som man nu har brug for :kram:

I filmen En kort, en lang siger hovedpersonen på et tidspunkt "jeg bærer sorg, for min elskede har forladt mig. Jeg er midt i en livskrise"

Sådan vil det nok altid være i et eller andet omfang, når man bliver forladt af ham, som man troede, at man skulle være sammen med altid. Og det betyder jo bare, at man har været gået helhjertet ind i forholdet.

Men selvom det måske ikke er det, du vil høre lige nu, så bliver det bedre en dag. Det skal nok komme, selvom det kan føles uoverskueligt lige nu.

:ae: :kram:
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2238

Indlægaf Zombie » 7. jun 2016, 12:05

Han vil gerne udnytte dig. Om det er ok? NEJ. Det er da dybt forstyrret.
4
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 8. jun 2016, 18:33

Dette kommer til at lyde hårdt, men jeg er virkelig lettet over opdateringen om at din ekskæreste valgte at ende det. Hele situationen virkede på ingen måde holdbar eller sund for dig, og jeg tror ikke du selv kunne ende det.
Sommetider er det bare det bedste. Og du vil få det bedre på sigt end hvis forholdet var fortsat. Ja, det er noget lort nu, og ja, du er skide ked af det. Det er ok. Hvis du vælger at fortsætte jeres bekendtskab trækker du bare pinen ud. Det bedste er at slippe ham. Helt og aldeles. Så må du skifte nummer, slette ham på facebook eller gøre hvad der skal til.
Jeg ved I har en fælles omgangskreds, men det viste sig jo, de heller ikke var der for dig, da du havde det skidt, men favoriserede din eks. Hvor gode venner er det så alligevel?
2
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 9. jun 2016, 14:47

Jeg springer lige videre i teksten, fordi det er rimelig presserende. Jeg har ikke plads til alle mine ting, fordi jeg skal bo i et enkelt værelse. Det er ikke fordi jeg har så mange, en del lod jeg min ekskæreste låne da jeg flyttede fra ham i sin tid. Så jeg har et stort skuffedarium, nok ca 150 i længden, 120 i højdem 40+50 i bredden, et lille rødt skabting fra Ikea, et sofabord (som jeg ikke ved om jeg gider beholde), en skriveborddstol (som min eks måske gerne vil låne?), et gammelt rullebord (arvestykke) + kasser og det løse. Men. Selvom der er et rimelig stort loftsrum tilgængeligt hvor jeg skal flytte hen, kan det store skuffedarium ikke være der og jeg har ikke overblik over hvor mange kasser det ender med at være. Selvom jeg skiller mig af med en del, løber det nok alligevel op.

Så. Jeg tænker opmagasinering. Desværre er det hundedyrt. Jeg har fundet et i samme bydel som jeg skal flytte til og det bliver 800 kr pr måned inkl. forsikring. Det kan sikkert findes billigere, men så ligger det længere væk og er en del mindre. Det her er ikke vamvittigt stort, men der er plads til mine ting og jeg kan hente derfra hvis jeg får brug for noget.
Men det er stadig 800 bobs om måneden.
Ud over at det er tæt på er det permanent og jeg vil have det hele samlet.

På foranledning af min tante har jeg spurgt min onkel om der er plads i hans garage, men det er i Bagsværd, langt væk og jeg ved ikke om jeg kan have det der et helt år.

Jeg har ærlig talt svært ved at gennemskue om det bare er en udgift jeg skal æde, eller om der er andre muligheder - eller om det bare ville være bedre at køre det til opmagasinering ad pommerens til og måske spare et par hundreder om måneden. Hvis jeg skal på dagpenge her senere på året bliver de 800 alligevel en stor udgift og da det er dyrt at flytte det (og besværligt), hælder jeg mest til noget, der er til at betale. Men alle de hensyn er svære at overskue. Hvad tænker I?
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 9. jun 2016, 14:58

Jeg ville sælge og smide resten ud og kun tage det aller vigtigste med (fx arvestykket). Så har du jo pludselig 10.000 at købe møbler for, når du engang flytter, fremfor at betale for de nuværende i en opmagasinering. Det kan slet ikke betale sig.
18
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 9. jun 2016, 15:04

JessicaD skrev:Jeg ville sælge og smide resten ud og kun tage det aller vigtigste med (fx arvestykket). Så har du jo pludselig 10.000 at købe møbler for, når du engang flytter, fremfor at betale for de nuværende i en opmagasinering. Det kan slet ikke betale sig.

Det er faktisk pisse godt tænkt! For ja, 12 x 800 er alligevel 9600 kr! For pokker da, tak! :kys:
6
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 9. jun 2016, 15:07

Mine stakkels flyttemænd kommer på overarbejde og de troede det var en nem tur...

Men jeg tror helt sikkert der er plads til alle kasserne på loftet, især hvis jeg lige flytter lidt rundt deroppe og stabler dem pænt.
0
Akehurst2
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4523

Indlægaf Akehurst2 » 9. jun 2016, 15:08

Opmagasinering kan kun betale sig, hvis der er tale om møbler med en høj værdi, enten i kroner og ører eller i affektionsværdi.

Brugte møbler kan, medmindre der er tale om dyrt design, langt billigere genanskaffes end opmagasineres, lige så snart der er tale om mere end nogen få måneder.

Så jeg ville kigge meget kritisk på tingene og evt. undersøge, hvad tilsvarende koster på fx Lauritz.com eller DBA, før jeg begyndte at opmagasinere en masse.
3
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 9. jun 2016, 17:32

Totalt ubrugeligt i praktisk sammenhæng, men:

:kys:
3

Tilbage til "Forhold og sex"